کمک هزینه ۳۰۰ میلیون ریالی ایساکو برای رانندگان تاکسی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

با امضا تفاهم‌نامه‌‌ای که با حضور سیدرضا مفیدی، مدیرعامل شرکت ایساکو و مرتضی ضامنی، مدیرعامل اتحادیه تاکسیرانی‌های شهری و همچنین محمدحسین حسین‌زاده، مدیرعامل بانک رسالت به امضا رسید، امکان استفاده از تسهیلات «ایساکو کارت» برای تمامی رانندگان تاکسی فراهم شد.

برای آگاهی سریع‌تر به انواع طرح‌های حمایتی اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس به نقل از بولتن نیوز، از این پس تمامی رانندگان تاکسی در سراسر کشور می‌توانند با استفاده از ایساکو کارت بصورت اقساطی و بدون کارمزد، به خرید قطعات و لوازم یدکی و دریافت خدمات تعمیرگاهی اقدام نمایند.

در راستای تسهیلات ارائه شده در این برنامه، رانندگان تاکسی می‌توانند با استفاده از ایساکو کارت در فروشگاه‌های مرکزی ایساکو در تهران و شهرستان‌ها، علاوه بر خرید اعتباری بدون کارمزد، از ۳۰ تا ۳۰۰ میلیون ریال، از تخفیف ۶ درصدی نسبت به قیمت فروش مشتری نهایی نیز بهره‌مند شوند.

راز آسمان پایتخت

از مهمترین اخبار روز مطلع شوید:

از مزایای این کارت می‌توان به قابلیت تکرار اخذ تسهیلات (دو مرتبه در سال) فقط با یک مرتبه اعتبارسنجی، شروع بازپرداخت اقساط بعد از اولین تراکنش، واریز ماهانه اقساط توسط مشتری به بانک بدون کارمزد، انجام مراحل بانکی و اعتبارسنجی توسط مشتری به صورت غیرحضوری و … اشاره کرد.

لازم به ذکر است ایساکو کارت، یک کارت اعتباری تا سقف حداکثر ۳۰۰ میلیون ریال است که با هدف تسهیل دسترسی دارندگان تاکسی به قطعات اصلی ایساکو، نظیر خرید قطعات و دریافت خدمات پس از فروش ایران خودرو با امکان تقسیط مبلغ خرید تا ۶ ماه با ۳ماه تنفس، در نظر گرفته شده است.

گفتنی است پیش از این نیز برخی ادارات و نهادهای دولتی طرف قرارداد، همچون شرکت خدمات ارتباطی رایتل، پژوهشگاه قوه قضاییه، پلیس راهور، تعاونی مصرف فرودگاه‌های کشور و … از تسهیلات این کارت در راستای ارائه خدمات رفاهی به کارکنان خود استفاده کرده‌اند.

مرتبط با : ایساکو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز