پرفروش ترین کتاب های نشر چشمه در مهر 1401

نشر چشمه از آن دست ناشرانی است که از کتاب‌فروشی به انتشاراتی رسیده است که در سال 1364 فعالیت خود را آغاز کرده و در سال 1388 توانسته بیش از 270 آثار در حوزه‌های مختلف منتشر و عرضه کند.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار کتاب، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، علاقمندان به کتابخوانی همیشه سعی دارند برای مطالعه، کتابی مناسب انتخاب کنند که با توجه به حجم کتاب‌های عرضه شده این کار کمی سخت خواهد شد. ولی در این مطلب سعی شده گزارشی از پرفروش ترین کتاب های نشر چشمه در مهر 1401 ارائه شود تا مخاطب آسان‌تر کتاب مورد نیاز خود را پیدا کند.

  • نازنین

عنوان پر فروش‌ترین کتاب نشر چشمه در مهر 1401 به کتاب نازنین تعلق گرفته که نوشته داستایوسکی و با ترجمه یلدا بیدختی‌نژاد منتشر شده است. این کتاب با روایت داستانی  در 5 نوبت به چاپ رسیده، 95 صفحه دارد و با قیمت 42 هزارتومان به فروش می‌رسد. داستان روایتگر مردی است که با نعش همسر خود سخن می‌گوید و گذشته را برای خود یادآوری می‌کند که گاه خود را مجکوم و گاه تبرئه می‌کند. وی مردی گرو فروش بوده که همسرش یکی از مشتریان مغازه‌اش بوده است…

راز آسمان پایتخت
  • مثل خون در رگ‌های من

نامه‌های احمد شاملو به آیدا یکی دیگر از پرفروش ترین کتاب های نشر چشمه در مهر 140 است که در 172 صفحه منتشر شده و در 57 نوبت به چاپ رسیده است و با قیمتی معادل 150 هزارتومان به فروش می‌رسد.

  • بی‌پایانی

بلقیس سلیمانی داستان بلند فارسی به نام بی‌پایانی را  در 230 صفحه نوشته است که این کتاب در دو نوبت چاپ شده و باقیمتی معادل 82 هزارتومان عرضه می‌شود.

  • آمار دقیق مرده‌ها

یکی دیگر از پرفروش ترین کتاب های نشر چشمه در مهر 1401 آمار دقیق مرده‌ها نام دارد که نویسنده این کتاب آیین نوروزی است. این کتاب در یک نوبت به چاپ رسیده که 247 صفحه دارد و با قیمت 115 هزارتومان به علاقمندان فروخته می‌شود.

  • دلاویزترین

این کتاب سروده‌ی فریدون مشیری است که در 26 نوبت به چاپ رسیده و با قیمتی معادل 46 هزارتومان عرضه می‌شود.

پرفروش‌ ترین کتاب های صوتی نشر چشمه

  • سلوک

محمود دولت‌آبادی در رمان سلوک به داستانی وهم‌آلود می‌پردازد که با یک عشق همراه می‎شود و فراز و نشیب‌های آن را بیان کرده و از تبدیل شدن آن به نفرت می‌گوید. در این کتاب از احساس‌های برجستۀ کمتر بروز پیدا کرده سخن به میان می‌آید… کتاب صوتی سلوک بیست و یک بخش دارد که خوانش آن را مجتبی شکوری انجام داده است. کتاب سلوک همچنین دارای 212 صفحه است که در 43 نوبت چاپ شده و با قیمتی معادل 50 هزارتومان به فروش می‌رسد. کتاب صوتی این کتاب همچنین قیمتی معادل 45 هزارتومان دارد.

  • کارنامه سپنج

دیگر کتاب پرفروش نشر چشمه کارنامه سپنج به نویسندگی محمود دولت‌آبادی است که با خوانش بهنام تشکر در رادیو گوشه با قیمت 18 هزارتومان عرضه شده است.

  • فرارهای عاشقانه

این کتاب را برنهارد شلینک نوشته، و هنگامه ایرانی آن را ترجمه کرده، همچنین کتاب صوتی آن توسط اشکان عقیلی‌پور خوانده شده است. این کتاب صوتی با قیمتی معادل 70 هزارتومان عرضه می‌شود. نسخه چاپی آن نیز در دو نوبت به چاپ رسیده و قیمتی معادل 120 هزارتومان دارد.

  • همنوایی شبانۀ ارکستر چوب‌ها

این اثر با نویسندگی رضا قاسمی منتشر شده و کتاب صوتی آن در رادیو گوشه با گویش مانی حقیقی با قیمت 55 هزارتومان عرضه شده است.

  • ایکیگای

کتاب ایکیگای توسط دو نویسنده به نام فرانچسک میرالس و هکتور گارسیا نوشته شده که گلی نژادی آن را ترجمه کرده است. کتاب ایکیگای توسط نسیم رفیعی به صورت صوتی درآمده که علاقمندان می‌توانند این کتاب را با پرداخت 48 هزارتومان گوش دهند.

انتشارات چشمه-کاماپرس

پرفروش ترین کتاب های نشر چشمه در مهر 1401 در حوزه کودک و نوجوان

  • مجموعه‌ی تن‌تن

مجموعه‌ی تن‌تن به نویسندگی هرژه و ترجمه نادر تکمیل‌همایون یکی از پرفروش‌ترین‌های بخش کودک و نوجوان نشر چشمه در مهر 1401 است. این کتاب درباره اتفاقاتی است که برای یک خبرنگار کنجکاو و سگ او میلو می‌افتد که طی ماجراها ضمن حله معما دوستانی نیز پیدا می‌کنند که به کمک تن‌تن می‌آیند…

  • سنگ نوشته‌های کوروش صغیر

این کتاب نوشته علی‌اصغر سید آبادی است که در یک نوبت به چاپ رسیده و با قیمتی معادل 48 هزارتومان به فروش می‌رسد.

  • یکی بود یکی نبود هرمز بود و اهریمن نبود

مهرک‌علی ‌صابونچی این کتاب کودک و نوجوان را نوشته که در یک نوبت به چاپ رسیده است. این کتاب توسط نشر چشمه با قیمت 95 هزارتومان برای علاقمندان عرضه می‌شود.

  • روباه مزرعه

روباه مزرعه داستانی خارجی نوشته آیلین دانلپ است که گلی امامی آن را به فارسی ترجمه کرده و در یک نوبت چاپ شده است. این کتاب کودک و نوجوان توسط نشر چشمه با قیمت 85 هزارتومان به فروش می‌رسد.

  • جنگ

کتاب جنگ توسط ژوزه ژرژی لتریا نوشته شده که رضی هیرمندی آن را ترجمه کرده و نشر چشمه آن را برای کودکان و نوجوانان عرضه می‌کند که این اثر قیمتی حدود 85 هزارتومان دارد.

کتاب‌های پرفروش حوزه علوم انسانی

  • دفترهای زندان

این کتاب با موضوعی فلسفی توسط آنتونیو گرامشی نگاشته شده که حسن مرتضوی آن را به فارسی ترجمه کرده است. این اثر در دو نوبت به چاپ رسیده که با قیمتی معادل 270 هزارتومان به فروش می‌رسد. کتاب دفترهای زندان سالیان حبس نویسنده را در زندان فاشیست روایت می‌کند که یادداشت‌های او از سال 1929 که در زندان بود تا قبل از مرگ وی در این کتاب موجود است. نامه‌های نوشته شده توسط او دارای موضوعات مختلفی است. این کتاب شامل دفتر اول و دوم در یک جلد است که 867 صفحه دارد.

  • مارکسیسم و ستم بر زنان

این اثر توسط لیز فوگل نوشته شده که فرزانه راجی آن را به فارسی ترجمه کرده و نشر چشمه برای علاقمندان منتشر کرده است. این کتاب به مطالعات درباره زنان پرداخته که تا کنون در دو نوبت به چاپ رسیده و با قیمتی معادل 150 هزارتومان به فروش می‌رسد.

  • خشم شهری : شورش طرد شدگان

این کتاب توسط مصطفی دیکچ نگاشته شده که مجید ابراهیم‌پور آن را به فارسی ترجمه کرده است. این کتاب به زندگی شهری پرداخته و در سه نوبت به چاپ رسیده که قیمتی معادل 125 هزارتومان دارد.

  • قواعد واگیری

آدام کوچارسکی اثر قواعد واگیری را نگاشته که علی معظمی مترجم آن است. این کتاب در 4 نوبت به چاپ رسیده که با 402 صفحه به قیمت 185 هزارتومان فروخته می‌شود.

  • در آغاز رنج بود

امیرنصری نویسندگی این اثر را برعهده داشته و این کتاب در یک نوبت به چاپ رسیده است. در آغاز رنج بود توسط نشر چرخ که کتاب‌های علوم انسانی نشر چشمه را منتشر می‌کنند با قیمت 135 هزارتومان به فروش می‌رسد. این کتاب در یک نوبت به چاپ رسیده است و 293 صفحه دارد. در آغاز رنج یکی دیگر از پرفروش ترین کتاب های نشر چشمه در مهر 1401 است.

کدام کتاب‌های حوزه هنری نشر چشمه در مهرماه 1401 پرفروش‌ بوده است؟

  • راهنمایی کوچک برای نوشتن دربارۀ فیلم‌ها

این کتاب را تیموتی گوریگان نگاشته و مهسا رضوی آن را ترجمه کرده است. این اثر در 4 نوبت به چاپ رسیده که با قیمت 41 هزارتومان به فروش می‌رسد.  این کتاب برای افرادی که به سینما و نوشتن راجع‌به آن علاقه دارند پیشنهاد می‌شود زیرا نویسنده سعی کرده  با بیانی فشرده افراد را برای نویسندگی درباره فیلم‌ها یا نقد کردن آن راهنمایی کند.

  • زن و سینما

این اثر در حوزه سینما توسط مجموعه نویسندگان نگاشته شده که منیژه نجم‌عراقی آن را ترجمه کرده است. زن و سینما در دو نوبت به چاپ رسیده و با قیمتی معادل 95 هزارتومان به فروش می‌رسد.

  • مالیخولیا زمان سیری در سینمای آلکساندر ساکوروف

یکی دیگر از پرفروش ترین کتاب های نشر چشمه در مهر 1401 مالیخولیای زمان نام دارد که این کتاب را مهران صفوی گردآوری و ترجمه کرده است. این اثر در یک نوبت چاپ شده و 160 هزارتومان قیمت دارد.

  • زیباشناسی عکاسی

این کتاب توسط فرانسوا سولاژ در حوزه عکاسی نگاشته شده که محمدرضا ابوالقاسمی آن را ترجمه کرده است. زیباشناسی عکاسی در سه نوبت به چاپ رسیده که علاقمندان می‌توانند با پرداخت 190 هزارتومان آن را خریداری کنند.

  • تقدیر هنر : بیگانگی زیباشناختی از کانت تا دریدا و آدورنو

این کتاب با نگاه فلسفی توسط جی ام برنستین نگاشته شده که صابر دشت‌آرا آن را ترجمه و نشر چشمه تاکنون در یک نوبت آن را چاپ کرده است. این اثر دارای 611 صفحه است که با قیمتی معادل 250 هزارتومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

مرتبط با : نشر چشمه
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز