کارمزد نقل و انتقال رمزارزها با توجه به چه مواردی تعیین می شود؟

رمزارز-کاماپرس

کارمزد صرافی‌ها با توجه به نوع معامله و مدل سفارش گذاری متفاوت است. بنابراین برای تمامی معاملات نمی‌توان یک قیمت را در نظر گرفت. از این رو افراد قبل از انجام هر معامله باید تحقیقات لازم را انجام دهند و با توجه به رمزارز مورد نظر خود صرافی که کارمزد معقولانه‌ای دارد را انتخاب کنند.

به گزارش کاماپرس، کارمزد پرداختی معامله گران بازار رمزارزها علاوه بر نوع معاملات به مسئله معاملات تیکر و میکر نیز بستگی دارد. بررسی سایت‌های مختلف رمزارزهای مختلف نشان می‌دهد که معمولا صرافی‌ها هنگام واریز ارزهای دیجیتال به کیف پول کارمزدی دریافت نمی‌کنند. اما برای برداشت مبلغی از مشتری می‌گیرند که این نرخ با توجه به ارز انتخابی و شبکه انتقال ارزهای دیجیتال فرق می‌کند.

براساس اطلاعات موجود معامله گرانی که مایل به پرداخت کارمزد کمتر هستند بهتر است از شبکه هوشمند بایننس استفاده کنند. طبق آخرین آمار و اطلاعات، علاوه بر بایننس، شبکه‌های بی ای پی 20 و تی آر سی 20 نیز کارمزد انتقال کمتری نسبت به دیگر شبکه‌ها دارند. شبکه اتریوم نیز بیشترین میزان کارمزد را به خود اختصاص داده است.

تعدادی از رمزارزهای کم کارمزد بازار را بشناسید

در صورتی که مایل به آشنایی با رمزارزهایی با کارمزد نقل و انتقال کم هستید، در ادامه تعدادی از آن‌ها معرفی خواهند شد.

بایننس کوین

ارز دیجیتال معروف بایننس کوین رمزارز صرافی بایننس است که کارمزد تراکنش پایینی دارد و به همین دلیل مورد توجه برخی معامله گران قرار گرفته است. علاوه بر کارمزد پایین، این رمزارز بی ان بی پایینی هم دارد.

راز آسمان پایتخت

ترون

یکی دیگر از رمزارزهای دارای کمترین کارمزد، ترون است. طبق اطلاعات در دسترس، در صورتی که معامله گران در برخی از انواع کیف پول‌ها مقداری ترون را استیک کنند، تراکنش‌های آن‌ها به صورت رایگان و بدون کارمزد خواهد بود.

ریپل

ارز دیجیتال ریپل با اینکه به عنوان یک رمزارز متمرکز نتوانسته نظر معامله گران را به خود جلب کند، اما نسبت به همرده‌های خود کارمزد بسیار پایینی دارد. آخرین اطلاعات از این رمزارز نشان داده که کارمزد نقل و انتقال آن 0.0005 دلار است. ضمنا انجام تراکنش‌های این ارز دیجیتال کمتر از چهار ثانیه زمان می‌برد.

آیوتا

ارز دیجیتال تازه وارد آیوتا یکی از رمزارزهای بدون کارمزد بازار است! معامله این ارز دیجیتال به معنای واقعی هیچ هزینه‌ای ندارد. در واقع توسعه دهندگان این رمزارز به گونه‌ای آن را طراحی کرده‌اند که به جای دریافت کارمزد از کاربران، دو تراکنش تایید و یک تراکنش جدید ایجاد می‌کند.

رمزارزهای مختلف دیگری هستند که نسبت به دیگر ارزهای دیجیتال کارمزد کمتری دارند. با این وجود، معامله گران همچنان باید درباره صرافی مورد نظر خود نیز تحقق داشته باشند و کارمزد دریافتی آن‌ها را بررسی کنند تا بتوانند حداکثر سود را به دست آورند و کمترین هزینه را داشته باشند.

خرید رمزارزها با کارمزد معقول در سایت صرافی

معامله گرانی که در ایران حضور دارند و مایل به خرید و فروش رمزارزهای مختلف هستند، می‌توانند به وبسایت صرافی مراجعه کنند. این مجموعه با دریافت کارمزد معقول از مشتریان خود بستری امن را برای خرید و فروش انواع ارزهای دیجیتال پرفروش بازار فراهم کرده است.

صرافی فعالیت خود را با هدف فراهم کردن بستری امن و سریع برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال از سال 1398 آغاز کرد. این مجموعه گذشته از به کارگیری سیستم امنیتی مناسب، به دلیل داشتن تیم پشتیبانی قوی مورد توجه مشتریان قرار دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز