پرفروش ترین مخلوط کن همه کاره بازار + قیمت

مخلوط کن‌ها از جمله وسایل پرکاربرد آشپزخانه هستند که برای درست کردن انواع آبمیوه‌ها، شیک‌ها، اسموتی‌ها، سس‌ها و حتی تهیه کره‌ مغزیجات استفاده می‌شوند. مخصوصا با شروع روزهای گرم سال و در دسترس بودن انواع میوه‌های آبدار، این دستگاه‌ها به یکی از لوازم محبوب آشپزخانه‌ها تبدیل می‌شوند. از طرفی وجود یکی از این مخلوط کن‌ ها در خانه برای والدینی که کودکان خردسال دارند موهبتی به شمار می‌آید چراکه امکان تهیه آبمیوه روزانه بدون اتلاف وقت و به سرعت با این دستگاه‌ها امکان پذیر است.

کاماپرس در این گزارش، پرفروش ترین مخلوط کن همه کاره بازار را معرفی می‌‌کند:

مخلوط کن و آسیاب کن المپیا مدل OE-999

این مخلوط کن علاوه بر دستگاه مخلوط کن، دستگاه مجزایی برای آسیاب نیز همراه دارد.  بدنه و قسمت پارچ مخلوط کن و آسیاب کن المپیا مدل OE-999 از پلاستیک است و در چهار رنگ به بازار عرضه شده است. گنجایش پارچ این مخلوط کن تا یک و نیم لیتر است و تیغه استیل ضد زنگ دارد. این دستگاه به قیمت یک میلیون و 35 هزار تومان به فروش می‌رسد.

مخلوط کن کالوات مدل HA230

این مخلوط کن به دلیل گنجایش نیم لیتری و طراحی ظریف از مخلوط کن‌های کوچک موجود بازار است که روی کابینت و یا داخل آن جای کمتری می‌گیرد. مخلوط کن کالوات مدل HA230 در چهار رنگ به بازار عرضه شده است که رنگ قرمز به قیمت یک میلیون و 990 هزار تومان کمترین قیمت و رنگ مشکی آن به قیمت دو میلیون و 220 هزار تومان بالاترین قیمت را به خود اختصاص داده است.

راز آسمان پایتخت

مخلوط کن سیلور کرست مدل SC-1589

مخلوط کن سیلور کرست مدل SC-1589در دو رنگ گرم، قرمر و قرمز آجری و همچنین رنگ کرمی در بازار وجود دارد. رنگ قرمز این مخلوط کن به قیمت دو میلیون و 250 هزار تومان در بازار موجود است. این مخلوط کن دارای دو تیغه شش پره از جنس استیل است که باعث قدرتمندتر شدن آن شده و از اینرو یکی از پرفروش ترین مخلوط کن های همه کاره بازار محسوب می‌شود. پارچ مخلوط کن سیلور کرست مدل SC-1589 گنجایشی تا دو لیتر دارد و جنس آن از پلاستیک است. اجزای قابل شست‌وشوی این دستگاه را می‌توان در ماشین ظرف‌شویی قرار داد.

مخلوط کن پارس خزر مدل Omega Plus

مخلوط کن پارس خزر مدل Omega Plus یک دستگاه آسیاب کن نیز همراه دارد. این مخلوط کن با تیغه استیل و چهار پره مناسب خرد کردن یخ و تهیه کره‌های مغزیجات نیز است. این مخلوط کن یک و نیم لیتری به رنگ سفید با احتساب تخفیف هشت درصدی در سایت دیجی کالا به قیمت دو میلیون و 499 هزار تومان به فروش می‌رسد.

مخلوط کن و آسیاب کن مولینکس مدل LM2A2

مخلوط کن و آسیاب کن مولینکس مدل LM2A2 به صورت تک رنگ و سفید در بازار موجود است. ظرفیت پارچ این مخلوط کن بین یک تا یک و نیم لیتر است و تیغه استیل دارد. این دستگاه در کنار مخلوط کن، دستگاه آسیاب کن مجزا دارد. امکان تنظیم سرعت به صورت دو سرعته در این دستگاه مخلوط کن تعبیه شده و با عمکرد لحظه‌ای نیز کار می‌کند. مخلوط کن و آسیاب کن مولینکس مدل LM2A2 در زمان تهیه این گزارش با سه درصد تخفیف در سایت دی جی کالا به قیمت دو میلیون و هشتصد هزار تومان قابل خرید است.

انتهای پیام

مرتبط با : دیجی کالاسلام باباشهر لوازم‌ خانگی
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز