پنج تفریحی که در تور قطر نباید از دست دهید

تور قطر-کاماپرس
لست سکند

موقعیت ساحلی و نزدیک بودن قطر به ایران باعث شده که یکی از بهترین کشورها برای گذراندن تعطیلات و تفریح کردن باشد. آب و هوای گرم و خشک و باعث شدع که تابستان زمان مناسبی برای سفر به این کشور نباشد. در مقابل در فصل زمستان دما ایده‌آل هوا و بدون بارندگی‌های شدید، بهترین زمان برای سفر به قطر محسوب می‌شود. این کشور ساحلی تعداد زیادی از تفریحات و سرگرمی‌ها را دارد که گردشگران با هر سلیقه‌ای را راضی می‌کند. گردشگران می‌توانند با تور قطر لاچین سیر یک سفر خاطره‌انگیز برای خود رقم بزنند.

کاماپرس در ادامه این گزارش به معرفی پنج مورد از تفریحاتی که گردشگران باید در تور قطر تجربه کنند، می‌پردازد.

 پاراسیلینگ

پاراسیلینگ یکی از هیجان‌انگیزترین تفریحاتی است که گردشگران در تور قطر باید تجربه کنند. کاتارا یکی از بهترین سواحل برای پاراسیلینگ است و این تفریح برای افرادی که علاقه به فعالیت‌های آدرنالینی دارند، توصیه می‌شود. همچنین برای پاراسیلینگ نیاز به مهارت چندانی وجود ندارد. در این تفریح چتر ورزشکاران با یک طناب به قایق موتوری متصل شده است. با حرکت قایق چتر به آسمان فرستاده می‌شود و گردشگران می‌توانند از مناظر آبی سواحل بکر قطر لذت ببرند. این ماجراجویی 10 دقیقه‌ای در تور قطر به یکی از خاطره‌انگیزترین تجربیات سفر افراد تبدیل می‌شود.

تور قطر-کاماپرس

آکوا پارک قطر

هوا گرم قطر باعث می‌شود بعضی از اوقات اقامت در سواحل دشوار شود. در این شرایط آکوا پارک دوحه یکی از بهترین مکان‌ها برای گذراندن یک روز خانوادگی در تور قطر است. این پارک آبی وسعتی به اندازه حداقل پنج زمین فوتبال دارد و حداکثر سه هزار نفر ظرفیت دارد. در آکوا پارک قطر روزها و زمان‌های ویژه‌ای برای گذران وقت خانم‌ها و خانواده‌ها وجود دارد. در داخل این پارک آبی تفریحات متعددی وجود دارد که می‌تواند روز به‌یادماندنی برای همه افراد با هر سلیقه‌ای را رقم بزند. سرسره‌های لوله‌ای، استخر موج عظیم و موج‌سواری فقط چند مورد محدود از تفریحات آبی هستند که افراد می‌توانند در این پارک تجربه کنند.

راز آسمان پایتخت

آکوا پارک قطر-کاماپرس

تورهای سافاری صحرا

موقعیت بیابانی قطر باعث شده که شرایط مناسبی برای تورهای سافاری صحرا فراهم شود. یکی از بهترین صحراهای قطر، قسمت جنوبی دریا خورالعدید است که در آن اقیانوس و صحرا تلاقی می‌کنند. تپه‌های شنی خارق‌العاده و مناظر طبیعی صحرا دوحه باعث می‌شود که گردشگران بتوانند تجربه کمپ در صحرا منحصر‌به‌فردی را تجربه کنند. گردشگران می‌توانند در مدت اقامت در صحرا از مناظر دیدنی و استثنایی طلوع و غروب خورشید لذت ببرند. سافاری در صحرات برای افرادی که احساس ماجراجویی دارند و یا تمایل به مشاهده آسمان کویر در شب دارند، انتخاب بسیار ایده‌آلی است و به یکی از خاطرانگیزترین بخش‌های تور قطر تبدیل می‌شود. بیشتر تورهای سافاری صحرا با چای و یا قهوه عربی، شترسواری و تجربه رانندگی در تپه‌های شنی همراه است. این تورها معمولا چهار ساعت طول می‌کشند، ولی تورهای یک روزه نیز برای علاقه‌مندان وجود دارد.

تور قطر-کاماپرس

بالون سواری

یکی از بهترین و هیجان‌انگیزترین تفریحاتی که افراد در تور قطر می‌توانند تجربه کنند، بالون سواری است. در سواحل دوحه گردشگران می‌توانند سوار بالون شوند و از مناظر دیدنی و بی‌نظیر صحرا، شهر و خلیج فارس لذت ببرند. یکی از بهترین زمان‌ها برای بالون سواری، در ساعات اولیه صبح و هنگام طلوع خورشید است که یک تجربه استثنایی برای گردشگران رقم می‌‌زند. هر بالون سواری حدودا 45 دقیقه طول می‌کشد. برای تجربه این تفریح لازم است که گردشگران از قبل شرایط آب‌وهوایی را بررسی کنند و نسبت به خرید اینترنتی بلیط اقدام کنند.

تور قطر-کاماپرس

شهربازی دوحه کوئست

شهربازی سرپوشیده دوحه کوئست یکی از بهترین انتخاب‌ها برای گردشگرانی است که به همراه کوکان سفر کرده‌اند. این شهربازی بیش از 30 وسیله مختلف برای سنین چهار تا 17 سال دارد و بلندترین ترن هوایی خاورمیانه در آن واقع شده است. تعدادی از وسایل واقعیت مجازی و هیجانی برای بزرگسالان نیز وجود دارد. این شهربازی موضوعی به سه بخش تاریخ عربستان، سرگرمی‌های مدرن و جاذبه تقسیم شده است و هر پارک وسیله‌های شگفت‌انگیزی برای سرگرمی کودکان و بزرگسالان ارائه می‌کند.

تور قطر با لاچین سیر

آژانس گردشگری لاچین سیر از سال 1376 در زمینه خدمات گردشگری فعالیت می‌کند و از سال 1390 به عنوان آژانس چارترکننده در مسیرهای مختلف تورهای داخلی و خارجی برگزار می‌کند. سال‌ها تجربه در زمینه برگزاری تور و کادر متخصص و حرفه‌ای این مجموعه یک سفر خاطرانگیز درجه یک برای گردشگران رقم می‌زند. علاقه‌مندان برای کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به سایت این مجوعه به آدرس /https://lachinseir.com مراجعه کنند.

انتهای پیام

مرتبط با : لاچین سیر
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز