پرفروش ترین ماسک لایه بردار برای پوست چرب + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

پوست‌های چرب نسبت به پوست‌های معمولی نیاز به مراقبت بیشتری دارد. ماسک‌های صورت یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین محصولات مراقبتی پوست هستند که با لایه‌برداری از پوست به خوبی آلودگی‌های پوستی را از بین می‌برند و از ایجاد جوش و آکنه به روی صورت جلوگیری می‌کنند. تنوع ماسک‌های صورت موجود در بازار و کارایی‌های مختلف آن‌ها باعث می‎‌شود بسیاری از افراد در انتخاب ماسک مورد نظر دچار مشکل شوند. در چنین شرایطی فروشگاه‌های اینترنتی با معرفی پرفروش‌ترین محصولات می‌توانند به کاربران در انتخاب بهترین ماسک صورت متناسب با نوع پوست خود کمک کنند.

کاماپرس در ادامه با جست‌وجو فروشگاه‌های اینترنتی پرفروش‌ترین ماسک‌های صورت مناسب پوست چرب را معرفی می‌کند.

لایه بردار صورت رینوزیت مدل بلیزر

ترکیبات این ماسک به صورتی است که به خوبی و به طور حرفه‌ای پوست را پاکسازی می‌کند و جوش‌های سرسیاه را از بین می‌برد و از ایجاد دوباره آن جلوگیری می‌کند. همچنین ترکیبات مرطوب‌کننده و آبرسان موجود در این ماسک به خوبی پوست را نرم و شفاف می‌کند و به آن شادابی و لطافت می‌دهد. ماسک لایه‌بردار رینوزیت قابلیت کنترل و متعادل‌سازی چربی پوست‌ را دارد و به خوبی همه آلودگی‌ها  و ناخالصی‌های پوست را از بین می‌برد. این محصول به صورت تیوپی در حجم 200 میلی‌لیتر به قیمت 43 هزار تومان عرضه می‌شود.

ماسک لایه بردار پوست دکتر ژیلا مدل پرفکت کلین

این ماسک لایه‌بردار برای استفاده پوست‌های نرمال تا چرب طراحی شده است و دارای پوست گردو، سبوس برنج و روغن درخت چای است. این محصول به خوبی پوست‌های مرده صورت را از بین می‌برد و پیشنهاد می‌شود که افرادی که پوست چربی دارند، دو بار در هفته از آن استفاده کنند. گلایکونیک اسید موجود در این ماسک باعث لایه‌برداری پوست می‌شود و به خوبی منافذ پوست را تمیز می‌کند. این محصول دارای خاصیت آبرسانی است و به خوبی پوست را آبرسانی می‌کند. این ماسک به صورت تیوپی در حجم 140 میلی‌لیتر به قیمت 79 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

لایه بردار پوست پریم مدل لوفا کلینینگ اسکراب

این محصول پریم یک لایه‌بردار سطحی و ملایم است و یکی از بهترین مراقبت‌ها برای پوست‌های چرب محسوب می‌شود. الیاف لوفا موجود در این اسکراب خاصیت کشسانی و ارتجاعی پوست را تقویت می‌کند و باعث از بین رفتن چین و چروک‌ها می‎شود. این محصول با وجود خاصیت پاک‌کنندگی قوی، باعث نرمی و لطافت پوست می‌شود. ترکیبات موجود در این محصول باعث می‌شود بعد از چند بار استفاده، پوست به خوبی روشن و درخشان می‌شود. این محصول در حجم 175 میلی‌لیتر به قیمت 144 هزار تومان به فروش می‌رسد.

لایه بردار پوست نوتروژینا مدل لیمو و آلوئه ورا

لایه‌بردار نوتروژینا دارای عصاره لیمو سبز و آلوئه‌ورا است و براس استفاده روزمره طراحی شده است. فرمولاسیون این محصول به صورتی است که سلول‌های مرده و چربی‌های اضافی پوست را از بین می‌برد. این محصول برای پوست‌های چرب است و بعد از استفاده بلافاصله می‌تواند سبوم پوست را تا 70 درصد کاهش دهد. بعد از چند بار استفاده از این محصول منافذ باز به خوبی کوچک می‌شوند و پوست شفاف می‌شود. ویتامین سی موجود در این لایه‌بردار باعث ایجاد احساس خنکی و لطافت روی پوست می‌شود. این محصول در حجم 150 میلی‌لیتر به قیمت 275 هزار تومان به فروش می‎‌رسد.

لایه بردار پوست اس تی.ایوز مدل بلک هد کلینینگ

این لایه‌بردار از عصاره طبیعی درخت چای سبز و اسید سالیستیک تولید شده است و پوست را به طور ملایم لایه‌برداری می‌کند. این محصول به خوبی منافذ پوست را تمیز می‌کند و بعد از مدتی استفاده، باعث کوچک شدن منافذ باز پوست می‌شود. این محصول به خوبی پوست را از هر آلودگی تمیز می‌کند و از ایجاد جوش و آکنه جلوگیری می‌کند. این محصول در حجم 170 میلی‌لیتر به قیمت 116 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

2 دیدگاه برای “پرفروش ترین ماسک لایه بردار برای پوست چرب + قیمت

  1. سوگل اژدری گفته:

    محصولات برند دکتر ژیلا که از قبل هم بوده و جنس هاش هم خوبه ازش استفاده کردم ولی اگر میشه غیر از لایه بردار محصولات دیگه اش رو هم معرفی کنید

  2. مینا عبدالهی گفته:

    لایه بردار پوست نوتروژینا مدل لیمو فوق العاده است. مخصوصا در روزهای گرم تابستان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز