پیش فروش نقدی و قسطی کامیون 1924 + جدول اقساط

پیش فروش نقدی و قسطی کامیون 1924 گروه صنعتی ایران‌خودرو به مناسبت دهه فجر آغاز شده است.

به گزارش کاماپرس، ایران خودرو برای متقاضیان خرید کامیون بنز شاسی باری ۱۹۲۴ حدود ۹ روش فروش در نظر گرفته است. این خودرو اقساطی و هم به صورت نقدی پیش فروش می شود. البته در صورت خرید نقدی مشتریان، کامیون بنز شاسی باری را در اسفند ۹۹ تحویل می گیرند.

همچنین به مشتریانی که در این طرح فروش، از خرید نقدی مرحله‌ای استفاده کنند، خودروهایشان در فروردین ۱۴۰۰ به دستشان می رسد.
بر اساس شرایط فروش اعلام شده از طرف ایران‌خودرو دیزل، در روش پیش فروش با استفاده از تسهیلات، مشتریان اردیبهشت ۱۴۰۰ خودرو را تحویل می گیرند.

فروش اقساطی کامیون بنز باری چگونه است؟

در روش فروش نقدی خریداران باید مبلغ ۱۳۶۲۰۰۰۰۰۰۰ ریال بپردازند. خریداران خودرو را می توانند در اسفند ماه تحویل بگیرند. در روش فروش نقدی مرحله ای، خریداران در مرحله اول مبلغ ۶۸۲۰۰۰۰۰۰۰ ریا ل می پردازند و در تاریخ ۲۰ فروردین هم ۶۸۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال به حساب شرکت واریز می کنند، زمان تحویل خودرو هم فروردین ۱۴۰۰ است.

راز آسمان پایتخت

اخبار مهم مرتبط را بخوانید 

اما روش اقساطی ، در روش اول پیش پرداخت ۶۸۲۰۰۰۰۰۰۰ ریال است و بقیه اقساط با نرخ ۱۸ درصد با ۲۴ فقره چک با مبلغ ۳۵۶۰۲۰۰۰۰ ریال تا ۲۵ فروردین سال ۱۴۰۲ پرداخت می شود.

روش دوم پیش پرداخت مثب روش اول است اما اقساط با نرخ ۱۵/۵ درصد و با ۱۸ فقره چک به مبلغ ۴۴۴۴۴۸۰۰۰۰ ریال تسویه می شود. روش سوم فروش اقساطی پیش پرداخت حدود ۸۲۲۰۰۰۰۰۰۰ ریال است که باقی مانده مبلغ یعنی ۵۴۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال با نرخ سالیانه ۱۵/۵ درصد و با ۲۴ فقره چک به مبلغ ۲۷۵۴۳۰۰۰۰ ریال پرداخت می شود.

روش چهار فروش اقساطی با پیش پرداخت ۸۲۲۰۰۰۰۰۰۰ ریال است که بقیه مبلغ ۵۴۰۰۰۰۰۰۰۰ ریال با نرخ سالیانه ۱۲/۵ درصد و با ۱۸ فقر چک ۳۴۴۴۲۰۰۰۰ریال تسویه می شود.

جزئیات فروش اقساطی کامیون بنز باری را در جدول زیر می توانید مشاهده کنید.

برای دسترسی سریعتر به اخبار مهم بازار خودروهای سنگین، عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پیش فروش نقدی و قسطی کامیون 1924 + جدول اقساط

  1. حسین رضایی گفته:

    سلام خسته نباشید.یه سوال داشتم اقساطی بخوام حساب کنم ۷۰۰ میلیون باید اول پرداخت بشه بعد قسط هایی که داده میشه هرماهه؟ یا سالیانه ست؟ حدودا قیمت کل بگیم ۱میلیاردو۴۰۰ تومن ۷۰۰ پرداخت میشه ۷۰۰ بعدی توی ۲۴ماه حدودا ۳۰ میلیون میشه.سوالم اینه اقساط پایین تر ولی ماه های بیشتر مثلا قسط دوساله ست بشه سه ساله؟ سودشم که افزایش میدا میکنه رو میشه بگید؟ عکسی که گذاشتید واضح نیست نمیشه دید.ممنون از لطفتون

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز