چرا تور کیش را از مبدا تهران رزرو کنیم؟

رزرو تور کیش از تهران در لحظه آخر - کاماپرس
لست سکند

کیش را باید یکی از اصلی‌ترین قطب‌های گردشگری ایران دانست که علاوه بر خود ایرانی‌ها، گردشگران خارجی زیادی هم آن را برای سفر انتخاب می‌کنند. در این جزیره زیبا جاذبه‌های گردشگری فراوان، تفریحات آبی و غیر آبی بی‌نظیر، مراکز خرید مختلف و هتل‌های متنوع  وجود دارد. تمام این زیرساخت‌های گردشگری باعث شده تا مسافران زیادی در طول سال کیش را به‌عنوان مقصد سفر خود انتخاب کنند. اگرچه از 22 شهر ایران می‌توانید تور کیش هوایی را رزرو کنید اما بسیار از افراد توصیه می‌کنند این سفر را از مبدا تهران انجام دهید. در این مطلب قصد داریم دلیل این توصیه را بررسی کنیم. اگر شما هم دوست دارید بیشتر درباره این موضوع بدانید با ما تا انتهای این مطلب همراه باشید.

از چه شهرهایی می‌توان به کیش سفر کرد؟

به‌طورکلی می‌توان به 2 روش زمینی و هوایی به کیش سفر کرد. در تور زمینی باید با اتوبوس یا قطار خود را به یکی از بنادر لنگه، چارک و آفتاب برسانید و از آنجا با کشتی راهی جزیره کیش شوید. تورهای زمینی کیش تقریبا از همه شهرستان‌ها برگزار می‌شود. تور هوایی اما فقط از شهرهایی برگزار می‌شود که به جزیره پرواز دارند. تعداد این شهرها 22 تاست که مشهد، اصفهان، تهران، شیراز، تبریز، یزد، کرمان و … را باید مهم‌ترینشان دانست. نکته‌ای که باید بدانید این است که پرواز همه این شهرستان‌‎ها به کیش هر روزه نیست یعنی برای مثال ممکن است تور کیش از مشهد را برای هر روزی که می‌خواهید نتوانید پیدا کنید. به همین دلیل آفرهای کمتری نسبت به تهران که هر روز به کیش پرواز دارد از این شهرستان‌ها برنامه‌ریزی می‌شود. این مساله باعث می‌شود هزینه سفر به کیش هم از برخی شهرستان‌ها بیشتر باشد.

چرا باید تور کیش را از تهران رزرو نماییم؟

دلایل زیادی برای رزرو تور کیش را از مبدا تهران وجود دارد که در ادامه برخی از این دلایل را بررسی خواهیم کرد:

تنوع تورهای کیش از تهران بیشتر است!

دلیل اول برای اینکه باید تور کیش را از تهران رزرو کنید این است که از پایتخت آفرهای بیشتر و متنوع‌تری به این مقصد برنامه‌‎ریزی می‌شود. از آنجایی که هر روز از تهران به کیش و برعکس پرواز وجود دارد، آژانس‌های مسافرتی دستشان برای برنامه‌ریزی پکیج‌های مختلف باز است. طبیعتا این تنوع باعث می‌شود بتوانید توری را رزرو کنید که دقیقا مطابق انتظارتان است. یعنی هم هتل موردنظرتان را پیدا کنید، هم از نظر قیمت چیزی بیابید که با بودجه شما همخوانی دارد. حتی اگر به دنبال تورهایی هستید که خدمات ویژه‌ای همچون گشت شهری دارند هم می‌توانید آن را به راحتی از مبدا تهران پیدا کنید.

در تور کیش از مبدا تهران، هتل ترنج پر طرفدار است.- کاماپرس

راز آسمان پایتخت

در تور کیش از مبدا تهران، هتل ترنج پر طرفدار است.

قیمت تورهای کیش از تهران مناسب‌تر است!

دلیل دوم این است که از تهران تورهایی با قیمت‌های مناسب‌تر از سایر شهرستان‌ها می‌توانید به مقصد کیش پیدا کنید. درواقع این به مساله عرضه و تقاضا مربوط است. تقاضای بالا باعث می‌شود آژانس‌های گردشگری تورهای بیشتری را برنامه‌ریزی کنند. این تعداد زیاد گاهی ظرفیتشان خالی می‌ماند و به آفرهای دقیقه نودی تبدیل می‌شود. اینجاست که شما می‌توانید با هزینه بسیار کمتر تور خود را رزرو نمایید. درحالی که در شهرستان‌ها آفرهای کمتری برنام‌ریزی می‌شود و از آنجایی که رقابتی وجود ندارد شما مجبور خواهید شد از میان همان گزینه‌های محدودی که وجود دارد یکی را انتخاب کنید و قدرت چانه‌زنی سر قیمت هم وجود نخواهد داشت. به عبارت ساده‌تر عرضه کمتر تورکیش از اصفهان نسبت به تهران باعث می‌شود این آفر با قیمت بالاتری به فروش برسد.

امکان پیدا کردن تور لحظه آخری کیش از تهران بیشتر است!

دلیل سوم برای اینکه باید تور خود را از تهران رزرو کنید این است که آفرهای کیش از تهران بیشتر به حالت لحظه آخری در می‌آیند زیرا تعدشان زیادتر است. منظور از تور لحظه آخری این است که هنوز ظرفیت تور پر نشده اما تاریخ پرواز آن نزدیک است. در این حالت تخفیف‌های خوبی روی تورها اعمال می‌شود. این تخفیف در برخی از مواقع حنی تا 60 درصد هم می‌رسد. از آنجایی که تعداد آفرهای برنامه‌ریزی شده کیش از شهرستان‌ها کمتر است، سریع‌تر پر می‌شود و کمتر به حالت لحظه آخری در می‌آید. طبیعتا برای کسانی که به دنبال سفر ارزان به کیش هستند، تورهای لحظه آخری یک مزیت بزرگ محسوب می‌شود.

احتمال رزرو تور کیش لحظه آخری از مبدا تهران بیشتر است. کاماپرس

احتمال رزرو تور کیش لحظه آخری از مبدا تهران بیشتر است.

تور کیش را از کجا رزرو کنیم؟

در این مطلب درباره دلایل رزرو تور کیش از تهران صحبت کردیم. اگرچه برای کسانی که در تهران زندگی نمی‌کنند خیلی راحت‌تر است که از شهر خود راهی جزیره شوند تا اینکه یک بار خود را به تهران برسانند و از آنجا راهی جزیره شوند. اما در برخی از موارد هزینه سفر به کیش از تهران به دلایل مختلفی که به آن اشاره شد بسیار کمتر از شهرهای دیگر  است. همچنین شاید شما یک سفری مدنظرتان داشته باشید که نتوانید تور آن را از شهرستان‌ها رزرو کنید. در این حالت هم باید ابتدا خود را به پایتخت برسانید و از آنجا به کیش بروید.در صورتی که قصد سفر به جزیره کیش را دارید، همین حالا به وبسایت لحظه آخر مراجعه کرده و آفر موردنظر خود را رزرو نمایید. اگر نکته دیگری درباره این موضوع وجود دارد که در این مطلب بدان اشاره نشد و یا درصورتی که تجربه سفر به کیش از تهران یا شهرستان دیگری را دارید، حتما اطلاعات و تجربیات خود را با ما و دیگر خوانندگان به اشتراک بگذارید تا دیگران هم بهره ببرند. امید است این مطلب برایتان مفید بوده باشد.

انتهای پیام

مرتبط با : لحظه آخر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز