پوستی سالم و شفاف با میسلار واتر گارنیر + قیمت

پاک کردن آرایش از روی پوست صورت یکی از مواردی است که اغلب خانم‌ها به آن اهمیت چندانی نمی‌دهند. به همین دلیل هنگام مراجعه به پزشک پوست، به این قبیل موارد تاکید زیادی می‌شود. میسلار واتر پوست حساس گارنیر یکی از این پاک کننده‌های مورد توجه است. قیمت میسلار واتر گارنیر در سایت تیسا نسبت به دیگر سایت‌ها پایین‌تر بوده و با ضمانت اصل بودن فروخته می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم آرایشی و بهداشتی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، معمولا خانم‌ها به جنس لوازم آرایشی و اصل بودن آن اهمیت زیادی می‌دهند، اما به پاک کردن آرایش صورت خود توجه ندارند. به همین دلیل با وجود صرف پول زیاد برای خرید لوازم آرایشی برند، دچار خشکی، لکه پوستی، جوش و … می‌شوند. یکی از دلایل بروز موارد مذکور پاک نکردن درست آرایش از صورت است یا استفاده از تونرها و پاک کننده‌های نامناسب و مضر است.

بنابراین همیشه این مسائل به جنس لوازم آرایشی برنمی‌گردد. ضمن اینکه عدم استفاده از پاک کننده‌های آرایشی مناسب باعث خواهد شد تا به مرور زمان جنس پوست تغییر کند و مشکلات زیادی برای مصرف کنندگان تا آخر عمر به وجود بیاورد. پس بهتر است هنگام خرید لوازم آرایشی، پاک کننده مناسب پوست خود را خریداری کرده و به راحتی از مشکلات و عوارض پوستی جلوگیری کنید.

راز آسمان پایتخت

مختصری درباره برند آرایشی میسلار واتر

میسلار واتر پوست گارنیر یکی از پاک کننده‌های مناسب پوست صورت است که به از بین بردن سموم و ناخالصی‌های اضافی پوست کمک می‌کند. در واقع میسلار واتر از میسل‌ها یا ذرات روغنی تشکیل شده است. این پاک کننده چندین سال است که در سالن‌های زیبایی یا مراکز مختلف لوازم آرایشی و بهداشتی اروپا حضور دارد و بیشتر مردم از آن استفاده می‌کنند.

این محصول، یکی از معدود پاک کننده‌هاست که برای تمامی پوست‌ها اعم از نرمال، حساس، مختلط یا چرب کاربرد دارد. این نوع پاک کننده به نقاط حساس صورت، مانند پوست زیر چشم و … آسیب نمی‌رساند و سازگاری زیادی دارد. ضمنا ساختار ملایم میسلار واتر به آبرسانی و تغذیه پوست کمک می‌کند.

بهترین پاک کننده صورت را بشناسید + قیمت میسلار واتر گارنیر

بازه قیمتی؛ 124 هزار تا 165 هزار تومان

میسلار واتر گارنیر در سایت تیسا پرفیوم موجود است. قیمت میسلار واتر گارنیر با تخفیف 6 درصدی به 124 هزار تومان رسیده و این محصول با ضمانت اصل به مشتریان عرضه می‌شود.

یکی دیگر از مدل‌های واتر گارنیه که برای انواع پوست‌ها مناسب است، میسلار واتر گارنیه نام دارد. قیمت این محصول با ارائه تخفیف 9 درصدی 128 هزار تومان است.

یکی از پاک کننده‌های مناسب پوست خشک و حساس که حاوی روغن آرگان است که میسلار واتر دوفاز گارنیه نام دارد. این محصول با ارائه تخفیف 18 درصدی به 135 هزار تومان می‌رسد.

پاک کننده ملایم مواد آرایشی که براق کننده، درخشان کننده و طراوت بخش پوست است و برای انواع پوست مناسب به نظر می‌رسد، میسلار واتر گل رز گارنیه است. قیمت این محصول نیز با ارائه تخفیف 18 درصدی به 135 هزار تومان می‌رسد.

افرادی که به دنبال پاک کننده ملایم مواد آرایشی هستند که نیاز به آبکشی نداشته باشد، می‌توانند از میسلار واتر پیور اکتیو گارنیه استفاده کنند. قیمت این محصول با تخفیف 22 درصدی 145 هزار تومان است.

افراد دارای پوست کم آب می‌توانند از پاک کننده مواد آرایشی میسلار واتر آلوئه ورا گارنیه استفاده کنند، قیمت این محصول هم با تخفیف 22 درصدی، 145 هزار تومان شده است.

یکی دیگر از پاک کننده‌هایی که مناسب پوست‌های مختلط و چرب است و نیار به آبکشی ندارد، میسلار واتر پوست مختلط و چرب گارنیر است. قیمت این محصول به 165 هزار تومان می‌رسد.

تیسا پرفیوم چه محصولاتی عرضه می‌کند؟

فروشگاه اینترنتی تیسا پرفیوم یکی از مجموعه‌های آنلاین است که انواع محصولات برند آرایشی و بهداشتی را با ضمانت اصل به فروش می‌رساند. ضمنا اگر محصول ارسال شده مشکل داشته باشد، امکان بازگشت آن وجود دارد. تمامی کالاها و خدمات آرایشی و بهداشتی ارائه شده در سایت تیسا پرفیوم، مجوزهای لازم را از مراجع مربوطه دریافت کرده و فعالیت‌های این سایت تابع قوانین ایران است.

انتهای پیام

مرتبط با : تیسا پرفیوم
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز