چهارمین نمایشگاه تخصصی ماشین آلات، یراق و مواد اولیه صنایع چوب اصفهان 1401

نمایشگاه تخصصی ماشین¬آلات، یراق آلات و مواد اولیه صنایع چوب -کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

چهارمین نمایشگاه تخصصی ماشین‌آلات، یراق‌­آلات و مواد اولیه صنایع چوب و دهمین نمایشگاه بین‌­المللی چاپ و بسته‌بندی همزمان با بیست و دومین نمایشگاه بین‌­المللی صنایع غذایی و پانزدهمین نمایشگاه ماشین­‌آلات صنایع غذایی و بسته­‌بندی در محل دائمی نمایشگاه‌­های بین­‌المللی مشهد برگزار شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ نمایشگاه، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، چهارمین نمایشگاه تخصصی ماشین‌­آلات، یراق‌­آلات و مواد اولیه صنایع چوب، با حضور 32 شرکت از استان‌­های خراسان رضوی، تهران، فارس، اصفهان، البرز، قم، مازندران، آذربایجان شرقی و غربی و همچنین 10 شرکت نماینده فروش از کشورهای آلمان، ترکیه، چین، تایوان و کره جنوبی در فضایی به وسعت بیش از 2 هزار و 600 مترمربع در سالن عطار برگزار شد. در این رویداد گروه‌­های کالایی متنوعی در زمینه مواد اولیه صنایع چوب شامل ام دی اف، چسب، روکش پی وی سی، صفحه کابینت، یراق‌­آلات، ابزار و قطعات، رنگ چوب و غیره حضور داشتند. همچنین تولیدکنندگان انواع ماشین­‌آلات صنعت چوب نیز در این نمایشگاه شرکت کردند.

در دهمین نمایشگاه بین‌­المللی چاپ و بسته‌­بندی نیز بیش از 70 شرکت­‌کننده فعال در حوزه چاپ و بسته‌­بندی جهت معرفی محصولات و آخرین دستاوردهای خود از سراسر کشور حضور داشتند.

راز آسمان پایتخت

همچنین دوره قبل این نمایشگاه‌ها طی سال گذشته با حضور تولیدکنندگان و فعالان از سراسر کشور در محل نمایشگاه بین‌­المللی مشهد برگزار شد.

انتهای پیام

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز