چرا هتل استقلال تهران در میان پایتخت نشینان محبوب است؟

تورهای مسافرتی لحظه آخر

یک هتل اگر بخواهد مشتریان اختصاصی به دست آورد، باید در ارائه خدمات، فراتر از سایر رقبا عمل کند. در هتل‌های پنج ستاره، سوئیت‌ها کمی ساکت‌تر، تخت‌ها راحت‌تر و حمام‌ها مجلل‌تر هستند. گردشگران و مسافران از مواردی مانند وای فای رایگان، سرویس اتاق، تهویه مطبوع و… نیز لذت خواهند برد. با این حال، اگر هتلی رستوران داخلی خوبی نداشته باشد، حتی بهترین امکانات اتاق نیز کافی نخواهد بود. کیفیت رستوران‌های یک هتل علاوه‌بر جذب مسافران، برای ترغیب مشتریان محلی نیز مهم است. یک رستوران خوب به ارتقای یک هتل کمک می‌کند و عامل موثری در کاهش یا افزایش قیمت روز رزرو هتل محسوب می‌شود. هتل استقلال تهران با وجود رقابت سخت در پایتخت، با داشتن چندین رستوران عالی از محبوبیت کافی برخوردار است.

کاماپرس در ادامه به بیان چند نکته درباره کیفیت رستوران‌های یک هتل اشاره می‌کند.

کمک به برندسازی هتل

صرف نظر از اینکه موقعیت مکانی هتل چیست یا چند ستاره دارد، هتل‌ها تمایل به ارائه خدمات بسیار مشابه دارند. وجود رستورانی که منویی منحصر به فرد با آیتم‌های خاص ارائه می‌دهد، این امکان را برای یک هتل فراهم می‌کند که از سایر اقامتگاه‌ها متمایز شود. به عنوان مثال، رستوران فصلی سرسبز در هتل استقلال تهران با ظرفیت 60 نفر تنوع بی نظیری از غذاهای بین المللی را در اختیار دارد.

قدرت انتخاب و راحتی بیشتر

یک رستوران داخلی مناسب که تجربه ناهارخوری خوبی را ارائه می دهد، به اطمینان از رضایت مهمانان کمک می‌کند. شایان ذکر است که مهمانانی که از سفر خسته شده‌اند، ممکن است لزوماً نخواهند جهت صرف غذا در بیرون از هتل به خود زحمت دهند. در واقع، بسیاری از آن‌ها امیدوارند که تعدد رستوران‌های یک هتل پنج ستاره با تنوع منو بتواند انتخاب را برای آن‌ها ساده‌تر کند. رستوران رز و رستوران زیبای یاس در هتل استقلال تهران به سرو طیف گسترده‌ای از انواع غذاها می‌پردازد.

راز آسمان پایتخت

افزایش حضور در رسانه‌های اجتماعی

رستوران هتل اگر رضایت مشتریان را جلب کند به تنهایی می‌تواند سروصدای جدی در رسانه‌های اجتماعی ایجاد کند. با توجه به رقابتی بودن بازاریابی دیجیتال برای صنعت هتلداری، این یک نکته فوق العاده مهم در جذب مشتریان و تعیین قیمت روز است. رستوران‌هایی که خدمات ارزنده و غذاهای عالی ارائه می‌دهند، به احتمال زیاد توسط مشتریان در شبکه‌های اجتماعی خود تبلیغ می‌شوند و به بقای هتل کمک می‌کنند.

تجربه اقامت در هتل استقلال را از دست ندهید

هر هتل معروفی با یک رستوران به همان اندازه معروف، مرتبط است. برای اینکه یک هتل یک تجربه اقامت مطلوب را ارائه دهد و به خودی خود به یک مقصد تبدیل شود، داشتن یک رستوران عالی در محل یک ضرورت است. درمیان هتل‌های تهران، هتل پارسیان استقلال همیشه درصدر بهترین‌ها قرار دارد. رزرو هتل استقلال تهران به معنای برآورده کردن تمامی نیازهای یک مسافر است. کافی است جهت رزرو و اطلاع از قیمت روز واحدهای اقامتی به وبسایت سفرانه مراجعه کنید. اتاق دو تخته توئین و سوئیت معمولی در برج شرقی با قیمت روز سه میلیون و 600 هزار تومان و شش میلیون و صد هزار تومان قابل رزرو است. این مجموعه، تخفیفات فصلی به ویژه برای انواع هتل‌های پنج ستاره را درنظر می‌گیرد.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز