پرفروش ترین گاو صندوق خانگی برای نگهداری اشیای قیمتی + قیمت

لست سکند

گاوصندوق‌ها به دلیل سنگین و بزرگ بودن به راحتی قابل استفاده نیستند. به همین دلیل این روزها شاهد فروش صندوق‌های کوچکتر برای نگهداری اشیای قیمتی در منازل و دفاتر کار هستیم. این صندوق‌ها برخلاف گاوصندوق‌های سنتی، قابلیت بیشتری برای جابجایی دارند و از امنیت خوبی برخوردار هستند.

کاماپرس در این گزارش به معرفی چند نمونه از صندوق نگهداری اشیای قیمتی محبوب پرداخته است.

صندوق کتابی مخفی سدید مدل Safe Box

صندوق‌های کتابی جزو گاوصندوق‌های کوچک و سبک مخفی به حساب می‌آیند. این صندوق‌ها دقیقا شبیه یک کتاب طراحی شده‌اند و می‌توان آن را به راحتی در بین کتاب‌های یک کتابخانه جاسازی کرد. در واقع شما اشیای قیمتی خود را داخل این صندوق گذاشته و می‌توانید صندوق را در بین کتاب‌های خود نیز پنهان کنید.

این صندوق از ورق فولادی درست شده و تزئیناتی از جنس مخمل دارد. وزن این صندوق تنها یک کیلوگرم است که آن را در حد زیادی قابل حمل کرده است. ابعاد صندوق 24 در 16 سانتی متر و ارتفاع آن 6 سانتی متر است.

صندوق کتابی مخفی سدید مدل Safe Box در چند رنگ مختلف و به قیمتی حدود 925 هزار تومان به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

صندوق کتابی مخفی سدید مدل Safe Box

صندوق الکترونیکی سدید مدل 350

در صورتی که به یک صندوق بزرگتر برای نگهداری اشیای قیمتی خود در منزل یا محل کار نیاز دارید می‌توانید صندوق الکترونیکی سدید مدل 350  را انتخاب کنید که تنها 15 کیلوگرم وزن دارد. این صندوق که به رنگ نارنجی به بازار عرضه شده است، دارای بدنه فولادی با ضخامت 3 سانتی‌متری است و یکی از محکم‌ترین صندوق‌ها در نوع خود است.

قفل این صندوق الکترونیکی است و در صورتی که شخصی 3 بار به صورت اشتباهی نسبت به زدن رمز آن اقدام کند، آژیر صندوق به صدا در می‌آید. ابعاد کوچک آن باعث می‌شود که به صورت ایستاده روی میز قرار گرفته و یا در هر جایی جاسازی شود. این صندوق به قیمت 6 میلیون و 200 هزار تومان به فروش می‌رسد.

صندوق الکترونیکی سدید مدل 350

صندوق کتابی هلیکس طرح دیکشنری

این مدل نیز یکی دیگر از صندوق‌های کتابی است که توسط شرکت هلیکس به بازار عرضه شده است. صندوق هلیکس کاملا شبیه یک کتاب دیکشنری تولید شده است تا بتوان آن را به راحتی در کتابخانه یا هر جای دیگری جاسازی کرد.

صندوق کتابی هلیکس طرح دیکشنری دارای بدنه استیل و قفل دو کلیده است. وزن بسیار سبک آن باعث می‌شود که حتی در مسافرت نیز به راحتی قابل حمل و استفاده باشد. این صندوق به قیمتی حدود یک میلیون تومان به فروش می‌رسد.

صندوق کتابی هلیکس طرح دیکشنری

صندوق خانگی ایگل مدل M015

اگر به دنبال صندوق مطمئن‌تر و تا حدودی سنگین‌تر هستید می‌توانید مدل M015 شرکت ایگل را خریداری کنید. این صندوق 25 کیلویی اگرچه قابلیت جابجایی کمتری دارد اما از نظر امنیت دارای قابلیت‌های بیشتری است. همچنین محیط کمتری را اشغال می‌کند و کاملا مناسب استفاده در منازل است.

صندوق خانگی ایگل مدل M015 دارای قفل الکترونیکی است. این قفل 6 رقمی توسط شرکت سامسونگ تولید شده و دارای استاندارد UL آمریکا است. این صندوق جمع و جور و محکم به قیمتی حدود 29 میلیون تومان به فروش می‌رسد.

صندوق خانگی ایگل مدل M015

انتهای پیام

مرتبط با : سیف باکس شاپ
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز