ارزان ترین ماسک های صورت با خاصیت ترمیم کنندگی + قیمت

لست سکند

ماسک‌های صورت یکی از محبوب‌ترین محصولات مراقبتی پوست هستند و در کوتاه مدت تاثیر زیادی دارند. کاربرد ماسک‌ها آسان است و نسبت به سایر روش‌های مراقبتی ارزان‌تر هستند. ماسک‌ها در انواع مختلف ورقه‌ای و یا ژلی عرضه می‌شوند و خاصیت‌های مختلفی دارند. فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن طیف متنوعی از گزینه‌ها، در وقت و هزینه افراد صرفه‌جویی می‌کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی ماسک‌های صورت با خاصیت ترمیم‌کنندگی می‌پردازد:

ماسک نقابی کلاژنه گوجه فرنگی پیوردرم

این ماسک پیوردرم برای پوست‌های چرب و معمولی مناسب است و قابلیت پاکسازی و جوان‌کنندگی پوست دارد. عصاره گوجه فرنگی و ویتامین‌ ای استفاده شده در این محصول باعث طراوت‌بخشی و حفظ رطوبت پوست می‌شود. این ماسک به دلیل داشتن پالپ‌های واقعی گوجه فرنگی بهتر جذب پوست می‌شود و اثرات استرس و خستگی را از بین می‌برد. این محصول به قیمت 22 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ماسک صورت ورقه ای پشن فروت ویکتوریا رز

این ماسک صورت حاوی عصاره پشن فروت است که خاصیت ترمیم‌کنندگی و ضدپیری صورت را دارد. در فرمولاسیون این ماسک انواع ویتامین‌های آ، ب، سی و دی وجود دارد که این ترکیبات با ایجاد قرمزی و راش طبیعی در پوست باعث کلاژن یازی و تحریک سلول‌های لایه اپیدرم می‌شود. همچنین این کرم به سفت‌کنندگی پوست نیز کمک می‌کند. این ماسک نیازی به آبکشی ندارد و برای خانم‌ها و آقایان قابل استفاده است. این محصول به قیمت 32 هزار تومان قابل تهیه است.

بیشتر بخوانید: 

راز آسمان پایتخت

ماسک صورت ورقه ای صدف ویکتوریا رز

این ماسک ورقه‌ای دارای عصاره صدف دریایی است که زینک، انواع ویتامین‌های آ، ای، سی، د و گروه ب را دارد. این ترکیبات ایجاد راش طبیعی در پوست باعث کلاژن‌سازی و تحریک سلولار لایه‌های مرده پوست می‌شوند. این ماسک به نفوذ به اعماق پوست می‌تواند بر ضد باکتری‌ها و رسوبات مختلف چربی در لایه‌های پوستی عمل کند و از گرفتگی منافذ پوستی و ایجاد جوش‌های زیرپوستی جلوگیری می‌کند. این ماسک علاوه مغذی بودن، باعث پاک کردن منافذ و التیام دادن به زخم‌ها می‌شود. این محصول به قیمت 32 هزار تومان قابل تهیه است.

ماسک احیاء کننده و لایه بردار ملایم پوست لکسیون

این ماسک در ترکیبات خود عصاره رزماری و زنجبیل دارد که به ترمیم‌کنندگی و شفافیت رنگ پوست کمک می‌کند. جلبک‌های دریایی موجود در آن ناخالصی‌ها را از سطح پوست پاک می‌کنند. پودر پوست گردو نیز خاصیت لایه‌برداری این ماسک را تقویت می‌کند. فرمولاسیون این کرم کاملا گیاهی است و فاقد پارابن و نگهدارنده‌های شیمیایی است. این ماسک به خوبی پوست را تمیز و نرم و تغذیه می‌کند. لازم از این ماسک به مدت 10 تا 15 دقیقه به روی پوست تمیز قرار داده شود و بعد پوست آبکشی شود. این محصول به قیمت 118 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ماسک خواب صورت ژنو

این ماسک باعث افزایش لطافت و نرمی پوست می‌شود و قدرت جوانسازی پوست دارد. اصلی‌ترین ماده به کار رفته در ترکیبات این ماسک، زغفران است که خاصیت آنتی‌ اکسیدانی و ضد التهابی بالایی دارد. این محصول می‌تواند با برقراری تعادل بین رطوبت‌رسانی و آبرسانی در طول شب باعث کمتر شدن چین و چروک‎ها شود. هیالورونیک اسید موجود در این محصول باعث تامین رطوبت پوست در طی شب می‌شود. کارتنوئیدهای زعفران موجود در این کرم باعث کلاژن‌سازی و حفظ انسجام پوست می‌شود. این محصول به قیمت 285 هزار تومان به فروش می‎رسد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز