پر فروش ترین بادی اسپلش در بازار چند؟

بادی اسپلش‌ها یکی از محبوب‌ترین خوشبوکننده‌های بدن هستند و با گرم‌تر شدن هوا ضرورت استفاده از آن‌ها دو چندان می‌شود. بادی اسپلش‌ها علاوه بر خوشبوکنندگی، خاصیت رطوبت‌رسانی و و خنک‌کنندگی نیز دارند و به همین علت یکی از بهترین انتخاب‌ها برای فصول گرم هستند. بعضی از افراد در انتخاب بادی اسپلش محبوب خود دچار مشکل می‌شوند و نمی‌توانند سلیقه خود را تشخیص دهند. فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن امکان معرفی پرفروش‌ترین محصولات می‌توانند به افراد در انتخاب خود سرنخ بدهند.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت پرفروش‌ترین بادی اسپلش‌های موجود در بازار می‌پردازد: ‎‌‌

بادی اسپلش کول اوشن مای

بادی اسپلش زنانه کول اوشن مای دارای رایحه خنک و ملایم است و در ترکیبات آن مشک، عنبر و چوب سدر استفاده شده است. این محصول بافت غیر روغنی دارد و برای استفاده مستقیم روی پوست قبل از ورزش و فعالیت‌های بدنی مناسب است. این بادی اسپلش باعث سوزش پوست نمی‌شود و پخش بو و ماندگاری بالایی دارد. این محصول در حجم 200 میلی‌لیتر عرضه می‌شود و کاربران را تا مدت طولانی از خرید مجدد بی‌نیاز می‌کند. بادی اسپلش کول اوشن مای به قیمت 107 هزار تومان قابل تهیه است.

بادی اسپلش گلیتر دار اندلس فنتسی

بادی اسپلش گلیتر دار اندلس فنتسی مای با رایحه چوبی، شیرین و عسلی عرضه می‌شود و ماندگاری 24 ساعته دارد. رایحه گرم و شیرین این محصول را برای استفاده در فصول سرد و به ویژه زمستان مناسب می‌کند. نت‌های آغازین این بادی اسپلش با لیمو و تمشک آغاز می‌شود و در ادامه نت‌های میانی با رایحه گل‌های سفید جاسمین و گاردنیا به اوج می‌رسند. در آخر نت‌های پایانی با رایحه عسل، پاچولی و آمبر ماندگار می‌شوند. این بادی اسپلش به قیمت 115 هزار تومان به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

بادی میست خوشبو کننده بدن بانوان آی پلاس

بادی اسپلش‌ها معمولا قابلیت استفاده برای بعد از استحمام را دارند ولی این بادی اسپلش آی پلاس قابلیت استفاده قبل و بعد از ورزش را دارد. این بادی اسپلش رایحه‌ای زنانه و ملایم دارد و ماندگاری بالا و پخش بو خوب از دیگر ویژگی‌های این محصول است. بادی اسپلش آی پلاس حاوی ویتامین سی و ای و خاصیت آنتی اکسیدانی است که پوست را تقویت می‌کند و باعث رفع بو نامطبوع ناشی از عرق می‌شود. این بادی اسپلش به قیمت 95 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بادی اسپلش زنانه مو و بدن کایلی کالیستا

بادی اسپلش کایلی کالیستا دارای رایحه خنک، شیرین و کمی تند است و برای استفاده روزمره خانم‌ها مناسب است. نت‌های آغازین با با رایحه میوه‌ای استوایی انبه، تمشک، انگور سیاه فرنگی آغاز می‌شود. در نت‌های میانی رایحه‌های گلی زنبق، رز، نرولی و بنفشه آغاز پدیدار می‌شوند. در آخر نت‌های پایانی با رایحه شیرین مشک، وانیل، پاچولی و لاکتونیک ماندگار می‌شوند. این محصول در فرمولاسیون خود گلیسیرین دارد و به پوست رطوبت و لطافت می‌دهد. این محصول ماندگاری بسیار بالایی دارد و به قیمت 207 هزار تومان عرضه می‌شود.

بادی اسپلش مارول بانوان سی گل

بادی اسلپلش مارول سی گل دارای روغن‌ها و مرطوب‌کننده‌ها در ترکیبات خود است که رایحه‌ای دلنواز و طبیعی به بدن می‌دهد. همچنین فرمولاسیون این محصول طوری است که از تعریق بیش از حد بدن جلوگیری می‌کند. در تولید این بادی اسپلش از مواد شیمیایی و تست حیوانی استفاده نشده است. رایحه معتدل این محصول را برای استفاده در همه فصول مناسب کرده است. این بادی اسپلش به قیمت 129 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : مای

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز