چرا بهتر است قبل از سفر به مشهد به صورت آنلاین هتل رزرو کنیم؟

لست سکند

کلان شهر مشهد که در شرقی‌ترین قسمت ایران قرار گرفته به دلیل وجود مقبره امام هشتم شیعیان همواره پر از مسافر و توریست است. این شهر به دلیل موقعیت مذهبی و ورود مسافران فراوان به آن هتل‌های زیادی دارد. اما معمولا در مناسبت‌های مذهبی و تعطیلات رزرو هتل مشهد کار سختی است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ روز، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

به گزارش کاماپرس، مشهد جزو اولین شهرهای توریستی ایران است و بخش عمده‌ای از جذب توریست کشور به این شهر مربوط می‌شود. به همین دلیل شهر مشهد از همه لحاظ اعم از سیاسی، فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی و … پیشرفت چشمگیری پیدا کرده است. خیلی از توریست‌‌های این شهر به جز زیارت حرم امام رضا (ع) برای مقاصد دیگر نیز به آن سفر دارند. به همین خاطر افرادی که یک مرتبه یا چندین بار به این شهر سفر داشته‌اند به دلیل حضور همیشگی توریست‌ها و برای آسودگی خاطر خود از قبل رزرو هتل مشهد را انجام می‌دهند تا با مشکل اقامتگاه مواجه نشوند. اگر قصد رزرو هتل مشهد را دارید، می‌توانید به صورت آنلاین و از طریق سایت سفرانه با تخفیف این کار را انجام دهید.

هتل سی برگ

هتل سه ستاره سی برگ نزدیک نیم قرن سابقه دارد و از هتل‌های قدیمی و خوش قیمت مشهد محسوب می‌شود. این هتل در بلوار احمدآباد مشهد قرار گرفته که منطقه خوش آب و هوایی است. هتل از حرم امام فاصله دارد اما با مجتمع تجاری پروما، زیست خاور، پارک ملت، باغ وحش وکیل آباد، پارک تفریحی خورشید و طرقبه و همچنین شاندیز فاصله چندانی ندارد. ساختمان این هتل 56 سوئیت دارد که همگی به امکانات لازم و مناسب برای اقامت مسافران مجهز شده‌اند. این هتل یک رستوران ایتالیایی به نام کادوس با ظرفیت 60 نفر دارد که در تمامی وعده‌ها پذیرای مسافران و مشتریان است. همچنین هتل سی برگ روف گاردن و کافی شاپ دلنشینی دارد. این هتل به منظور راحتی مسافران سرویس رایگان حرم نیز تدارک دیده است.

هتل سی برگ مشهد-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

هتل سلام

یکی از هتل‌های چهار ستاره نزدیک حرم امام رضا (ع) سلام نام دارد که سال 1383 افتتاح شد. با اینکه این هتل قدمت زیادی ندارد اما یک مرتبه در سال 1397 مورد بازسازی قرار گرفت تا با امکانات بهتری به مسافران خدمت رسانی کند. افرادی که مقیم این هتل هستند به راحتی به بازار رضا و مجتمع زیست خاور دسترسی خواهند داشت. ساختمان این هتل 13 طبقه و 64 واحد اقامتی دارد. این هتل فضای سبز مناسب به همراه آلاچیق‌هایی برای نشستن و پیاده روی دارد. هتل سلام دارای یک رستوران مجهز است که در آن انواع غذاها در تمامی وعده‌های اصلی سرو می‌شود. ضمنا این هتل یک کافی شاپ دارد که در لابی آن قرار گرفته و مورد توجه مسافران است. همچنین هتل سلام مکان مناسبی برای برگزاری جلسات و دیدارهای کاری و دوستانه است زیرا سالن کنفرانسی مجهز به منظور برگزاری انواع جلسات و نشست‌ها دارد. گذشته از موارد یادشده، مسافران این هتل می‌توانند از استخر، سونای خشک، حوضچه آب سرد و دیگر امکانات آن نیز استفاده کنند.

هتل نسیم مشهد-کاماپرس

هتل نسیم

سال 1397 در خیابان امام رضا 8 شهر مشهد هتلی هفت طبقه به نام نسیم افتتاح شد. این هتل 60 واحد اقامتی دارد که تمامی آن‌ها با فضای مناسب و راحت و دکوراسیونی ساده و مدرن طراحی شدند. فاصله این هتل از حرم مطهر تنها 10 دقیقه بوده و مسافران پیاده می‌توانند به راحتی به حرم رفت و آمد داشته باشند. رستوران این هتل روی بام آن قرار گرفته و 150 نفر ظرفیت دارد. کافی شاپ هتل نسیم به صورت 24 ساعته به مسافران خدمات ارائه می‌دهد. گذشته از امکانات مذکور، این هتل خدمات ویژه‌ای برای مسافران معلول نیز تدارک دیده است.

انتهای پیام

مرتبط با : سفرانه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز