پرفروش ترین گوشی های شیائومی

لست سکند

در سال‌های اخیر، گوشی های هوشمند شیائومی به دلیل قیمت و کارایی مناسب، به یکی از پرفروش ترین برندها در بازار ایران تبدیل شده‌اند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار موبایل، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، در حال حاضر گوشی موبایل شیائومی مدل ردمی A9 با ظرفیت 32 گیگابایت، دو میلیون و 899 هزار تومان است و یکی از ارزان ترین و محبوب‌ترین گوشی‌های بازار به شمار می‌رود. به همین بهانه، در ادامه به معرفی دیگر گوشی‌های پر فروش برند شیائومی می‌پردازیم؛

گوشی موبایل شیائومی مدل Redmi 9A

ظرفیت: 32 گیگابایت

راز آسمان پایتخت

قیمت: ۲ میلیون و 899 هزار تومان

صفحه ‌نمایش گوشی ردمی 9A 6.53 اینچ است و از فناوری  IPS LCD بهره می‌برد. این نمایشگر حدود 81 درصد از بدنه را به خود اختصاص داده است. شیائومی برای این محصول خود از یک دوربین با لنز عریض ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کرده است.

دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی هم در مرکز گوشی و بالای نمایشگر این گوشی به کار گرفته‌شده است. حافظه رم با ظرفیت 2 گیگابایت هم در کنار این مجموعه قرار گرفته است تا بتواند علاوه‌بر کارهای معمول، از قابلیت‌های جدید گوشی‌های امروزی پشتیبانی کند.

برای این گوشی حافظه داخلی با ظرفیت 32 گیگابایت در نظر گرفته شده است که با استفاده از یک کارت حافظه SD قابل ارتقاء است. باتری لیتیوم-پلیمری با ظرفیت پنج هزار میلی‌آمپرساعتی با قابلیت شارژ با توان 10 وات و جک 3.5 میلی‌متری صدا هم از دیگر مشخصات این محصول است.

گوشی موبایل شیائومی مدل POCO M3

ظرفیت: 128 گیگابایت

قیمت: ۵ میلیون و 282 هزار تومان

این محصول از فریم پلاستیکی ساخته شده است که قاب جلو شیشه‌ای دارد. صفحه‌نمایش این گوشی شیائومی در اندازه 6.53 و کاملاً تمام‌صفحه است به طوری که در بالای آن تنها حفره دوربین سلفی دیده می‌شود. دوربین سلفی این محصول دارای حسگر 8 مگاپیکسلی است. صفحه ‌نمایش این مدل با استفاده از فناوری کورنینگ گوریلا گلس 3 در برابر خط و خش و صدمات احتمالی محافظت می‌شود. ویژگی دیگر پوکو ام3 مجهز شدن به حسگر اثرانگشت است.

گفتنی است سه دوربین که سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی است در قسمت پشتی این گوشی جا خوش کرده‌اند. این دوربین‌ها قادر هستند ویدئوی فول اچ‌دی را ثبت و ضبط کنند. دوربین‌ سلفی این محصول هم به سنسوری 8 مگاپیکسلی مجهز شده است.

باتری شگفت‌انگیز ۶ هزار میلی‌آمپرساعتی از دیگر ویژگی‌‌های این گوشی موبایل شیائومی است. این گوشی موبایل شیائومی دارای قابلیت reverse charging نیز است که به کاربران این امکان را می‌دهد که از تلفن خود برای شارژ دستگاه‌های دیگر مانند تلفن‌های هوشمند، ساعت‌های هوشمند و باندهای هوشمندی با پشتیبانی شارژ بی‌سیم، استفاده کنند.

گوشی موبایل شیائومی مدل POCO X3 PRO

ظرفیت: 128 گیگابایت و 6 گیگابایت رم

قیمت: ۶ میلیون و 199 هزار تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco X3 Pro از جمله محصولات برند شیائومی که در سال 2021 روانه بازار شده است. این محصول از بدنه پلاستیکی ساخته شده است که قاب جلو شیشه‌ای جلوه ویژه‌ای به این مدل بخشیده است. صفحه‌نمایش پوکو ایکس 3 شیائومی در اندازه 6.67 و کاملاً تمام‌صفحه است. اما در بالای آن حفره‌ای برای دوربین سلفی وجود دارد. دوربین سلفی این محصول دارای حسگر 20 مگاپیکسلی است. صفحه‌نمایش گوشی موبایل شیائومی مدل POCO X3 با استفاده از فناوری کورنینگ گوریلا گلس 6 در برابر خط‌وخش و صدمات احتمالی محافظت می‌شود.

چهار دوربین که سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی است در قسمت پشتی این گوشی وجود دارند. این دوربین‌ها قادر هستند ویدئوی 4K را ثبت و ضبط کنند. دوربین‌ سلفی این محصول هم به سنسوری 20 مگاپیکسلی مجهز شده است. بلوتوث نسخه 5.0، نسخه 11 سیستم عامل اندروید و باتری پنج هزار و 160 میلی‌آمپرساعتی از دیگر ویژگی‌‌های این گوشی هستند.

 گوشی موبایل شیائومی مدل POCO F3 5G

ظرفیت : 128 گیگابایت و 6 گیگابایت رم

قیمت: ۸ میلیون و 699 هزار تومان

گوشی موبایل شیائومی مدل Poco F3 هم در سال 2021 روانه بازار شده است. این محصول از بدنه شیشه‌ای و فریم پلاستیکی ساخته شده است که قاب جلو شیشه‌ای جلوه ویژه‌ای به این مدل بخشیده است. صفحه‌نمایش گوشی موبایل شیائومی مدل POCO F3 در اندازه 6.67 عرضه شده است. این صفحه‌نمایش کاملاً تمام‌صفحه است و در بالا وسط آن دوربین سلفی قرار دارد.

دوربین سلفی این محصول دارای حسگر ۲۰ مگاپیکسلی است. صحفه نمایش گوشی موبایل شیائومی مدل پوکو اف 3 با استفاده از فناوری کورنینگ گوریلا گلس 5 در برابر خط‌وخش و صدمات احتمالی محافظت می‌شود.

گفتنی است ۴ دوربین که سنسور اصلی آن 48 مگاپیکسلی است، در قسمت پشتی این گوشی جا خوش کرده‌اند. این دوربین‌ها قادر هستند ویدئوی 4K را ثبت و ضبط کنند. دوربین‌ سلفی این محصول هم به سنسوری 20 مگاپیکسلی مجهز شده است. بلوتوث نسخه 5.1 ، نسخه 11 سیستم عامل اندروید و باتری 4520 میلی‌آمپرساعتی از دیگر ویژگی‌‌های این گوشی هستند.

مرتبط با : شیائومی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز