چگونه در فرودگاه امام ماشین اجاره کنیم؟

اجاره ماشین فرودگاه امام خمینی-کاماپرس

مسافرانی که برای جلسات کاری و یا استفاده از خدمات پزشکی وارد تهران می‌شوند، معمولا دغدغه حمل و نقل و جابجایی از فرودگاه را دارند. در این شرایط اجاره خودرو بهترین انتخاب برای مسافران است؛ با این حال پیدا کردن مجموعه‌ای معتبر برای اجاره ماشین و تعیین زمان اجاره، کار دشوار و استرس‌زایی برای مسافران به­حساب می­آید. سهولت رزرو ماشین تا حد زیادی استرس مسافران را کاهش می‌دهد. مسافران به راحتی می‌توانند با ارسال اطلاعات پرواز خود به “کافه رنت” از این مجموعه خودرو اجاره کنند.

رزرو ماشین با راننده و یا بدون راننده در فرودگاه امام

مسافران می‌توانند خودرو و خدمات مورد نظر خود را به صورت اینترنتی از سایت کافه رنت رزرو کنند. سپس کارشناس با آن‌ها تماس می‌گیرد تا تصویر بلیط و اطلاعات پرواز را به صورت اینترنتی دریافت کند. در آخر پس از تایید مدارک، ماشین رزرو شده در تاریخ و زمان مقرر منتظر متقاضیان خواهد بود.

شرایط اجاره خودرو بدون راننده

در صورتی که افراد مایل به اجاره ماشین بدون راننده باشند، هماهنگی‌های لازم در این زمینه از طریق بلیط پرواز انجام خواهد شد؛ در نتیجه متقاضیان می‌توانند در فرودگاه امام خمینی، خودرو مورد نظر را از متصدی کافه رنت تحویل بگیرند. سپس افراد باید بعد از پایان سفر، خودرو را در فرودگاه تحویل متصدی کافه رنت بدهند.

شرایط اجاره خودرو با راننده

بسیاری از مسافران برای جلسات کاری خود ترجیح می‌دهند از خدمات اجاره خودرو با راننده استفاده کنند. افرادی که تسلط کافی در رانندگی ندارند یا رانندگی در ترافیک تهران آن‌ها را کلافه می‌کند، خدمات اجاره خودرو با راننده، انتخاب ایده‌آلی برای آن‌ها محسوب می‌شود. همچنین مسافرانی که برای استفاده از خدمات درمانی سفر کرده‌اند، به راحتی می‌توانند از اجاره خودرو با راننده استفاده کرده و نگران رسیدن به مقصد نباشند.

راز آسمان پایتخت

در صورت تغییر ساعت و روز مورد نظر، متقاضیان می‌توانند با کارشناسان کافه رنت هماهنگی لازم را انجام دهند. افراد حق انتخاب متنوعی در اجاره خودرو دارند و طیف وسیعی از خودروهای لوکس و اقتصادی در این مجموعه برای اجاره وجود دارد. در صورتی که افراد از خدمات اجاره خودرو لوکس با راننده استفاده کنند، راننده‌های آموزش‌دیده و کت‌ و شلواری در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت. این خدمات لوکس برای قرارهای کاری مناسب است. همچنین راننده‌های مجرب این مجموعه از مسیرها آگاهی دارند و مسافران می‌توانند با خیال راحت در خودرو نشسته و در مقصد مورد نظر پیاده شوند.

اجاره ماشین-فرودگاه امام خمینی-کاماپرس

شرکت کافه رنت

شرکت “کهن گشت آراد” با نام تجاری کافه رنت در سال 1393 در تهران تاسیس شد. این مجموعه از سال 1399 فعالیت خود را به صورت آنلاین آغاز کرد و یکی از اولین شرکت‌های بین‌المللی اجاره خودرو در ایران و خاورمیانه محسوب می‌شود. کافه رنت دارای هشت سال سابقه بوده و تنوع بسیار زیادی در خودروهای اجاره‌ای دارد که به دو دسته لوکس و اقتصادی تقسیم می‌شود. کافه رنت انواع خدمات اجاره ماشین با راننده یا بدون راننده، اجاره ماشین عروس و اجاره خودرو در فرودگاه‌ امام و مهرآباد را به مشتریان ارائه‌ می‌دهد.

انتهای پیام

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “چگونه در فرودگاه امام ماشین اجاره کنیم؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز