پرفروش ترین هواپزهای بازار + قیمت

پرفروش‌ترین-هواپز-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

اطلاع از پرفروش‌ترین هواپزهای بازار، شما را برای انتخاب به‌روزترین دستگاه مورد استفاده در آشپزخانه، راهنمایی می‌کند. دستگاه هواپز، پیشنهاد و مسیر مناسبی برای مصرف غذاهای رژیمی در اختیار شما قرار ‌می‌دهد. مصرف پایین روغن در این دستگاه، میزان کالری دریافتی مرتبط با غذاهای مختلف را کاهش می‌دهد. هم‌چنین با توجه به زمان کوتاه پخت‌وپز، گزینه مناسبی برای زنان کارمند است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید

کاماپرس، در این گزارش با جستجو در سایت دیجی‌کالا به معرفی پرفروش‌ترین هواپز‌های بازار می‌پردازد:

1.هواپز ایستنت مدلDAF8132SS

قیمت: 21 میلیون تومان

این هواپز در 8 عملکرد؛ هواپز، سرخ کردن، کباب کردن، میوه و سبزی خشک کردن، پختن، گرم کردن مجدد، هماهنگ سازی پخت و هماهنگ سازی پایان پخت، به شما یاری می‌رساند. طراحی این محصول، به واسطه درب‌های شیشه ای، نظارت شما را بر روند پخت آسان کرده ‌است. در این دستگاه دو محفظه مجزا برای پخت و پز وجود دارد و شما ‌می‌توانید تا حجم 7.6 لیتر موادغذایی را در آن بپزید.

راز آسمان پایتخت

پرفروش‌ترین-هواپز-کاماپرس

بیشتر بخوانید:

2.هواپز نینجا مدل AF300ME

قیمت: 10 میلیون و 800 تومان

هواپز نینجا یکی از پرفروش‌ترین هواپزهای بازار است. محدوده دمای این دستگاه از 40 تا 240 درجه سانتی‌گراد را پوشش ‌می‌دهد. جنس بدنه این دستگاه پلاستیک ABS است. این مدل از هواپز، شامل دو محفظه مجزا، برای پخت مواد غذایی متفاوت و به صورت هم‌زمان است. شما ‌می‌توانید با پرداخت مبلغی حدود 5 تا 7 میلیون تومان، مدل دیگری از این دستگاه را با یک محفظه تهیه کنید.

معرفی-هواپز-کاماپرس

3.هواپز شیائومی مدل MAF08 6L

قیمت: 7 میلیون و 400 هزار تومان

درجه گردش هوا در هواپز شیائومی 360 درجه و قدرت آن 1500 وات است. شما از محدوده دمای پایین این دستگاه، ‌می‌توانید برای یخ‌زدایی و تهیه ماست استفاده کنید. هواپز شیائومی مجهز به سنسور دمای داخلی NTC است؛ این سنسور قادر به کنترل حرارت دقیق و پخت مناسب‌تر است. بنابراین شما می‌توانید بسته به اینکه چه غذایی می‌پزید، درجه مناسب را بیابید.

معرفی-هواپز-کاماپرس

 4.هواپز تفال مدل 2018

قیمت: 6 میلیون و 200 هزار تومان

این مدل از هواپز محصول چین، دارای 4.2 لیتر ظرفیت است. 2000 وات به عنوان توان مصرفی این دستگاه، میزان مناسبی برای پخت زودتر غذاها محسوب می‌شود. جنس بدنه آن پلاستیکی و مناسب برای 4 نفر است. طبق نظر کاربران، این دستگاه هواپز به نسبت سایز دستگاه‌ها صدای کمتری دارد.

معرفی-هواپز-کاماپرس

5.هواپز زوله‌ له مدل ZA004

قیمت : 3 میلیون و 200 هزار تومان

این هواپز دارای یک پنل لمسی و صفحه نمایش LED است. وزن 3.7 کیلوگرمی این دستگاه، جابه‌جایی آن را آسان می‌کند. این دستگاه قابل تنظیم برای پخت تا 60 دقیقه و تنظیم دما از 80 تا 220 درجه سانتی‌گراد است. ظاهر ساده و مینیمال این دستگاه در کنار رنگ سفید آن، به زیبایی و جذابیت آن افزوده است.

معرفی-هواپز-کاماپرس

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز