پر فروش ترین سرخ کن فیلیپس در بازار + قیمت

لست سکند

در گذشته سرخ‌ کن‌ها به دلیل استفاده زیاد از روغن برای سرخ کردن مواد غذایی جزو وسایلی بودند که رغبت آنچنانی برای خرید آن‌ها احساس نمی‌شد. اما سرخ کن‌های جدید همانند سرخ کن فیلیپس موجود در بازار به دلیل استفاده از تکنولوژی‌های مدرن باعث کاهش بسیار زیاد مصرف روغن شده و سلامت غذایی استفاده کننده‌ها را تضمین کرده اند. علاوه بر این، راحتی استفاده و صرفه‌جویی در زمان نیز از جمله دیگر مزایای استفاده از این سرخ کن‌هاست.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت لوازم خونگی، پرفروش‌ترین مدل‌های سرخ کن فیلیپس را معرفی می‌کند.

سرخ کن-کاماپرس

سرخ کن فیلیپس مدل HD9270

سرخ کن فیلیپس مدل HD9270 یکی از محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین مدل‌های سرخ کن موجود در بازار است. استفاده از این مدل سرخ کن علاوه بر صرفه اقتصادی برای خانواده‌ها، تضمین‌کننده سلامت غذایی نیز هست. در صورت استفاده از این سرخ کن فقط نیاز به چند قاشق روغن داشته و میزان استفاده از روغن در این وسیله 90 درصد کمتر از آشپزی سنتی است.

استفاده از فناوری هوای سریع موسوم به Rapid Air با استفاده از تکنولوژی چرخاندن هوای گرم در داخل سرخ کن، باعث پخت سریع و کاهش مصرف روغن می‌شود. این مدل از سرخ کن فیلیپس علاوه بر سرخ کردن، پختن و کباب کردن، قابلیت گرم نگه داشتن مواد غذایی را نیز دارد و می تواند تا 30 دقیقه غذای پخته شده را گرم نگه دارد.

راز آسمان پایتخت

سرخ کن فیلیپس مدل HD9270 به قیمتی حدود 8 میلیون تومان در دو رنگ مشکی و سفید به فروش می رسد.

سرخ کن فیلیپس مدل HD9270

سرخ کن اقتصادی فیلیپس

سرخ کن فیلیپس مدل HD9200 را می‌توان اقتصادی‌ترین سرخ کن برند فیلیپس نام گذاشت. قیمت پایین این مدل سرخ کن در مقایسه با مدل های مشابه در این برند و سایر برندهای مطرح سازنده این وسیله و استفاده از تکنولوژی‌های نوین، HD9200 را به یک مدل محبوب و پرفروش بدل کرده است.

این مدل سرخ کن حجم کمی نسبت به نمونه های دیگر فیلیپس دارد ولی این حجم برای پخت غذای یک خانواده 4 نفره کافیست. تکنولوژی های نوین فیلیپس مانند Rapid Air در این مدل نیز مورد استفاده قرار گرفته است و این سرخ کن قابلیت صرفه جویی مصرف روغن تا 80 درصد نسبت به مدل‌های قدیمی‌تر سرخ کن را دارد.

سرخ کن فیلیپس مدل HD9200 به قیمتی حدود 4 میلیون و 799 هزار تومان در بازار عرضه شده است.

خرید سرخ کن فیلیپس-کاماپرس

سرخ کن فیلیپس مدل HD9252

مدل HD9252 از سری سرخ کن های فیلیپس نیز یکی از مدل های باکیفیت و پرفروش بازار است. این مدل سرخ کن دارای تکنولوژی‌هایی چون Airfyer برای پخت سالم‌تر و Keep Warm برای گرم نگه داشتن غذا از زمان پخت تا زمان مصرف است.

این مدل سرخ کن دارای پنل لمسی زیبایی است و 7 مدل مختلف پخت غذا برای آماده کردن انواع غذاهای فست فودی و سنتی در این مدل برنامه‌ریزی شده است. سرخ کن فیلیپس مدل HD9252 ظرفیت پخت غذا برای 4 نفر را دارد و برای پخت انواع مواد غذایی از جمله سیب زمینی، گوشت، مرغ و ماهی ایده آل است.

HD9252 در دو رنگ مشکی و سفید به قیمتی حدود 6 میلیون تومان در بازار لوازم خانگی عرضه شده است.

خرید سرخ کن-کاماپرس

سرخ کن فیلیپس مدل HD9280

این مدل از سرخ کن فیلیپس ظرفیت بالاتری برای سرخ کردن و پخت دارد و غذای یک خانواده 5 نفره را می توان توسط آن تهیه کرد. HD9280 می تواند این میزان غذا را در 7 برنامه از پیش تعیین شده برای شما آماده کند. طراحی و صفحه لمسی این مدل زیبایی و ظرافت خاصی به سرخ کن داده است.

تکنولوژی‌هایی چون Airfyer برای پخت سالم‌تر و Keep Warm برای گرم نگه داشتن غذا از زمان پخت تا زمان مصرف در این مدل نیز وجود دارد. همچنین فن قوی این سرخ کن می تواند هوای گرم را در تمام قسمت های دستگاه به گردش درآورده و با پخت سریعتر در مصرف روغن نیز صرفه‌جویی کند.

سرخ کن فیلیپس مدل HD9280 با قیمتی حدود 8 میلیون و ششصد هزار تومان تنها در رنگ مشکی به بازار عرضه شده است.

خرید سرخ کن-کاماپرس

سرخ کن متفاوت فیلیپس

سرخ کن فیلیپس مدل HD9257 نسبت به سایر سرخ کن های این برند، از طراحی و ظاهر متفاوت تری برخوردار است. به همین دلیل این مدل می تواند انتخاب اول متفاوت پسندها باشد. این مدل یک بخش شیشه ای دارد که داخل سرخ کن به راحتی قابل دیدن می‌شود. همچنین پنل لمسی این مدل در بالای وسیله تعبیه شده است.

این سرخ کن نیز 7 برنامه از پیش تعیین شده برای پخت غذا دارد و ظرفیت پخت آن برای 5 نفر است. تمام تکنولوژی‌های به روز برند فیلیپس در این سرخ کن نیز استفاده شده است. سرخ کن فیلیپس مدل HD9257 به قیمتی حدود 9 میلیون تومان به فروش می رسد.

خرید سرخ کن-کاماپرس

درباره فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی

فروشگاه اینترنتی لوازم خونگی را می‌توان یکی از بزرگترین و کاملترین فروشگاه‌های آنلاین برای خرید لوازم خانگی عنوان کرد. سابقه این مجموعه فروشگاهی به سال 1365 می رسد اما از سال 1395 فعالیت آنلاین لوازم خونگی آغاز شده است. تخفیف های دائمی، امکان خرید اقساطی، کامل بودن مجموعه محصولات برندهای مطرح بازار و ارسال با کمترین هزینه تنها بخشی از خدمات سایت لوازم خونگی برای مشتریان است.

انتهای پیام

مرتبط با : لوازم خونگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز