پیش فروش بلیت قطارهای مسافری یکم تا سی بهمن ماه از فردا

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بلیت قطارهای مسافری برای بازه زمانی یکم تا 30 بهمن ماه از فردا چهارشنبه 14 دی ماه پیش فروش خواهند شد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، بلیت‌ قطارهای مسافری بهمن ماه برای تمامی مقاصد از فردا چهارشنبه 14 دی ماه ساعت 8 صبح توسط آژانس‌ها و دفاتر فروش پیش‌فروش خواهد شد.

بیشتر بخوانید:

براساس گزارش منتشر شده در برنا، پیش‌فروش بلیت توسط فروشندگان غیرحضوری نیز از ساعت 14 چهارشنبه آغاز خواهد شد و متقاضیان می‌توانند بلیت مقصد دلخواه را طی بازه زمانی بهمن ماه خریداری کنند.

راز آسمان پایتخت

براساس اطلاعیه شرکت راه‌آهن متقاضیان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر یا خرید بلیت به سایت راه‌آهن مراجعه کنند.

بلیط قطار تیک بان

مسافران برای رزرو بلیط قطار می توانند زودتر از موعد سفر اقدام کنند. در واقع شما می توانید برای خرید بلیط قطار در زمان های اعلام شده پیش فروش بلیط قطار نسبت به رزرو آن اقدام کنید. بهترین راه برای این کار مراجعه به سایت های معتبر است تا بتوانید بلیط خود را به صورت آنلاین تهیه کنید.

تیک بان یکی از معتبرترین سایت های خرید آنلاین بلیط قطار است که تمامی مسیرهای ریلی کشور را پوشش می دهد. برای خرید اینترنتی بلیط قطار وارد وب‌سایت تیک بان شوید و با کلیک برروی گزینه بلیط قطار می توانید به سرعت بلیط تمامی مسیرها را مشاهده کنید.

در مرحله بعدی با وارد کردن شهر مبدا، مقصد و تاریخ سفر تمام قطارها را در مسیر مورد نظر مشاهده کنید. با توجه به بودجه و ساعت حرکت قطار، بهترین گزینه را انتخاب و با پرداخت آنلاین مبلغ بلیط خود را رزرو کنید.

در سایت tikban.com امکان خرید بلیط قطار ارزان به راحتی فراهم است. کافی است برای رزرو بلیط قطار در مسیرهای پرتردد مانند تهران – مشهد، تهران – اصفهان، تهران –شیراز  و سایر مسیرها در بازه زمانی مناسب اقدام کنید.علاوه بر امکان رزرو بلیط، قابلیت استرداد آنلاین بلیط قطار نیز در این سایت وجود دارد.  همچنین در تمام طول سفر می توانید با تیم پشتیبانی سایت در تماس باشید.

انتهای پیام

مرتبط با : تیک بان
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز