پیش بینی افزایش قیمت طلا در روزهای آینده

لست سکند

کارشناسان بازار سرمایه در آمریکا معتقدند قیمت طلا بعد از انتخابات ریاست جمهوری افزایش پیدا می کند.
به گزارش کاماپرس، با اینکه کارشناسان سرمایه هنوز درباره سرمایه گذاری در بازار طلا نظر مثبتی دارند اما فعلا همه منتظر نتیجه انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا هستند. آنها معتقدند بعد از پایان انتخابات آمریکا، دوباره پاندمی کرونا مورد توجه قرار می گیرد و اقدامهای محرک مالی که انجام می شود، باعث می شود قیمت طلا بالا برود.

اوله هانسن، مدیر استراتژی کالا در شرکت ساکسو بانک درباره افزایش قیمت طلا می گوید:« تصور می کنم ۴۸ ساعت بعد از انتخابات قیمت طلا بالاتر می رود زیرا پاندمی دوباره مورد توجه بازار قرار می گیرد. هر کسی انتخاب شود، ویروس همچنان به اقتصاد آسیب می زند و وخامت اوضاع به معنای آن است که دولتها باید اقدام کنند. در مقطع فعلی، انتخابات آمریکا یک فاکتور تعیین کننده که عوامل بنیادین تاثیرگذار را بتواند تغییر دهد، نیست.»
اخبار مهم مرتبط را بخوانید

 

به گزارش ایسنا در نظرسنجی هفته جاری کیتکونیوز از کارشناسان وال استریت، ۱۸ نفر شرکت کردند که از بین آنها ۱۲ نفر معادل ۶۷ درصد افزایش قیمت، دو نفر معادل ۱۱ درصد کاهش قیمت طلا را پیش بینی کردند و چهار نفر معادل ۲۲ درصد نظر خنثی داشتند. البته در نظرسنجی هفته جاری کیتکونیوز از سرمایه گذاران، ۱۱۳۸ نفر شرکت کردند که از میان آنها، ۵۸۸ نفر معادل ۵۲ درصد به افزایش قیمت طلا و ۳۸۰ نفر معادل ۳۳ درصد به کاهش قیمت طلا رای دادند و ۱۷۹ نفر معادل ۱۵ درصد نظری نداشتند.

راز آسمان پایتخت

خیلی از تحلیلگران منتظر هستند قیمت طلا به سطح بالاتری صعود کند چون به نظر می رسد دموکراتها ممکن است کنترل کنگره و کاخ سفید را به دست بگیرند. به گفته کارشناسان سیاسی، جو بایدن، نامزد دموکرات ریاست جمهوری تقریبا ۸۹ درصد شانس پیروزی در انتخابات را دارد. تحلیلگران می گویند چنین سناریویی به نفع طلا خواهد بود و به معنای آن است که دولت می تواند اقدامات محرک مالی گسترده را برای حمایت از اقتصاد پیش ببرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار مهم بازار طلا و سکه عضو کانال تلگرام کاماپرس شوید. برای عضو شدن اینجا را کلیک کنید.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پیش بینی افزایش قیمت طلا در روزهای آینده

  1. امیر گفته:

    سلام.
    این چه تحلیل اشتباهی است!
    به دو دلیل واضح قیمت طلای جهانی نزولی است.
    رسیدن قطی به واکسن کرونا
    پیروزی بایدن و پایان جنگ اقتصادی با چین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز