پرفروش ترین اسپرسوساز دلونگی در بازار

اسپرسوساز-کاماپرس
تورهای مسافرتی لحظه آخر

با فراتر رفتن مصرف قهوه از کافه‌ها و کافی‌شاپ‌ها و عادت به مصرف روزانه این نوشیدنی توسط عده زیادی از مردم، استقبال از ماشین‌های اسپرسوساز در سایزهای کوچک برای استفاده در خانه و شرکت‌ها بیشتر شده است. یکی از برندهای وارداتی اسپرسوساز در ایران دلونگی است که به علت کیفیت بالای دستگاه‌های خود بین مردم پذیرفته شده است.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ، تلگرام و توییتر کاماپرس را دنبال کنید.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت دیجی‌کالا 5 اسپرسوساز پرفروش دلونگی را معرفی می‌کند:

1ـ اسپرسوساز دلونگی مدل EC685

قیمت این محصول در لحظه تهیه گزارش 7 میلیون و 400 هزار تومان است و 18 ماه گارانتی و 5 کیلوگرم وزن دارد. این اسپرسوساز دارای مخزن آب 1 لیتری و لوله بخار فشار قوی است. سینی چکه‌گیر آن از کثیف شدن کابینت یا میزی که به روی آن قرار دارد جلوگیری می‌کند. کاربرانی که این محصول را خریداری کرده‌اند عصاره‌گیری اسپرسو این دستگاه را عالی توصیف کرده و از فشار قوی لوله بخار آن برای ایجاد فوم مخملی رضایت کامل دارند. دارا بودن مایع رسوب‌گیر در بسته‌بندی دستگاه از دیگر ویژگی‌های مثبت عنوان شده توسط کاربران است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

2ـ اسپرسوساز دلونگی مدل BCO431.S

قیمت این دستگاه 9 میلیون و 790 هزار تومان است و 18 ماه گارانتی دارد. وزن این محصول 2.9 کیلوگرم و گنجایش مخزن آب آن 1.4 لیتر است. این اسپرسوساز دارای سیستم قطع و وصل خودکار است که بعد از 30 دقیقه عدم استفاده دستگاه را خاموش می‌کند. این دستگاه دارای دو مخزن قهوه و بخار است و امکان استفاده و سرو هم‌زمان قهوه اسپرسو و قهوه فرانسه را دارد. جنس بدنه آن ترکیبی از استیل و پلاستیک است. کاربرانی که این محصول را خریداری کردند کیفیت قهوه دمی آن را عالی و کیفیت اسپرسوی آن را متوسط می‌دانند. عده‌ای از کاربران از کوتاهی نازل بخار و کیفیت پایین قسمت پلاستیکی بدنه آن ناراضی هستند.

3ـ اسپرسوساز دلونگی مدل

Dedica EC685

قیمت این دستگاه 7 میلیون و 570 هزار تومان است و 18 ماه گارانتی دارد. وزن محصول 4 کیلوگرم و ظرفیت مخزن آن 0.6 گرم است. این اسپرسوساز دارای سیستم خاموشی خودکار و سیستم اعلام فرارسیدن زمان رسوب‌زدایی است. نگهدارنده فیلتر حرفه‌ای و سینی چکه‌ جداشدنی از لوازم جانبی این دستگاه به شمار می‌روند. کاربرانی که این محصول را تهیه کرده‌اند جمع و جور بودن آن را مناسب استفاده خانگی دانسته و از اتوماتیک بودن عصاره‌گیری قهوه رضایت بالایی داشتند. اگر آسیاب قهوه ریز یا درشت باشد و یا میزان تمپ قهوه بیش از حد باشد دستگاه با چراغی چشمک‌زن خطا می‌دهد.

اسپرسوساز-دلونگی-کاماپرس

4ـ اسپرسوساز دلونگی مدل

ECP35.31

قیمت این دستگاه 5 میلیون و 987 هزار تومان است و 18 ماه گارانتی دارد. وزن آن 4 کیلوگرم، حجم مخزن آب 1.1 لیتر و جنس بدنه آن پلاستیکی است. این اسپرسوساز 3 فیلتر متفاوت برای پد قهوه، اسپرسو سینگل و اسپرسو دبل دارد. کاربرانی که این محصول را تهیه کرده‌اند از عصاره‌گیری و فشار لوله بخار آن رضایت داشته و قیمت آن را نسبت به امکانات زیاد مناسب می‌دانند امّا عدم نشانگر فشار و عدم عصاره‌گیری خودکار آن را از ویژگی‌های منفی این دستگاه می‌دانند.

5ـ اسپرسوساز دلونگی مدل

EC685

قیمت این ماشین اسپرسوساز 7 میلیون و 530 هزار تومان است و 18 ماه گارانتی دارد. وزن این دستگاه 4 کیلوگرم، حجم مخزن آب آن 1 لیتر و جنس بدنه آن استیل است. این محصول سیستم خاموشی خودکار دارد. کاربرانی که این محصول را خریداری کرده‌اند عصاره‌گیری آن را با کیفیت و فشار بخار آن را مناسب می‌دانند امّا صدای زیاد، کوتاهی لوله بخار و لکه‌پذیری دستگاه را از ویژگی‌های منفی این دستگاه می‌دانند.

 

 

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالا
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز