چه آلت کوین هایی از اتریوم جلو خواهند زد؟

کاهش ارزش اتریوم باعث شده تا برخی از ارزهای دیجیتال رقیب این رمزارز رو به رشد باشند. برخی از فعالان بازار رمزارزها پیش بینی کرده‌اند که تا پایان بهمن ماه 1402 آلت کوین‌های ZETA، XPR، RNDR و SEI از اتریوم پیشی بگیرند.

به گزارش کاماپرس، نرخ اتریوم در مدار نزولی قرار گرفته و در کانال 2 هزار دلاری دست و پا می‌زند. این ریزش قیمتی در شرایطی رخ داده که با توجه تحلیل‌های تکنیکی و داده‌های درون شبکه‌ای اتریوم، نشانه‌های مثبتی درباره روند رو به رشد این رمزارز و بهبود شرایط آن در میان مدت وجود دارد. با وجود اینکه رمزارز مذکور عملکرد قوی داشته اما به نظر رمزارزهای رقیب شرایط بهتری داشته باشند.

RNDR

بازار رمزارزها در دی ماه رشد خوبی را تجربه کرد اما روند صعودی برخی رمزارزها در آن قابل توجه بود. RNDR یکی از این ارزهای دیجیتال است که از کمترین قیمت در اسفند 1401 به بالاترین میزان ممکن در دی ماه سال جاری رسید. حوزه آلت کوین ارزهای دیجیتال پس از تایید ای تی اف صعود خوبی را تجربه کرد. اما در این میان رمزارز RNDR رشد خوبی داشته و بالغ بر هزار و 200 درصد افزایش را طی یک هفته اخیر به ثبت رسانده است. برخی تحلیلگران پیش بینی کرده‌اند که روند صعودی این رمزارز همچنان تداوم داشته و آن را به مرز مقاومتی 6 دلاری برساند. هم اکنون جایگاه این رمزارز در کوین مارکت کپ 45 است.

رمزارز-کاماپرس

XRP

یکی دیگر از رمزارزهایی که رشد زیادی را تجربه کرده و از دیگر آلت کوین‌های جوان بازار متمایز شده، XPR است. این ارز دیجیتال طی یک شبانه روز اخیر رشد جزئی 0.7 درصدی را تجربه کرد و به مرز 0.5 دلاری رسید. با اینکه روند کلی بازار این رمزارز نزولی است اما با در نظر گرفتن حرکات اخیر آن یک تغییر جهت احتمالی و رشد قابل پیش بینی است. این رمزارز نوسانات قیمتی زیادی و بازار گاوی و خرسی زیادی را دیده اما اکنون شرایط مطلوبی دارد. به گفته تحلیلگران، هم اکنون بازار ایکس پی آر کمی به نفع فروشندگان معطوف شده و روند خنثی را پشت سر می‌گذارد. با وجود نوسانات مداوم، نرخ این رمزارز بین دو خط روند همگرا نوسان دارد. اما در کل فعالان و معامله گران نسبت به آینده این رمزارز خوش بین هستند.

راز آسمان پایتخت

ارز دیجیتال-کاماپرس

ZetaChain

ZetaChain یک رمزارز پیشرونده است که در روز عرضه بالغ بر 150 درصد رشد را تجربه کرد. حجم معاملات این رمزارز کاهش پیدا کرد اما معاملات باز آن بالا رفت که این افزایش علاقه سرمایه گذاران را نشان می‌دهد. ZetaChain به طور رسمی اعلام کرده که از قراردادهای هوشمند پشتیبانی می‌کند و به توسعه دهندگان امکان ایجاد برنامه‌های غیرمتمرکز چند کاناله را می‌دهد که به طور یکپارچه در سراسر بلاکچین کار کنند.

ارز دیجیتال -کاماپرس

SEI

دیگر رمزارز پیشتاز بازار و رقیب اتریوم SEI است که نسبت به یک شبانه روز اخیر 3.78 درصد کاهش قیمت را تجربه می‌کند. این رمزارز در رتبه بندی کوین مارکت کپ جایگاه 47 دارد و ارزش بازاری آن 1.5 میلیارد دلار می‌رسد. جدیدا قیمت اس ای آی با مقاومت 0.75 دلاری مواجه شده است. این توکن در سطح 0.7 دلاری پشتیبانی شد اما سطح مقاومت مذکور را از دست داد و به سراغ سطح حمایتی 0.65 دلاری رفت. حال سطح حمایتی 0.7 دلاری به نقطه مقاومت تبدیل شده است و از رشد بیشتر رمزارز جلوگیری می‌کند.

رمزارز - کاماپرس

منبع:https://blog.sarafi.io/altcoins-set-to-outperform-ethereum/

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز