پرچم دار جدید سونی و رقیب اصلی آیفون 12 چه ویژگی هایی دارد؟ (فیلم)

Xperia 1 III
تور لحظه آخری-کاماپرس

شرکت سونی رونمایی از محصولات جدید Xperia خود را به اتمام رسانده و ویدئو این پرچم دار و رقیب اصلی گوشی های اپل با نام Xperia 1 III در کانال رسمی این شرکت منتشر شده است.

ویژگی های سونی Xperia 1 III

به گزارش کاماپرس، در این ویدئو شاهد رونمایی از ویژگی های سری جدید گوشی های این غول فناوری ژاپنی هستیم که شاید بتوان گفت مهمترین قابلیت آن میزان بزرگنمایی اوپتیکی هنگام تصویربرداری می باشد که مقدار آن به 2.9x و 4.4x می رسد. علاوه بر این، سونی اعلام کرده که قدرت شارژ سریع گوشی جدید، که از فناوری نسل پنجم تلفن های همراه بهره می برد، 30 وات است. این ویدئو همچنین فرصتی را برای ارزیابی برخی از دیگر خصوصیات جذاب Xperia 1 III فراهم می کند که از جمله می تواند به سخت افزار قدرتمند گرافیکی برای اجرای بازی های سنگین، سفارشی سازی نمایشگر 4K و همچنین سیستم صوتی پرقدرت آن اشاره کرد. گفته شده فروش جهانی این گوشی جدید در تابستان امسال آغاز شده و قیمت آن به حدود 1199 دلار می رسد.

راز آسمان پایتخت

 

مرتبط با : اپلسونی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

1 دیدگاه برای “پرچم دار جدید سونی و رقیب اصلی آیفون 12 چه ویژگی هایی دارد؟ (فیلم)

  1. احسان گفته:

    واقعا حرف نداره خوشم میاد وارد ناچ قطره ای و دوربین های الکی 64 یا 108 نشد کاش یکم سلفیشو ارتقا میداد و تجربه استفاده من از گوشی های سونی اینه مرگ ندارن چ از نظر شکستن چه قطعات دوتا هنذفری رو گوشی سونی c وsp دارم ک 2013 ن و هر روز استفاده میکنم یکی خودم یکی پدرم هنوز کار میکنن و هنوزم سونی sp م کار میکنه فقط چون 3G بود باز نشسته ش کردم از موقعی ک اخرین گوشیم xa نمانده ماهی دو گوشی عوض میکنم و باز هم راضی نیستم حیف که این مدل اگه وارد بازار ایران بشه برای ما قابل خرید نیست کاش یه شرکتی باشه حداقل 10 مارک سه وارد کنه که فکر نکنم 400 دلار بیشتر باشه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز