گران ترین ماسک صورت با خاصیت رطوبت رسان پوست + قیمت

ماسک صورت از جمله وسیله‌های آرایشی و بهداشتی است که در سلامت و زیبایی پوست نقش دارد. ماسک‌ها انواع متفاوتی دارند و به شکل‌های مختلفی روی صورت استفاده می‌شوند. استفاده از ماسک‌های مرطوب‌کننده بسیار راحت است و اثربخشی قابل قبولی دارد. مصرف شوینده‌های صورت و یا عرق کردن باعث کاهش آب پوست می‌شود. ماسک‌های آبرسان می‌توانند رطوبت از دست رفته صورت را بازگرداند. ماسک‌های گران قیمت علاوه بر آبرسانی می‌توانند باعث ترمیم پوست نیز شوند و خاصیت‌های دیگری دارند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پنج تا از گران‌ترین ماسک‌های آبرسان صورت می‌پردازد:

ماسک صورت کاپریس

ماسک صورت کاپریس برای انواع پوست قابل استفاده است و پس از چند بار استفاده باعث افزایش شفافیت پوست صورت می‌شود و خستگی صورت را بر طرف می‌کند. این ماسک دارای منشا خاک رس معدنی است و به طور چشمگیری پوست را تمیز و طبیعی می‌کند. علاوه بر این تولید چربی را تا 85 درصد می‌تواند کاهش دهد و منافذ باز پوست را ببند. این ماسک صورت فاقد مواد معدنی چرب است. این ماسک در حجم 75 میلی‌لیتر عرضه می‌شود و در تولید آن از تست‌های حیوانی استفاده نمی‌شود. این محصول به قیمت 426 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ماسک خواب صورت ژنو

ماسک صورت ژنو در ترکیبات خود عصاره زعفران دارد و خاصیت آنتی‌اکسیدانی بالا و ضد التهابی قوی دارد. این ماسک در طوب شب می‌تواند تعادل بین رطوبت‌رسانی و آبرسانی را برقرار کند و باعث کاهش چین و چروک‌های صورت شود. هیالورونیک اسید موجود در این محصول باعث آبرسانی به لایه‌های عمیق پوست می‌شود. ارتنوئید های زعفران منجر به کلاژن‌سازی و حفظ انسجام پوست در طول شب می‌شود و قادر به رفع رادیکال‌های آزاد و تنفس بهتر پوست است. این ماسک علاوه بر آبرسانی بالا، قدرت جوانسازی پوست را دارد. این ماسک به قیمت 285 هزار تومان به فروش می‎رسد.

آریاک سفر

ببیشتر بخوانید: 

ماسک کرمی ضدچروک لیپوزوم کلاژن هیدرودرم

ماسک لیپوزوم برای انواع پوست قابل استفاده است و خاصیت جوان‌کنندگی و بازسازی پوست دارد. این محصول به صورت کرمی تولید می‌شود و به سنتز کلاژن و الاستین پوست کمک می‌کند و موجب افزایش استحکام پوست می‌شود. این ماسک کرمی ضدچروک است و از ایجاد چین و چروک و خطوط بر روی پوست جلوگیری می‌کند. ماسک لیپوزوم قابلیت استفاده روزانه دارد و به آبرسانی و رطوبت‌رسانی پوست کمک می‌کند. این محصول به قیمت 269 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ماسک آبرسان صورت بایومارین

ماسک صورت بایومارین برای انواع پوست قابل استفاده است و باعث از بین رفتن خشکی پوست می‌شود. این ماسک پوست را به خوبی تغذیه می‌کند و دلیل داشتن جلبک‌های دریایی آرامش‌بخش است و به پوست لطافت می‌دهد. استفاده از این محصول باعث می‌شود که کمبود آب پوست کاهش بیابد و احساس کشیدگی ناشی از آن از خشکی از بین برود. این محصول ایرانی بدون تست حیوانی تولید می‌شود و به قیمت 209 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ماسک مغذی گلی آنزیمی هیدرودرم

ماسک هیدرودرم برای انواع پوست و به ویژه پوست‌های کدرکاربرد دارد و باعث بازسازی پوست می‌شود. این ماسک آنزیمی حاوی گل رس و اسید میوه است که باعث برطرف کردن سبوم و آلودگی‌های محیطی می‌شود. این محصول به صورت ژل کرم تیوبی در حجم 100 مییل‌لیتر تولید می‎شود و خاصیت نرم‌کنندگی و رطوبت‌رسان دارد. این ماسک به قیمت 197 هزار تومان به فروش می‎‌رسد.

 

 

انتهای پیام

مرتبط با : هیدرودرم
نرم افزار حسابداری
آیرومارت-کاماپرس
آسیاتک
ایمالز
همراه مکانیک-کاماپرس
آریاک سفر
کاراپلاس-کاماپرس
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز