5 فیلم سینمایی جذاب برای جمع های خانوادگی در نوروز

لست سکند

فیلم دیدن به صورت گروهی در مهمانی یا سفر و به همراه خانواده می‌تواند تجربه‌ای لذت بخش باشد. دیدن فیلم و بحث‌های جذاب بر اساس سناریوی فیلم می‌تواند ساعت‌ها شما را در یک جمع خانوادگی سرگرم کند. در این میان فیلم‌هایی باید برای این نوع از جمع‌ها انتخاب شود که از نظر سلیقه عموم دیدن آن مناسب بوده و برای بیشتر رده‌های سنی جذاب و قابل دیدن باشد.

کاماپرس در این گزارش به معرفی 5 فیلم سینمایی جدید و جذاب برای دیدن در جمع‌های خانوادگی پرداخته است.

1 – فیلم سینمایی روز بله گفتن

فیلم‌های سینمایی که موضوع آن‌ها نیز خانواده باشد، می‌تواند علاوه بر جذابیت برای تمام اعضای خانواده، آموزنده و تاثیرگذار هم باشد. یکی از این فیلم‌های مناسب دیدن در جمع خانوادگی، فیلم «روز بله گفتن» (Yes Day) است.

این فیلم محصول سال 2021 به کارگردانی میگل آرتتا است. داستان این فیلم کمدی درام آمریکایی در مورد یک زوج است که دارای 3 فرزند هستند. آن‌ها برای فرار از تکراری شدن زندگی روزی را به عنوان روز بله تعیین می‌کنند که در این روز باید به تمام خواسته‌های فرزندان هرچند غیرمنطقی و سخت تن دهند.

فیلم سینمایی روز بله گفتن

راز آسمان پایتخت

2 – فیلم سینمایی سگ گمشده

فیلم‌هایی که در آن‌ها حیوانات خانگی نیز نقش آفرینی می‌کنند، برای تمام سنین جذاب هستند. یکی از جدیدترین فیلم‌ها در این زمینه، فیلم سینمایی «سگ گم شده» (Dog Gone) است که یک موضوع درام را روایت می‌کند.

بیشتر بخوانید:

این فیلم داستان پسری جوان است که پس از تمام کردن دانشگاه برای زندگی نزد پدر و مادرش آمده است. او سگی دارد که به سختی مریض شده و برای رهایی از این بیماری خطرناک به مصرف مرتب دارو نیاز دارد، اما گم می‌شود. این فیلم به کارگردانی استیون هرک محصول سال 2023 است.

فیلم سینمایی سگ گمشده

3 – فیلم سینمایی ونکا

فیلم سینمایی ونکا (Wonka) از جمله فیلم‌های سال 2023 است که مورد توجه قرار گرفت. این فیلم داستان شخصیتی جوان به نام ویلی ونکا را به تصویر می‌کشد که در صدد تاسیس معروف‌ترین کارخانه شکلات‌سازی جهان است. ماجراهایی که در این مسیر پیش می‌آید، داستان زیبای فیلم را شکل می‌دهد.

این فیلم به سبک موزیکال فانتزی ساخته شده است و پل کینگ آن را کارگردانی کرده است. بازیگرانی چون تیموتی شالامی، مایکل کی و روان اتکینسون در این اثر جذاب بازی کرده‌اند.

فیلم سینمایی ونکا

4 –  فیلم سینمایی پیتر پن و وندی

پیتر پن و وندی (Peter Pan & Wendy) عنوان فیلمی است که هم می‌تواند جذاب و هیجان انگیز باشد و هم اینکه برای بسیاری از اعضای خانواده نوستالژیک خواهد بود. این فیلم سینمایی فانتزی بر اساس شخصیت محبوب سال‌های دور سینمای جهان، پیتر پن ساخته شده و یک فیلم لایو اکشن بوده که در سال 2023 مورد توجه قرار گرفته است.

داستان پیتر پن و وندی ماجرای جدیدی بر اساس شخصیت پیتر پن است که با برادران و خواهران خود برای ماجراجویی به جزیره نورلند می‌رود.

5 – زندگی پای

زندگی پای (Life of Pi) یکی از فیلم‌های سینمایی سال 2012 است که داستان بسیار جالبی برای دیدن در جمع خانواده دارد. این فیلم سینمایی چندین موضوع جذاب مانند تلاش برای بقا، مهاجرت و زندگی با حیوانات را موضوع خود قرار داده است.

خانواده پای که یک پسر نوجوان است تصمیم می‌گیرند به کانادا مهاجرت کنند. در میانه راه کشت غرق می‌شود و فقط پای به همراه چند حیوان از جمله یک ببر بنگال نجات پیدا می‌کنند.

زندگی پای

انتهای پیام

مرتبط با : فیلیمونماوا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز