شرایط اخذ ویزا و پیکاپ ویزای کانادا چیست؟

ویزای کانادا-کاماپرس
لست سکند

ویزای کانادا یکی از پر درخواست‌ترین ویزاها برای ایرانی‌ها است. ویزا در حقیقت برگه اجازه ورود افراد به خاک کشور مورد نظر است. کسانی که قصد سفر به کانادا را دارند، حتماً از این مسئله اطلاع دارند که کانادا، ویزای خود را در انواع مختلفی به متقاضیان ارائه می‌کند. اما اخذ ویزای تضمینی و پیکاپ ویزای کانادا به صورت فوری یکی از نگرانی‌های معمول متقاضیان است.

کاماپرس در ادامه این مطلب، به شرح بیشتر شرایط اخذ ویزا و پیکاپ ویزای کانادا می‌پردازد؛

انواع ویزای کانادا

افراد با اهداف مختلفی به کشور کانادا سفر می‌کنند؛ بنابراین ویزاهایی که این کشور به افراد ارائه می‌کند نیز متفاوت است. ویزای تحصیلی، کاری، توریستی و… از انواع ویزای کانادا هستند.

ویزای توریستی: این ویزا به گردشگرانی که قصد دیدن کشور کانادا را دارند ارائه شده و به دو نوع کوتاه مدت و بلند مدت تقسیم می‌شود. در ویزای کوتاه مدت، امکان اقامت حداکثر 90 روز را در کشور کانادا خواهید داشت. با ویزای بلند مدت یا مولتی، می‌توان به مدت پنج سال به خاک کشور کانادا رفت و آمد داشت و در هر بار ورود به این کشور تا 6 ماه اقامت برای متقاضی مجاز است.

ویزای توریستی-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

ویزای تجاری و کاری: افرادی که قصد سرمایه‌گذاری یا راه‌اندازی یک کسب و کار را در کشور مقصد دارند، می‌توانند ویزای تجاری را اخذ کنند. ویزای کار همانطور که از نامش پیداست، مخصوص کسانی است که قصد کار در کشور کانادا را دارند. این افراد باید پس از پیدا کردن شغل مورد نظر در کانادا از کارفرمای خود تقاضای دعوت‌نامه داشته باشند. با ارائه این دعوت‌نامه به همراه دیگر مدارک به سفارت می‌توان ویزای کاری را اخذ کرد. این نوع از ویزای کانادا برای کسانی که قصد مهاجرت دارند بسیار مهم است.

ویزای کاری کانادا-کاماپرس

ویزای تحصیلی: برای اخذ ویزای تحصیلی کانادا باید شرایط تحصیلی مناسبی جهت گرفتن پذیرش داشت. سپس با ارسال مدارک و مکاتبه با کالج مورد نظر، امکان پذیرش تحصیلی برای متقاضیان فراهم می‌شود. این پذیرش می‌تواند همراه با فاند یا بدون فاند باشد. پس از اخذ پذیرش می‌توان برای گرفتن ویزای تحصیلی اقدام کرد.

اخذ ویزای کانادا در کمتر از1 ماه

آژانس قصران گشت، در سریع‌ترین زمان ممکن خدمات مربوط به اخذ ویزای کانادا را به متقاضیان ارائه می‌دهد. این مجموعه با مشاوره رایگان در خصوص اخذ ویزای توریستی یا تحصیلی کانادا در خدمت متقاضیان خواهد بود. همچنین، ویزای مولتی و ویزا ۵ ساله به صورت یک ‌بار ورود و چند بار ورود در مدت زمان حدودا 1 ماه از طریق قصران گشت قابل اخذ است.

پیکاپ ویزا چیست؟

ارسال پاسپورت به سفارت و بازگرداندن آن به همراه ویزا به شخص متقاضی را پیکاپ پاسپورت یا پیکاپ ویزا می‌گویند. پیکاپ ویزا برای کشورهایی صورت می‌گیرد که خدمات کنسولی خود را در ایران متوقف کرده‌اند. کانادا، آمریکا و انگلیس از جمله این کشورها هستند.

زمانی که تمامی مراحل مربوط به اخذ ویزای کانادا گذرانده شده باشد و در نهایت با اخذ ویزا موافقت شد، متقاضی باید پاسپورت خود را برای یکی از دفاتر VAC ارسال کند تا ویزا به پاسپورت الصاق شود. بنابراین این پروسه ممکن است نیاز به مراجعه یک یا چند باره به کشور ثالت باشد و هزینه‌های زیادی را به متقاضی متحمل می‌کند. این هزینه‌ها شامل بلیط هواپیما، اقامت، هزینه‌های مربوط به خوراک و… هستند.

سفارت کانادا-کاماپرس

برای حل این مشکل، آژانس قصران گشت سریع‌ترین و با کیفیت‌ترین خدمات پیکاپ پاسپورت را به متقاضیان ایرانی عرضه می‌کند. قصران گشت با تیم وکلا و کارگزاران مجرب خود، متقاضی را از صفر تا صد مراحل اخذ ویزا همراهی می‌کند. در بیش از ده سال سابقه این مجموعه، تا کنون هیچ مورد مفقودی یا تاخیر در ارائه مدارک و پروسه تحویل پاسپورت گزارش نشده است. بنابراین با پرداخت هزینه پیکاپ ویزای کانادا ، متقاضی می‌تواند هم در هزینه و هم در زمان صرفه‌جویی کند.

مراحل درخواست پیکاپ پاسپورت/ویزا

ابتدا فرد متقاضی باید نامه یا ایمیل سفارت را به همراه گذرنامه به آژانس تحویل دهد. پس از بررسی پرونده متقاضی توسط کارشناسان مجرب، زمان و هزینه از سوی آژانس تعیین می‌شود. سپس، گذرنامه و پرونده متقاضی به سفارت مورد نظر تحویل داده می‌شود و در نهایت، گذرنامه به همراه ویزای الصاق شده به متقاضی برگردانده می‌شود. حضور خود شخص در سفارت برای مراحل نهایی این پروسه یعنی درج ویزا در پاسپورت و تحویل آن الزامی نیست و این کار می‌تواند از طریق کارگزار مجرب انجام شود.

هم‌اکنون خدمات پیکاپ ویزای کانادا ، سفارت‌های این کشور را در ترکیه و امارات پوشش می‌دهد. پیکاپ پاسپورت معمولا بین 7 تا 10 روز طول می‌کشد. متقاضیان تا یکماه فرصت دارند تا برای پیکاپ ویزای کانادا اقدام کنند و در غیر این صورت، ریجکت می‌شوند. آژانس قصران گشت، در تمام مراحل حساس این پروسه در کنار متقاضیان اخذ ویزا خواهد بود.

انتهای پیام

مرتبط با : قصران گشت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز