گران ترین ماشین لباسشویی ها در بازار + قیمت مهر 1402

ماشین-لباسشویی-کاماپرس

ماشین لباسشویی به عنوان یکی از لوازم مصرفی منزل، مسیری از نوآوری و سهولت در انجام کارها را طی کرده است؛ شما می‌توانید با ارائه اطلاعات و اضافه کردن دستورالعمل‌های مرتبط با لباس‌های‌تان، در بهترین حالت ممکن، آن‌ها را خوشبو و شسته شده تحویل بگیرید. معمولا گران‌ترین ماشین لباسشویی‌های بازار در ارائه خدمات، بهتر عمل می‌کنند و گزینه‌‌های بیشتری پیش‌روی‌تان قرار می‌دهند.

کاماپرس در این گزارش با جستجو در سایت دیجی‌کالا به معرفی گران‌ترین برند‌های ماشین لباسشویی در بازار ایران می‌پردازد.

1.ماشین لباسشویی بوش (Bosch)

محدود قیمت: 28 تا 55 میلیون تومان

بوش به عنوان یک برند شناخته‌شده و با کیفیت، در صدر جدول گران‌ترین ماشین لباسشویی‌های بازار ایران قرار می‌گیرد. کیفیت و طول عمر بالا این برند از لباسشویی یکی از دلایل محبوبیت و قیمت بالای این برند نسبت به سایر برندها است. ماشین لباسشویی‌های بوش در چهار سری مختلف (2، 4، 6 و 8) به بازار عرضه شده و تفاوت آن‌ها در تنوع برنامه‌های شستشو، نمایشگرهای LED یا لمسی، سیستم‌های صرفه‌جویی، قابلیت‌های هوش مصنوعی و مواردی از این قبیل است.

ماشین-لباسشویی-کاماپرس

راز آسمان پایتخت

2.ماشین لباسشویی ال جی (LG)

محدوده قیمت: 24 تا 47 میلیون تومان

30 درصد از فعالیت شرکت ال‌جی مرتبط با تولید لباسشویی است. بدون صدا کار کردن ماشین لباسشویی ال‌جی یکی از دلایل محبوبیت این برند محسوب می‌شود. در لباسشویی‌های ال جی لباس‌ها در 6 جهت مختلف شسته می‌شوند و این موضوع میزان تمیزی لباس‌ها را تا حد زیادی افزایش می‌دهد.

3.ماشین لباسشویی وست‌پوینت (West point)

محدوده قیمت: 18 تا 37 میلیون تومان

یکی از دلایل شناخته‌شدن برند وست‌پوینت، حضور این برند در اتحادیه اروپا است. دور موتور این برند از لباسشویی در محدوده 1200 تا 1400 دور در دقیقه است و عملکرد مناسبی در ذخیره انرژی دارد. در برخی از مدل‌های این لباسشویی، امکان افزودن لباس در حین شستشو وجود دارد.

4.ماشین لباسشویی سامسونگ (SAMSUNG)

محدوده قیمت: 22 تا 30 میلیون تومان

درطراحی این برند از لباسشویی، معمولا ظرافت و زیبایی خاصی به‌کار رفته است. هم‌چنین یکی از مزایای این برند از لباسشویی، آسیب نرسیدن به بافت لباس‌های ظریف و نازک است. در لباسشویی‌های سامسونگ، فناوری پاور فوم موجب افزایش قدرت تمیزی لباس‌ها می‌شود. هم‌چنین با توجه به هوشمند بودن لباسشویی، امکان نصب برنامه شستشو روی تلفن همراه، برای کنترل زمان و نحوه کارکرد آن وجود دارد.

ماشین-لباسشویی-کاماپرس

5.ماشین لباسشویی جی پلاس (G plus)

محدوده قیمت: 22 تا 30 میلیون تومان

امکان شستشو به صورت فست در لباسشویی‌های جی‌پلاس تا 50 درصد در زمان شما صرفه‌جویی می کند. برنامه ای مختص برای از بین بردن لکه ها در این لباسشویی وجود دارد. هم‌چنین وجود گزینه نایت در آن، پیشنهادی مناسب برای یک شستشوی آرام و بی‌صدا در شب است. از دیگر امکانات این برند از لباسشویی، حذف باکتری و ذرات آلرژی‌زا از لباس‌ها است.

ماشین-لباسشویی-کاماپرس

6.ماشین لباسشویی کن وود (Kenwood)

محدوده قیمت: 21 تا 27 میلیون تومان

در میان برندهای مطرح لباسشویی، کن‌وود قیمت مناسب‌تری نسبت به سایر برندها دارد. از طرفی با وجود گزینه قفل کودک، امکان شستشو سریع و با تأخیر و داشتن برنامه‌های مختلف امکانات ویژه‌ای را در اختیار افراد  قرار می‌دهد. هم‌چنین وجود موتور اینورتر، موجب کاهش صدا و لرزش این برند از لباسشویی شده است.

ماشین-لباسشویی-کاماپرس

انهای پیام

 

مرتبط با : ال جیبوشجی پلاسدیجی کالاسامسونگکنوود
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز