ارزان ترین ماسک های صورت مناسب پوست معمولی

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ماسک‌های صورت یکی از پرطرفدارترین و ارزان‌ترین روش‎های مراقبت از صورت‌ هستند که تاثیرات مختلفی دارند. ماسک‌ها کاربرد راحتی دارند و تاثیر آن‌ها بر پوست درکوتاه مدت قابل مشاهده است. تنوع محصولات موجود در بازار باعث می‌شود افراد در انتخاب محصول مورد نظر دچار سردرگمی شوند. فروشگاه‌های اینترنتی در چنین شرایطی با معرفی ماسک‌های مختلف و بررسی ویژگی‌های هر محصول به کاربران در انتخاب ماسک صورت مورد نظر کمک می‌کند.

کاماپرس در ادامه با جست‌وجو فروشگاه‌های اینترنتی به معرفی پنج مدل از ارزان‌ترین ماسک‌های صورت مناسب پوست معمولی می‌پردازد:

ماسك صورت آتوسا رويال مدل كربن اكتيو

ماسک ذغال یکی از بهترین ماسک‌ها برای پاکسازی صورت است که به خوبی سموم و آلودگی‌های پوست را از بین می‌برد. این محصول با لایه‌برداری از پوست مرده، می‌تواند باعث رشد پوست جدید شود و شادابی و طراوت به چهره ببخشد. این ماسک دارای خاصیت تنظیم چربی پوست است و از این روش جوش‌ها و آکنه‌ها را کاهش می‌دهد و می‌توان از آن به عنوان روشی برای درمان آکنه استفاده کرد. با برطرف شدن ناخالصی‌ها و جوش‌های سرسیاه، پوست صاف و شفاف می‌شود. این محصول در حجم 100 میلی‌لیتر به قیمت 72 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ماسک صورت کریستال مدل انار

ماسک صورت کریستال با عصاره انار به خوبی به پوست آبرسانی می‎کند و رادیکال‌های آزاد آن را از بین می‌برد. این ماسک به صورت رسی است و به خوبی آلاینده‌ها و چربی اضافی پوست را از بین می‌برد و از ایجاد جوش در پوست جلوگیری می‌کند. از سایر خاصیت‌های این ماسک می‌توان به کلاژن‌سازی و از بین بردن چین و چروک‌ها اشاره کرد که در نهایت باعث سفتی پوست می‌شود و از افتادگی آن جلوگیری می‌کند. همچنین این ماسک به دلیل داشتن عصاره انار باعث تسریع تجدید سلولی می‌شود. این محصول در حجم 250 میلی‌لیتر به قیمت 112 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ماسک صورت لیفتینگ مدل بابل

این ماسک لیفتینگ به صورت حبابی یا پفی است و دارای خاصیت پاک‌کنندگی است. این محصول به خوبی رنگ پوست را یکدست می‎کند و قسمت‌های تیره را روشن‌تر می‌کند. اسید آمینه استفاده شده در فرمولاسیون این محصول باعث از بین رفتن چروک‌های پوستی و جوانسازی می‌شود. همچنین این محصول لکه‌ها و قرمزی‌های پوست را از بین می‌برد و باعث درخشش و شفافیت پوست می‌شود. این محصول باعث بازسازی سلول‌های مرده می‌شود و پوست صورت را یکدست و باطراوت می‌کند. این ماسک در حجم 100 میلی‌لیتر به قیمت 117 هزار تومان قابل تهیه است.

ماسک صورت زاین مدل بلک ماسک

این ماسک برای از بین بردن جوش‌های سرسیاه و از بین بردن چربی‌های پوستی کاربرد دارد و به خوبی از پوست لایه‌برداری می‌کند. زغال فعال این ماسک به خوبی می‌تواند چین و چروک‌های پوست را برطرف کند و باعث سفت شدن پوست می‌شود. این محصول با کنترل چربی‌های پوست از ایجاد مجدد آکنه به روی پوست جلوگیری می‌کند. این ماسک به خوبی لکه‌های پوستی را از بین می‌برد و درخشش و شفافیت را به پوست بر می‌گرداند. این محصول در حجم 300 میلی‌لیتر به قیمت 116 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ماسک صورت وکالی مدل طلا و خاویار

این ماسک به خوبی باعث شادابی و رفع چروک‌ها می‌شود و پوست را به خوبی لیفت می‌کند. این ماسک مراقبتی دارای ترکیبات گیاهی است و با بهبود گردش جریان خون به پوست رطوبت‌رسانی می‌کند. این محصول دارای خاصیت لایه‌برداری است و به خوبی سلول‌های مرده را از بین می‌برد و به خوبی باعث جوانسازی پوست می‌شود. این ماسک بدون حساسیت است و افراد به راحتی می‌توانند از آن استفاده کنند. این محصول در حجم 100 میلی‌لیتر به قیمت 110 هزار تومان قابل تهیه است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز