بهترین فیلم های ترسناک 2024 که این روزها می توانیم ببینیم

سال 2024 سال خوبی برای علاقمندان به فیلم‌های ترسناک و ژانرهایی چون ژانر وحشت خواهد بود. امسال فیلم‌های زیادی از این ژانر در لیست انتشار قرار دارند و عناوین بسیار مهمی را تماشا خواهیم کرد. در این میان برخی از این عناوین در ماه‌های ابتدایی امسال اکران شده است.

کاماپرس در این گزارش به معرفی 5 مورد از بهترین فیلم‌های ترسناک 2024 که هم اینک نیز می‌توانیم به تماشا بنشینیم پرداخته است.

1 – فیلم سینمایی آن چیزی که داخل است

فیلم سینمایی «آن چیزی که داخل است» (It’s What’s Inside) یکی از فیلم‌های بسیار خوب در ژانر وحشت است که ترکیبی از ژانرهای کمدی، ترسناک و اسرارآمیز را باهم درآمیخته است. این فیلم به حدی مورد توجه قرار گرفته است که موفق به کسب امتیاز 8.5 از 10 در معتبرترین سایت فیلم و سریال شده است.

داستان فیلم در مورد یک مهمانی قبل از عروسی است که ورود یک دوست قدیمی با یک کیف مرموز این مهمانی را با چالش مواجه کرده و به هرج و مرج می‌کشد. این فیلم سینمایی از طریق پلتفرم نتفلیکس اکران شده است.

فیلم سینمایی آن چیزی که داخل است

راز آسمان پایتخت

2 – فیلم سینمایی آخر شب با شیطان

اگر به دنبال یک اثر جدی در ژانر ترسناک هستید می‌توانید به نظاره فیلم سینمایی «آخر شب با شیطان» ( Late Night With the Devil) بنشینید. داستان این فیلم درباره یک مجری برنامه‌های شبانه است که در دهه 70 در حال پخش است. وی می خواهد با یک قسمت از برنامه خود کل کشور را در حیرت فرو ببرد. او یک فراروانشناس و یک دختربچه که تنها بازمانده یک خودکشی در کلیسای شیطانی است را مهمان برنامه خود می‌کند.

این فیلم اثر مشترک استرالیا و امارات است و توسط کامرون و کالین کرنس نوشته و کارگردانی شده است. این فیلم توانسته است امتیاز 7.5 از 10 را کسب کند.

فیلم سینمایی آخر شب با شیطان

3 – فیلم سینمایی در یک طبیعت خشن

فیلم سینمایی «در یک طبیعت خشن» (In a Violent Nature) یکی از فیلم‌های خوب ترسناک و درام امسال است که موفق به کسب نمره 7.3 از آی ام دی بی شده است. این فیلم در زمره فیلم‌های مشهوری چون کشتار با اره برقی در تگزاس ساخته شده است و در پلتفرم شادرز پخش می‌شود.

داستان فیلم در مورد یک قاتل عجیب در بیابان‌های آنتاریو است که تصمیم می‌گیرد تا گروه بزرگی از نوجوانان را که به آن منطقه سفر کرده‌اند، به قتل برساند. داستان فیلم بسیار آهسته و با حوصله روایت می‌شود.

فیلم سینمایی در یک طبیعت خشن

4 – فیلم سینمایی لیزا فرانکشتاین

این فیلم نیز ترکیبی از ژانرهای ترسناک، کمدی و رمانتیک است و دیابلو کودی به عنوان نویسنده و زلدا ویلیامز به عنوان کارگردان به خوبی توانسته‌اند این 3 ژانر متفاوت را باهم ترکیب کنند.

فیلم سینمایی « لیزا فرانکشتاین» (Lisa Frankenstein) داستان جالبی هم دارد. دختر جوانی که وارد دانشگاه جدیدی شده و بیشتر وقت خود را در قبرستانی نزدیک دانشگاه می‌گذراند به طور اتفاقی با مرده‌ای روبرو می‌شود که از گور خود بیرون آمده است. او در صدد کمک به این مرده و مخفی نگه داشتن آن از دوستانش است.

فیلم سینمایی لیزا فرانکشتاین

5 – فیلم سینمایی معصوم

فیلم سینمایی معصوم یا پاکدامن (Immaculate) یکی از فیلم‌های ترسناک و دلهره آور بسیار خوب 2024 است. داستان این فیلم در مورد یک راهبه است که در عین باکرگی حامله می‌شود. در ابتدا تصور می‌شود که او همانند مریم مقدس باردار شده است اما اتفاقاتی در صومعه می‌افتد که همه را متقاعد می‌کند، فرزند این زن همان فرزند شیطان است.

این فیلم را مایکل موهان کارگردانی کرده است و بازیگرانی چون سیدنی یوئینی در آن بازی می‌کنند.

فیلم سینمایی معصوم

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز