چه شرایطی برای دریافت ویزا ماداگاسکار توریستی نیاز است؟

ویزای ماداگاسکار-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

ماداگاسکار به عنوان یکی از بکرترین و بی‌نظیرترین جزیره‌های جنوب شرقی آفریقا شناخته می‌شود که گردشگران زیادی را به خود جلب می‌کند. طبیعت بکر و گونه‌های جانوری و گیاهی نادر از اصلی‌ترین جاذبه‌های گردشگری این منطقه محسوب می‌شوند. گردشگران برای سفر به ماداگاسکار باید برای دریافت ویزا توریستی اقدام کنند. با توجه به این که مراحل و فرآیند دریافت ویزا ماداگاسکار طولانی و گیج‌کننده است، بسیاری از متقاضیان ممکن است دچار مشکلاتی شوند. افراد می‌توانند به راحتی مراحل اخذ ویزا ماداگاسکار را از طریق مجموعه سفر هالیدی انجام دهند.

کاماپرس در ادامه این مطلب به بررسی مدارک لازم و مراحل اخذ ویزای مادگاسکار پرداخته است.

شرایط دریافت ویزا ماداگاسکار

همه اتباع خارجی برای سفر به این کشور نیازبه ویزا ماداگاسکار توریستی دارند و متقاضیان می‌توانند از طریق وبسایت eVisa درخواست خود را برای دریافت ویزا الکترونیکی ثبت کنند. این امر باعث شده که فرآیندهای دریافت ویزا راحت‌تر شود و افراد در مدت زمان کمتری درخواست خود را ثبت کنند. این سیستم به افراد کمک می‌کند که به صورت اینترنتی درخواست ویزا ماداگاسکار خود را پیش‌ثبت‌نام کنند.

متقاضیان با ورود به سایت رسمی ماداگاسکار باید اطلاعات شخصی و تاریخ سفر خود را ثبت کنند و با استفاده از آدرس ایمیل حساب کاربری ایجاد کنند. پس از ورود به حساب کاربری لازم است که متقاضیان مدارک مورد نیاز را بارگذاری کنند. درخواست‌ ویزا در یک بازه 72 ساعته بررسی می‌شود و نتیجه درخواست به آدرس ایمیل ارسال می‌شود. گردشگران باید مجوز ورود را در بدو ورود به ماداگاسکار به همراه خود داشته باشند و و در فرودگاه هزینه ویزا را پرداخت کنند.

ویزای ماداگاسکار-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

مدارک لازم برای دریافت ویزا ماداگاسکار

گذرنامه با حداقل شش ماه اعتبار و اسکن صفحات اول و آخر گذرنامه، عکس 4× 3 از مدارک اصلی است که متقاضیان باید آماده کنند. ارائه گواهی تمکن مالی برای اثبات این که گردشگران می‌توانند هزینه‌های سفر و اقامت را بپردازند نیز لازم است. به همین منظور متقاضیان باید گزارش حساب بانکی و گردش مالی را ارائه کنند. گردشگران باید در نظر داشته باشند که حداقل هزینه برای هر روز اقامت در ماداگاسکار 85 دلار است.

پاسپورت با اعتبار حداقل شش ماهه و دو صفحه خالی، مجوز الکترونیکی صادر شده، عکس در اندازه 4×3 از جمله مدارکی است که گردشگران باید در بدو ورود به ماداگاسکار ارائه کنند. همچنین در این زمان لازم است که بلیط پرواز رفت و برگشت تایید شده نیز ارائه شود. اثبات هدف بازدید از ماداگاسکار و گواهی تمکن مالی نیز از سایر مدارک ضروری برای دریافت ویزا ماداگاسکار در بدو ورود است.

همچنین متقاضیان ایرانی می‌توانند برای ویزا توریستی در بدو ورود اقدام کنند، اما باید در نظر داشت که مدت زمان اقامت آن کوتاه است و 90 روز انقضا دارد. در صورتی که افراد قصد دریافت ویزا از این روش را داشته باشند، باید پاسپورت و فرم تکمیل‌شده برای درخواست ویزا ماداگاسکار را به همراه خود داشته باشند.

اعتبار ویزا توریستی ماداگاسکار

ویزا توریستی ماداگاسکار یک بار ورود است و بعد از یک بار سفر منقضی می‌شود. هزینه دریافت ویزا توریستی برای اقامت یک تا 15 روز، 10 دلار و برای اقامت 16 تا 30 روز 37 دلار است. در صورتی که افراد قصد داشته باشند مدت زمان بیشتری بین 31 تا 60 روز اقامت کنند، باید 44 دلار بپردازند و هزینه ویزا اقامت 90 روزه 50 دلار است.

در صورتی که متقاضیان تمایل به تمدید ویزا ماداگاسکار توریستی داشته باشند، باید یک دلیل قانونی برای تمدید ویزا خود داشته باشند. در قدم بعدی باید نسخه‌هایی از گذرنامه و یا صفحه ویزا چاپی را به اداره مهاجرت عرضه کنند و بعد از پرداخت هزینه، ویزا آن‌ها تمدید خواهد شد.

ویزای ماداگاسکار-کاماپرس

آسان ترین راه دریافت ویزا ماداگاسکار

مجموعه “سفر هالیدی” با ارائه خدمات اینترنتی در زمینه گردشگری و اخد ویزا در حال فعالیت است و با صرفه‌جویی در زمان و هزینه افراد، باعث از بین رفتن رفت‌وآمدهای غیرضروری در این مراحل شده است. تیم این مجموعه از برنامه‌نویسان و متخصصان باتجربه در زمینه صنعت گردشگری تشکیل شده و مجوزهای لازم را از وزارت میراث فرهنگی و گردشگری دریافت کرده‌اند. برای گرفتن ویزا ماداگاسکار می‌توان از طریق سفر هالیدی اقدام کرد و فرآیندهای اخذ ویزا را به راحتی انجام داد. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این مجموعه به آدرس https://safar.holiday مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : سفر هالیدی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز