کارواش خانگی چیست؟ + نحوه کاربرد و استفاده

کاروش خانگی-کاماپرس
لست سکند

کارواش خانگی یا واترجت یکی از لوازم پرکاربرد در صنعت و مصارف خانگی برای نظافت و پاکیزگی است. کارواش خانگی ، فرایند نظافت و شستشو را در کوتاه‌ترین زمان و با هزینه پایین انجام می‌دهد.

به گزارش کاماپرس، کارواش خانگی دستگاهی پر قدرت است که با استفاده از یک نازل، آب را با فشار بسیار بالا بر روی سطوح مختلف پاشیده و انواع جرم و آلودگی را به‌خوبی از روی آن‌ها پاک می‌کند. از کارواش خانگی ، علاوه بر صنایع مختلف، در مصارف خانگی مانند نظافت منزل، گاراژ، پله‌ها، پارکینگ، نمای ساختمان و غیره استفاده می‌شود. در حال حاضر، کارواش خانگی با توجه به نیازهای مختلف مشتریان، در ابعاد و انواع گوناگونی تولید می‌شود. کاماپرس در ادامه به معرفی این دستگاه و کاربردهای آن می‌پردازد.

کاروش خانگی چطور کار می‌کند؟

کارواش خانگی که به آن واترجت نیز می‌گویند، از نظر ظاهری شباهت بسیاری به جاروبرقی دارد. با این تفاوت که نحوه عملکرد کارواش خانگی به‌مانند شیوه شستشوی خودرو در کارواش‌ها بوده و این دستگاه با استفاده از یک نازل، آب را با قدرت زیادی بر روی سطح پمپاژ می‌کند. در این شیوه شستشو در بسیاری موارد، نیازی به شوینده با کف نبوده و سطح تنها با فشار آب تمیز می‌شود. قطعات این دستگاه شامل نازل، قطعه تفنگی و موتور پمپاژ با فشار زیاد است.

کاروش خانگی-کاماپرس

انواع کارواش خانگی کدام است؟

در حال حاضر، انواع کارواش خانگی در ابعاد و با امکانات و ویژگی‌های متعددی قابل خریداری هستند. انواع کارواش خانگی از نظر ابعاد در ادامه معرفی شده است؛

راز آسمان پایتخت

کارواش خانگی کوچک: انواع کارواش خانگی کوچک معمولا با میزان فشار آب حداقل 100 بار طراحی شده و برای اموری چون شستشوی ماشین، حیاط، دوچرخه، موتور و مانند آن مناسب است.

کارواش خانگی متوسط: حداقل میزان فشار آب در این نوع کارواش خانگی حدود 130 بار است. از کارواش خانگی متوسط برای نظافت و شستشوی دیوارها، نرده، نمای ساختمان و غیره استفاده می‌شود.

کارواش خانگی بزرگ: این نوع کارواش خانگی با حداقل فشار آبی معادل 160 بار تولید و عرضه می‌شود. بیش‌ترین کاربرد کارواش خانگی بزرگ در مصارف صنعتی و خانگی، عملیات رنگ‌برداری و جرم گیری در ابعاد گسترده است.

چرا باید یک کارواش خانگی در خانه داشته باشیم؟

خرید کارواش خانگی از مزیت‌های بسیاری برخوردار است که در ادامه به برخی از آن‌ها اشاره شده است؛

با کارواش خانگی آب کمتری مصرف کن!

شستشو و نظافت به‌روش‌های سنتی و استفاده از آب و کف، موجب اتلاف آب بسیار زیادی می‌شود. در حالی که واترجت یا کارواش خانگی به‌واسطه نحوه کارکرد آن، در مدت زمان بسیار کوتاهی، فرایند شستشو را انجام داده و از این جهت تاثیر قابل توجهی در کاهش مصرف آب دارد.

در کوتاه‌ترین زمان، کف پارکینگ رو برق بنداز

کارواش خانگی ، فرایند شستشو را کوتاه‌ترین زمان ممکن و با بالاترین کیفیت انجام می‌دهد. درحالی که استفاده از روش‌های سنتی مانند شستشو با شلنگ و مانند آن، وقت بسیار زیادی را هدر می‌دهد. سرعت بالای کارکرد کارواش خانگی موجب کاهش زمان شستشو شده و از این نظر نقش موثری در کاهش انرژی دارد.

با کارواش خانگی هزینه‌هات رو کم کن

استفاده از کارواش خانگی باعث کاهش هزینه‌های آب، برق، مخارج تهیه لوازم نظافت و شستشو مانند انواع شوینده می‌شود. با استفاده از کارواش خانگی ، دیگر نیازی به صرف هزینه برای استخدام از موسسات خدماتی و غیره ندارید. ضمن این‌که با شستشوی ماشین با کارواش خانگی، دیگر نیازی به منتظر ماندن در صف کارواش و خرج هزینه اضافی برای شستن ماشین ندارید.

از دیگر دلایلی که خرید کارواش خانگی را تا حدودی به یک ضرورت تبدیل کرده است، می‌توان به قابلیت تنظیم فشار و جریان آب، سازگاری با محیط زیست، شستشوی کامل انواع آلودگی، ایمنی بالا در حین استفاده و بسیاری موارد دیگر اشاره کرد.

کاروش خانگی-کاماپرس

نحوه استفاده از کارواش خانگی چگونه است؟

برای استفاده از کارواش خانگی در وهله اول مطمئن شوید که نازل در فاصله مناسبی از سطح قرار گرفته است. برای شروع به کار پس از فشردن دکمه پاور باید لنس دستگاه را بردارید و انگشت خود را بر روی ماشه تفنگی قرار دهید تا آب با فشار بر روی سطح بپاشد. سپس آب را با فاصله مناسبی بر روی آلودگی‌ها بپاشید تا این آلودگی‌ها از روی سطح جدا شود.

خرید کارواش خانگی از مجموعه کالای فنی

کالای فنی یک فروشگاه فعال و معتبر در حوزه فروش و عرضه انواع ابزارآلات و لوازم برقی مانند انواع کارواش خانگی است. مجموعه کالای فنی در حال حاضر در دو شعبه فیزیکی در تهران به‌صورت حضوری و همچنین در فروشگاه اینترنتی خود به‌صورت آنلاین به عرضه خدمت به مشتریان می‌پردازد. اگر قصد خرید کارواش خانگی از مجموعه کالای فنی را دارید، می‌توانید محصول موردنظر خود را با بهترین کیفیت و با تضمین قیمت از وبسایت این فروشگاه، بدون هیچ‌گونه معطلی سفارش دهید.

انتهای پیام

مرتبط با : کالای فنی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز