چطور بهترین اپلیکیشن‌ها را برای گوشی دانلود کنیم؟

دنیای امروز، دنیای دیجیتال است و این قصه سر دراز دارد! علی‌رغم اینکه این روزها همه چیز در دسترس است و برای هرکاری که بخواهیم انجام دهیم، یک اپلیکیشن طراحی شده است، امکان دارد این تعدد و تکثر ما را سردرگم کند. چرا که همیشه کسانی هستند که بخواهند از آب گل‌آلود ماهی بگیرند و با سواستفاده از نیازهای ما، خودشان نفع ببرند. بنابراین، باید در میان انبوه اپلیکیشن‌ها، به دنبال مناسب‌ترین و بهترین آن‌ها باشیم تا ضمن اینکه به خوبی پاسخگوی نیازهای ما باشد، نه وقتمان را تلف کنیم و نه اگر اپلیکیشن پولی است، پولمان را دور ریخته باشیم.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ فن آوری اطلاعات، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

از این رو در ادامه این مطلب به نکاتی اشاره می‌کنیم که می‌توانند به ما در انتخاب بهترین و امن‌ترین اپلیکیشن برای هرکاری کمک کنند؛

نظرات دیگران را بخوانید

استورهای دانلود اپلیکیشن معمولا قسمتی دارند که افراد نظرات خودشان را درباره تجربه کاربری‌شان از اپلیکیشن بنویسند، آن‌ها معمولا پیشنهاداتی به توسعه‌دهندگان می‌دهند یا از آن‌ها می‌خواهند برخی باگ‌های برنامه را برطرف کنند. اما به غیر از این‌ها، گاهی روی سخنشان با کسانی است که به دنبال دانلود یک برنامه‌اند، پیشنهاد می‌کنند که دانلود شود یا به دلایلی از دانلودش صرف نظر شود. پس خواندن نظرات دیگران درباره یک اپلیکیشن کمک می‌کند تا دریابیم چقدر می‌تواند برای ما مفید باشد و به نیازمان پاسخ دهد.

راز آسمان پایتخت

تعداد دفعات دانلود اپلیکیشن؛ یک شاخص خوب

وقتی به سراغ دانلود اپلیکیشن از یک مرجع معتبر می‌رویم، می‌بینیم در کنار اطلاعاتی که درباره آن نوشته است عبارت «تعداد دانلود» به چشم می‌خورد. این عبارت نشان‌دهنده تعداد دفعاتی است که یک اپلیکیشن دانلود شده و از آن استفاده شده است. مسلما هرچه این تعداد بالاتر باشد یعنی رضایت افراد از آن بیشتر بوده است. پس توجه به تعداد دانلود یک اپلیکیشن می‌تواند به ما در انتخاب آن کمک کند، برای مثال می‌خواهیم بین دو اپلیکیشن مسیریابی یکی را انتخاب کنیم، هردو این‌ها کاربری یکسانی دارند، اما نمی‌دانیم کدام‌یک از آن‌ها بهتر و معتبرتر است؛ در اینجا می‌توانیم به تعداد دانلود هرکدام رجوع کنیم.

خواندن نظر سردبیر؛ ویژگی منحصر به فرد مایکت

از دیگر راه‌هایی که می‌توان به کمک آن از دانلود یک برنامه مطمئن شد، خواندن نظرات سردبیر است. سردبیرها درواقع انتشاردهندگان برنامه در یک اپلیکیشن هستند و به زیر و بم آن برنامه اشراف کامل دارند. بنابراین اگر یک برنامه را نقد می‌کنند یا دانلود آن را توصیه می‌کنند، می‌توان به نظرشان استناد کرد. این ویژگی در استور اندرویدی مایکت پررنگ‌تر است که آن را تبدیل به یک مزیت کرده است؛

در مایکت برنامه‌ها باتوجه به فاکتورهای خاصی در دسته‌بندی‌های جداگانه تحت عنوان «منتخب سردبیر» قرار می‌گیرند، مثلا اگر شما به دنبال یک برنامه آموزش زبان باکیفیت هستید، می‌توانید به سراغ این دسته بروید و ببینید کدام یک را سردبیر پیشنهاد داده است.

حتی همین دانلود از مایکت هم می‌تواند یکی از گام‌ها برای انتخاب بهترین اپلیکیشن باشد چراکه این استور اندرویدی، انتشاردهنده بهترین و امن‌ترین اپلیکیشن‌ها است. توسعه‌دهندگان برنامه‌های بزرگی چون اسنپ، آپ، دیجی کالا، نماوا، بادصبا، ایرانسل و همراه اول به مایکت اعتماد کرده‌اند و همچنین بازی‌های بزرگ و مشهوری چون کوئیز آف کینگز، آمیرز و منچرز در مایکت یافت می‌شوند.

همچنین مایکت هوش مصنوعی شگفت انگیزی دارد و با کمک آن مخاطبان را به سمت برنامه موردنظرشان هدایت می‌کند و برنامه‌های کاربردی دیگر را نیز به آن‌ها پیشنهاد می‌دهد.

نکته گفتنی در پایان این است که ما با انبوه اپلیکیشن‌ها و انبوه مراجع دانلود آن‌ها روبرو هستیم که هرکدام مزیت‌ها و معایبی نسبت به دیگری دارند، پس باید به دنبال بهترین آن‌ها باشیم و پیش از دانلود یک برنامه درباره آن تحقیق کنیم، چون گاهی بدون تحقیق دست به دانلود و نصب یک برنامه زدن می‌تواند عواقب جبران ناپذیری داشته باشد.

مرتبط با : مایکت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز