پیش بینی قیمت بیت کوین؛ حرکت صعودی پایدار است؟

لست سکند

با وجود عدم ثبات دنیای رمزارزی، بیت کوین بار دیگر انعطاف پذیری و توان خود را به رخ انواع دیگر سرمایه گذاری‌ها کشیده است. معامله گران این سکه نمادین نرخ را بالای محدوده 34 هزار دلاری نگه داشته‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار رمزارزها، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

به گزارش کاماپرس، اگرچه طی 24 ساعت گذشته افت جزئی به میزان 2 درصد در حجم معاملات بیت کوین شکل گرفت اما همچنان میزان خرید و فروش این ارز دیجیتال خیره کننده بوده و در محدوده 18.37 میلیارد دلاری قرار دارد. علی رغم نوساناتی که در بازار رمزارزها شکل گرفت، بیت کوین همچنان برتری خود را حفظ کرده و در گزارش‌های کوین مارکت کپ همچنان در رده اول قرار دارد. ارزش فعلی بازار این رمزارز نیز رشد خوبی داشته و به مرز 665.9 میلیارد دلاری رسیده است.

تحلیل قیمتی بیت کوین

براساس تجزیه و تحلیل‌های رخ داده، نقطه محوری بیت کوین در محدوده 33 هزار و 920 دلاری تعیین شده که به طرز جالبی با سطح اصلاحی فیبوناچی 23.6 درصد مطابقت دارد. در حال حاضر مرز مقاومتی مهم برای بیت کوین محدوده 34 هزار و 500 دلاری است. پس از آن رمزارز مذکور باید مرز 35 هزار و 250 دلاری را پشت سر بگذارد تا امکان رشد بیشتر را داشته باشد. در صورتی که این مرز نیز با موفقیت پشت سر گذاشته شود، نوبت به محدوده 36 هزار و 150 دلاری می‌رسد.

اما اگر به هر دلیلی نرخ بیت کوین در مدار نزولی قرار بگیرد، پشتیبانی فوری برای آن محدوده 33 هزار دلاری خواهد بود که با سطح فیبوناچی 38.2 درصد همخوانی دارد.

راز آسمان پایتخت

بیت کوین-کاماپرس

نگاهی فنی به شرایط بیت کوین

از منظر فنی، شاخص قدرت نسبی بیت کوین نیز در عدد 57 توقف کرده است. این عدد اندکی بالاتر از نقطه میانی بوده که منعکس کننده احساسات صعودی در بازار است و خرید غالب را نشان می‌دهد.

علاوه بر این شاخص، میانگین متحرک نمایی 50 روزه بیت کوین نیز در محدوده 32 هزار و 800 دلاری قرار دارد. از آنجایی که قیمت فعلی بیت کوین از این میانگین بالاتر است، به نظر صعود کوتاه مدت اتفاق خواهد افتاد.

به نظر تحلیلگران و کارشناسان، تا زمانی که بیت کوین مرز 33 هزار و 900 دلاری را حفظ کند، احتمال صعود آن وجود دارد. اما اگر این مرز قیمتی را از دست بدهد، شاید در یک روند نزولی قرار بگیرد. با توجه به شاخص‌های فعلی و شرایط بازار این امکان وجود دارد که بیت کوین مرز مقاومتی 34 هزار و 500 دلاری را در روزهای آینده امتحان کند.

کسب اطلاعات به روز رسانی شده بیت کوین در وبسایت صرافی

بررسی روند قیمتی بیت کوین و تغییرات شاخص‌ها و تحلیل‌ها باید از یک درگاه معتبر اتفاق بیفتاد. صرافی، یک بستر مناسب برای مشاهده این موارد است. افراد به منظور کسب اطلاعات روز نوسانات قیمت بیت کوین و تغییرات آن کافی است به وبسایت صرافی مراجعه کرده و روی قیمت روز آن کلیک کنند. گذشته از کسب اطلاعات، امکان خرید و فروش این رمزارز در این سایت به راحتی وجود دارد.

انتهای پیام

مرتبط با : صرافی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز