کانادا مهاجرپذیرترین کشور جهان در سال 2022 شد

تور لحظه آخری-کاماپرس

کانادا با اعطای اقامت به بیش از 437 هزار خارجی طی سال 2022 رکورد تعداد مهاجران را از آن خود کرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، دولت کانادا هدف پذیرش 431 هزار خارجی در سال 2022 را در نظر گرفته بود که تعداد مهاجران از این آمار بالا رفت و دولت کانادا با اعطای اقامت دائم به بیش از 437 هزار خارجی رکورد تعداد مهاجران را ثبت کرد.

براساس گزارش ایلنا، آخرین رکورد قبلی ثبت شده این کشور برای سال 1913 بوده است. آمار پذیرش 437 هزار خارجی در کانادا افزایش 9 درصدی این آمار نسبت به سال 2021 را نشان می‌دهد. کانادا همچنین قصد دارد تا پایان سال 2025 حدود 1.45 میلیون ساکن دائمی را پذیرش کند.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

براساس اعلام وزارت مهاجرت، تمرکز کانادا بر روی مقابله با بیکاری شدید است که مهاجرت راه‌حلی برای این موضوع خواهد بود. گفتنی است افراد پس از 5 سال اقامت دائم می‌توانند برای شهروندی کانادا درخواست دهند.

تغییرات قانونی مهاجرت به کانادا در سال 2023 به گونه ای بوده که راه های مهاجرت به آن همچنان هموار است. کانادا از پهناورترین کشورهای جهان است و هر ساله جمعیت قابل توجهی برای مهاجرت به این کشور از روش های مختلف اقدام می کنند. مهاجرت به کانادا از طریق تحصیل و کار روش های اصلی مهاجرت به این کشور پیشرفته هستند اما روش های مهاجرت به کشور کانادا به این دو مورد محدود نمی شود.

سطح بالای رفاه اجتماعی در کشور کانادا و به طور کلی کیفیت بالای زندگی در این کشور دلیل اصلی تمایل به مهاجرت به این کشور است. البته باید به این نکته نیز اشاره داشت که هزینه های بالای زندگی در این کشور گاه مهاجرت به کانادا را با مشکل روبرو می کند.

 

انتهای پیام

مرتبط با : سفیران سروش سعادت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز