پیش بینی قیمت بیت کوین تا پایان سال 2024

قیمت روز بیت کوین-کاماپرس
لست سکند

یک شرکت برجسته خدمات مالی ارز دیجیتال به نام ماتریکس پورت در گزارشی اعلام کرده که احتمال دستیابی بیت کوین به مرز قیمتی 125 هزار دلار تا پایان سال 2024 وجود دارد.

کاماپرس در این گزارش به تحلیل و پیش‌بینی بازار بیت‌کوین از دید فعالان بازار پرداخته است.

دیدگاه ماتریکس پورت

ماتریکس پورت نسبت به بیت کوین موضع صعودی دارد و معتقد است که قیمت این ارز دیجیتال تا اواسط سال 2024 حدود 63 هزار و 140 دلار خواهد شد و احتمالا تا پایان همین سال به 125 هزار دلار خواهد رسید. ماتریکس پورت این پیش بینی را براساس تجزیه و تحلیل جامع عملکرد تاریخی بیت کوین، روندهای فعلی بازار و عوامل کلان اقتصادی گسترده بیان کرده است. در این گزارش ماتریکس پورت، قیمت بیت کوین تا پایان سال 2024 را با توجه به پیامدهای ژئوپلیتیکی، پولی و اقتصاد کلان مطرح ‌کرده است.

دو پیش بینی دیگر درباره میزان رشد قیمت بیت کوین در سال 2024

مایک نووگراتز، مدیرعامل گلکسی دیجیتال نیز پیش بینی دیگری از قیمت بیت کوین ارائه داده است. نووگراتز معتقد است که قیمت بیت کوین در صورت تایید صندوق قابل معامله در بورس (EFT) این رمزارز به مرز 69 هزار دلار خواهد رسید.

برخی از فعالان نیز پیش‌بینی‌های رویایی‌تر و بسیار بالاتری درباره قیمت بیت کوین ارائه داده‌اند که یکی از آنان، مکس کایزر است. کایزر که از حامیان سرسخت بیت کوین محسوب می‌شود، در صفحه شخصی خود در پلتفرم ایکس اعلام کرده که احتمالا نرخ بیت کوین به بالاترین حد ممکن خواهد رسید. کایزر احتمال داده نرخ بیت کوین به مرز 220 هزار دلار برسد!

راز آسمان پایتخت

قیمت روز بیت کوین-کاماپرس

تغییرات نرخ بیت کوین در یک سال اخیر

تاکنون بیت کوین پیشروی قیمتی خوبی داشته است. طبق آخرین اخبار و اطلاعات، نرخ بیت کوین تاکنون بیشتر از دو برابر رشد داشته و این ارز دیجیتال نسبت به یک سال گذشته 134 درصد رشد قیمتی را تجربه کرده است. عملکرد بیت کوین در سال 2023 نسبت به دیگر بازارهای سرمایه‌گذاری مانند دلار و طلا، به مراتب بهتر بوده است.

قیمت تومانی بیت کوین

در حال حاضر و با قرارگیری بیت کوین در کانال 39 هزار دلاری، قیمت یک سکه کامل این رمزارز از مرز دو میلیارد تومان عبور کرده است. این نرخ بالاترین قیمت بیت کوین در دو سال گذشته محسوب می‌شود. بیشترین قیمت این ارز دیجیتال مربوط به آبان سال 1400 بود که از مرز یک میلیارد و 970 میلیون تومانی عبور کرد.

معرفی یک سایت امن برای مشاهده قیمت روز بیت کوین و معامله آن

علاقه‌مندان به مشاهده قیمت روز بیت کوین و معامله این رمزارز در بستری امن و مطمئن، بهتر است به درگاه معتبر «بیت پین» به آدرس bitpin.ir مراجعه کنند. بیت پین با بهره‌گیری از آخرین متدهای امنیتی مربوط به بازار رمزارزها، شرایط معامله بیت کوین و دیگر ارزهای دیجیتال را فراهم کرده است.

این درگاه گذشته از به‌روزرسانی قیمت روز بیت کوین و دیگر رمزارزها و امکان معامله آن‌ها، اطلاعات روز مربوط به بازار رمزارزها را نیز در وبلاگ خود قرار می‌دهد. علاقه‌مندان با مراجعه به سایت بیت پین امکان دسترسی به تمامی اطلاعات قیمتی و تحلیلی بازار رمزارزها را خواهند داشت.

انتهای پیام

مرتبط با : بیت پین
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز