بهترین پودر های برنزه کننده در بازار + قیمت

لست سکند

برنزه‌کننده‌ها یکی از کاربردی‌ترین لوازم آرایشی هستند که باعث گرم شدن جهره می‌شود و تناژ پوست را تغییر می‌دهد. از مزیت‌های این محصولات این است که شما را از سولاریوم و آفتاب گرفتن بی‌نیاز می‌کند.برنز‌ه‌کننده‌ها در انواع مختلف کرم، فوم و استیک تولید می‌شوند ولی استفاده از پودرهای برنزه‌کننده ساده‌تر است و نیاز به آموزش خاصی ندارد. این پودرها به پوست چرب بهتر جذب می‌شوند.

کاماپرس در ادامه به بررسی قیمت بهترین برنزه‌کننداه‌های موجود دربازار می پردازد:

پودر برنزه بورژوآ مدل Delice De Poudre شماره 52

این پودر برنزکننده برای افرادی که پوست چرب دارند، مناسب است و رنگ این محصول نسبتا تیره است و برای زیرسازی صورت نیز استفاده می‌شود. این پودر برنز ظاهری مانند شکلات تخته‌ای دارد بافت آن نرم است. از این محصول به عنوان کرم پودر و پنکک نیز می‌توان استفاده کرد. از مزیت‌های این محصول داشتن رگه‌های طلایی است که گرما زیبایی به چهره می‌بخشد. این پودر برنزکننده به قیمت 580 هزار تومان به فروش می‌رسد.

پودر برنز کننده میبلین سری Dream Sun مدل Golden شماره 02

این پودر برنزکنددع در حجم 16 میلی‌لیتر عرضه می‌شود و رنگ پایه آن برنز روشن است و برای افرادی که نمی‌خواهند پوستشان خیلی تیره شود، مناسب است. این محصول قابلیت کاربرد برای صورت و گردن را دارد. از مزیت‌های این پودر ضد آب بودن و پوشش بالا است. پودر برنزکننده میبیلن غنی شده با عصاره آواکادو و و زردآلو است و به پوست آبرسانی می‌کند. این محصول به قیمت 430 هزار تومان به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید:

پودر برنزکننده کلارنس مدل مینرال کد 01

پودر برنزکننده کلارنس محصول کشور فرانسه است و برای صورت و گردن استفاده می‌شود. این شماره 01 دارای دو طیف رنگ روشن و تیره است و جلوه زیبایی به صورت می‌بخشد و رنگ چهره را گرم و زنده می‌کند. این پودر برنزکننده طیف ملایم و برنز رنگ به پوست می‌دهد و در عین حال بسیار طبیعی است. این محصول در حجم 10 میلی‌لیتر تولید می‌شود و و دارای مجوز سازمان غذا و دارو است. پودر برنزکننده کلارنس به قیمت 695 هزار تومان به فروش می‌رسد.

پودر برنزه‌ کننده استودیو میکاپ مدل Sun Touch شماره 02

این پودر برنزه‌کننده بسیار سبک است و بافت یکدستی به روی پوست ایجاد می‌کند. این محصول طیف رنگ گرم و طلایی به روی چهره ایجاد می‌کند بدون این که خطوط و منافذ پوست مشخص شود. پودر برنزکننده استودیو میکاپ فاقد پارابن است و از مواد گیاهی ساخته شده است. این پودر قابلیت استفاده در چانه، گونه، بینی و اطراف چشم را دارد. این محصول به قیمت 884 هزار تومان قابل تهیه است.

پودر برنز کننده دبالم مدل  BAHAMA MAMA

پودر برنزکننده دبالم از مواد طبیعی ساخته شده است و بافت مات و بدون رایحه‌ای دارد. این محصول رنگ پوست را به برنزی مایل به نارنجی تغییر می‌دهد.لی همچنان بافت و رنگ یکدست و طبیعی از خود به جا می‌گذارد. این ودر برنزکننده یک محصول چندکاره محسوب می‌شود و بهتر است قبل از این پودر از کرم‌های پایه آرایشی استفاده کنید. فرمولاسیون این پودر به نحوی است که در صورت استفاده اصلا احساس سنگینی روی پوست نخواهید داشت. این محصول به قیمت 750 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز