چگونه در تهران ماشین لوکس با راننده اجاره کنیم ؟

اجاره خودرو-کاماپرس
لست سکند

امروزه خرید خودروهای لوکس و رانندگی دائمی با آن‌ها به دلیل قیمت بالا بسیار دشوار شده است. همچنین واردات خودروهای لوکس در ایران دارای محدودیت‌های خاصی است. در این شرایط بسیاری از افراد برای مراسم‌ها و جشن‌های مجلل خود می‌توانند خودروهای لوکس با راننده اجاره کنند.

متقاضیان می‌توانند در قرارهای کاری برای تحت تاثیر قرار دادن دیگران اقدام به اجاره ماشین مدل ­بالا  و لوکس کنند. “کافه رنت” با داشتن خودروهای لوکس متنوع، طیف وسیعی از انتخاب را در اختیار متقاضیان قرار می‌دهد.

کاماپرس در این گزارش به شرح چگونگی اجاره خودرو لوکس با راننده در تهران از کافه رنت می‌پردازد.

شرایط اجاره خودرو با راننده

برای اجاره خودرو با راننده، افراد نیازی به ارائه مدرک خاصی ندارند و می‌توانند به راحتی به صورت اینترنتی یا تلفنی ماشین مورد نظر خود را اجاره کنند. همچنین حداقل زمان برای اجاره خودروهای تشریفاتی 10 ساعت است و هزینه‌های اجاره درون شهری بر حسب نوع ماشین و به صورت ساعتی محاسبه می‌شود. بهترین زمان برای اجاره خودرو یک هفته قبل از تاریخ مورد نظر است؛ با این حال امکان رزرو خودرو یک روز قبل از تاریخ مورد نظر نیز وجود دارد.

اجاره خودرو تشریفاتی برای اداره‌های دولتی و نیمه دولتی

متقاضیان می‌توانند برای نیازهای اداره‌های خصوصی و دولتی، خودروهای سواری با راننده و ون‌های دربستی هم‌رنگ از یک برند اجاره کنند. راننده‌های مجرب و آموزش‌دیده کافه رنت با امور تشریفات آَشنایی دارند و به زبان‌های انگلیسی و عربی مسلط هستند. افراد در صورت نیاز به تشریفات خاص مانند استقبال یا باز کردن در ماشین، می‌توانند از قبل با این مجموعه هماهنگی‌های لازم را انجام دهند.

راز آسمان پایتخت

کافه رنت-کاماپرس

مزیت اجاره خودرو لوکس با راننده

یکی از مزیت‌های اجاره خودرو با راننده این است که نیاز به هیچ مدرک و ودیعه‌ای نیست. متقاضیان به راحتی می‌توانند به صورت اینترنتی یا تلفنی ماشین مورد نظر خود را رزرو کنند. راننده‌های ماشین‌ها با ظاهری آراسته حاضر می‌شوند و با امور تشریفات نیز آشنا هستند. ماشین‌های لوکس و تشریفاتی با قرارداد و فاکتور رسمی در اختیار متقاضیان قرار می‌گیرد. لازم به ذکر است، در صورتی که افراد از خدمات اجاره خودرو با راننده استفاده کنند، همه مسئولیت‌های ماشین به عهده راننده خواهد بود و افراد می‌توانند با خیال راحت از ماشین لذت ببرند.

اسکورت تشریفاتی

در صورتی که نیاز به استقبال از مهمان‌های خاص یا خارجی باشد، افراد می‌توانند از پکیج اسکورت استفاده کنند که در این حالت سه خودرو لوکس – معمولا بنز یا بی ام و مشکی – به همراه راننده آماده خدمت‌رسانی به افراد خواهند بود. پکیج دیگری از اسکورت وجود دارد که دو موتورسیکلت به همراه یک خودرو با چینش خاصی اتومبیل فرد متقاضی را همراهی خواهند کرد.

اجاره خودرو برای خارج از شهر

در صورتی که افراد از خدمات اجاره خودرو با راننده برای سفر استفاده می‌کنند، هزینه مسافت‌های برون شهری بر حسب کیلومتر محاسبه خواهد شد که البته در این شرایط مکان خواب راننده به عهده متقاضی خواهد بود. خودروهای تشریفاتی با راننده بیمه مسافرت کامل دارند و همه خودروها مجهز به وای فای، صندلی کودک و تجهیزات مسافرتی هستند. متقاضیان برای بهره بردن از این امکانات می‌توانند از قبل با دفتر مرکزی هماهنگ کنند.

اجاره خودرو-کاماپرس

کافه رنت

شرکت “کهن گشت آراد” با نام تجاری کافه رنت در سال 1393 در تهران شروع به کار کرد. این مجموعه از سال 1399 فعالیت خود را به صورت آنلاین گسترش داد و یکی از اولین شرکت‌های بین‌المللی اجاره خودرو در ایران و خاورمیانه محسوب می‌شود. کافه رنت دارای تنوع زیادی در اجاره خودروهای لوکس و اقتصادی است و دامنه گسترده‌ای از انتخاب‌ را برای متقاضیان فراهم می‌کند. این مجموعه خدمات خود را به صورت اجاره ماشین با راننده، اجاره ماشین بدون راننده و اجاره ماشین عروس عرضه می‌کند.

انتهای پیام

مرتبط با : اجاره خودرو کافه رنت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز