کمترین هزینه اجاره خودرو در تهران چقدر است؟

اجاره خودرو-کاماپرس
لست سکند

هزینه‌های زیاد رفت‌وآمد و جابه‌جایی باعث شده که بسیاری از افراد به دنبال اجاره خودروهای ارزان و اقتصادی باشند؛ به ویژه در مواردی که افراد قصد داشته باشند از خودرو برای مدت طولانی‌تری استفاده کنند. امکان اجاره ماشین‌های باکیفیت و ارزان از کافه رنت در چنین شرایطی برای افراد فراهم شده است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی پنج مدل از ارزان‌ترین خودروها در تهران برای اجاره ‌پرداخته است.

سمند LX

یکی از بهترین خودرو‌ها برای اجاره در تهران و رفت‌وآمد در مسیرهای داخل شهری، سمند LX است. حداقل زمان برای اجاره این ماشین، بدون راننده سه روز است و هزینه اجاره روزانه آن 590 هزار تومان است که در صورت رزرو خودرو برای بیش از 14 روز، هزینه اجاره آن به ازای هر روز 500 هزار تومان خواهد بود. همچنین برای اجاره بدون راننده سمند LX متقاضیان باید یک ودیعه به مبلغ 15 میلیون تومان ارائه کنند که بعد از تحویل خودرو به کافه رنت به افراد بازگردانده می‌شود. این در حالی است که برای اجاره خودرو به همراه راننده، نیازی به ارائه ودیعه‌ نیست.

در صورتی که متقاضیان تمایل به استفاده از خدمات اجاره سمند بدون راننده داشته باشند، هزینه اجاره برای مسافت‌های درون شهری ساعتی 320 هزار تومان خواهد بود.

پژو 206

پژو 206 یکی از محبوب‌ترین خودرو‌ها در ایران است و کافه رنت مدل 1398 این خودرو با تیپ دو و رنگ سفید را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد. حداقل زمان اجاره پژو 206 بدون راننده سه روز است و هزینه اجاره روزانه آن 900 هزار تومان خواهد بود. البته در صورتی که افراد تمایل به رزرو این خودرو بیش از 14 روز داشته باشند، هزینه اجاره روزانه آن 850 هزار تومان خواهد بود.

راز آسمان پایتخت

مبلغ ودیعه برای اجاره بدون راننده این خودرو نیز 15 میلیون تومان است. هزینه اجاره 206 با راننده برای مسافت‌های درون‌ شهری ساعتی 95 هزار تومان و برای مسیرهای برون شهری بر اساس پیمایش هر کیلومتر 3000 تومان است.

اجاره خودرو-کاماپرس

رنو ال 90 اتومات

سواری ال 90 با توجه به کیفیت و راحتی آن یکی از پرطرفدارترین خودروهای اقتصادی برای اجاره در کافه رنت محسوب می‌شود. هزینه روزانه اجاره بدون راننده این خودرو یک میلیون تومان است و در صورتی که افراد قصد رزرو آن بیش از 14 روز داشته باشند، هزینه اجاره روزانه آن 950 هزار تومان خواهد بود. مبلغ ودیعه برای اجاره ال 90 نیز 15 میلیون تومان است که پس از تحویل خودرو به شرکت، به افراد بازگردانده می‌شود.

 پژو پارس

پژو پارس نیز یکی از جادارترین و بهترین خودرو‌ها برای اجاره در تهران است. در صورتی که افراد تمایل به اجاره این خودرو بدون راننده داشته باشند، باید ودیعه‌ای به مبلغ 15 میلیون تومان ارائه کنند که بعد از تحویل ماشین به شرکت به آنان بازگردانده می‌شود. حداقل زمان رزرو پژو پارس سه روز و هزینه روزانه اجاره آن 900 هزار تومان است. در صورتی که افراد بخواهند این خودرو را بیش از 14 روز اجاره کنند، هزینه اجاره روزانه آن 850 هزار تومان خواهد بود.

اجاره پژو پارس با راننده برای مسافت‌های درون‌ شهری 150 هزار تومان در هر ساعت و برای مسافت‌های برون شهری 3500 تومان به ازای هر کیلومتر پیمایش است.

شاهین

شاهین یکی از محصولات خوش آپشن شرکت سایپا است که از جمله گزینه‌های اقتصادی برای اجاره خودرو در تهران محسوب می‌شود. برای اجاره بدون راننده شاهین متقاضیان باید یک ودیعه 20 میلیون تومانی ارائه دهند که بعد از تحویل خودرو به شرکت، ودیعه به آنان بازگردانده می‌شود. همچنین حداقل زمان برای اجاره شاهین سه روز و هزینه اجاره روزانه آن یک میلیون و 100 هزار تومان است. در صورتی که افراد، این خودرو را برای بیش از 14 روز رزرو کنند، هزینه اجاره روزانه آن یک میلیون تومان خواهد بود. همچنین در صورتی که متقاضیان مایل به استفاده از خدمات اجاره با راننده شاهین باشند، هزینه مسافت‌های درون شهری آن ساعتی 180 هزار تومان و برای مسافت‌های برون شهری اجاره با راننده، هزینه بر اساس هر کیلومتر 4400 تومان محاسبه خواهد شد.

خودرو شاهین-کاماپرس

شرکت کافه رنت

شرکت “کهن گشت آراد” با نام تجاری “کافه رنت” از سال 1393 فعالیت خود را در زمینه اجاره خودرو در تهران آغاز کرد و از سال 1399 فعالیت خود را به صورت اینترنتی گسترش داد. این مجموعه دارای متنوع‌ترین خودرو‌های لوکس و افتصادی است و طیف انتخاب وسیعی برای متقاضیان فراهم می‌کند. این مجموعه خدمات مختلف اجاره خودرو با راننده و بدون راننده و اجاره ماشین عروس را برای متقاضیان فراهم کرده است.

انتهای پیام

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “کمترین هزینه اجاره خودرو در تهران چقدر است؟

  1. محمدرضا علیپور گفته:

    206 تیپ 5 دارید؟ روزی چقدر میشه برای چهار روز میخوام البته تهران نیستم شیراز هستم بابت اونجا هم اجاره میدید و هزینه چجوریه؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز