گران ترین ماسک های صورت مناسب پوست خشک

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ماسک صورت یکی از محبوب‌ترین و پرکاربردترین وسلیه‌‎های بهداشتی مراقبت از پوست صورت است. استفاده از ماسک‎‌ها آسان است و در کوتاه مدت تاثیر مطلوبی بر پوست ایجاد می‌‎کنند. پوست‌های خشک به میزان مراقبت بیشتری نیاز دارند و باید به طور مداوم آبرسانی شوند. ماسک‎های گران‌قیمت‌تر علاوه بر آبرسانی، تاثیرات دیگری بر روی پوست به جا می‌گذارند. فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن امکان معرفی و بررسی محصولات مختلف، خرید ماسک صورت متناسب با نوع پوست را برای افراد راحت‌تر می‌کنند.

کاماپرس در ادامه با جست‎وجوی فروشگاه‎های اینترنتی به معرفی گران‎ترین ماسک‎های صورت متناسب با پوست خشک می‌پردازد:

ماسک صورت برنارد کسیر مدل شکلات

این ماسک صورت با سم‌زدایی از پوست باعث ریلکس شدن پوست می‌شود و انرژی و طراوت از دست رفته را به پوست بر می‌‎گرداند. در ترکیبات این ماسک کائولین، عصاره کاکائو، ویتامین ای و شی باتر وجود دارد که هر یک دارای خواص منحصر به فردی هستند و می‌توانند از پیری‎ زودرس پوست جلوگیری کنند. این ماسک ضد چروک قدرت مات‌کنندگی و شفاف‌کنندگی بالایی دارد و طراوت خاصی به پوست می‌دهد. توصیه می‌‏شود که از این ماسک یک یا دو بار در هفته استفاده شود تا تاثیر بهتری داشته باشد. این محصول در حجم 75 میلی‎لیتر به قیمت 410 هزار تومان قابل تهیه است.

ماسک صورت فریمن مدل زردآلو

اسکراب صورت کرمی زردآلو با ترکیبات کاملا طبیعی پوست را به خوبی پاکسازی می‎کند و با از بین بردن سلول‎های مرده و جوش‎های سرسیاه باعث بازسازی پوست می‏شود. ترکیبات این ماسک برای پوست‎های خشک مناسب است و به آن لطافت و نرمی می‎دهد. در فرمولاسیون این ماسک پوست گردو استفاده شده است که باعث از بین رفتن زبری قسمت‌های ضخیم پوست می‌شود. ترکیبات زردآلو و ویتامین سی این ماسک به نرمی و جوان‎سازی پوست کمک می‌کند. بهترین زمان برای استفاده از این اسکراب بعد از حمام و به تعداد یک با دو بار در هفته است. این محصول در حجم 175 میلی‌لیتر به قیمت 268 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ماسک لایه بردار پوست بی کی مدل طلا

ماسک طلا بی کی با حجم 200 میلی‎لیتر پوست را به خوبی لایه‌برداری می‎کند و آلودگی‌ها و ناخالصی‌های پوست را از بین می‌‎برد. این ماسک به خوبی آکنه‌‎ها و جوش‌‎های سرسیاه پوست را برطرف می‌‎کند و منافذ باز پوست را می‌بندد. ترکیبات این ماسک طراوت و نشاط را به پوست باز می‌گرداند. برای استفاده از این ماسک لازم است آن را روی پوست تمیز قرار داد و بعد از 20 دقیقه آن را شست‎وشو داد. بعد از مدتی استفاده از این ماسک به خوبی تاثیرات آن روی پوست مشاهده می‌‏شود. این محصول در حجم 200 میلی‌لیتر به قیمت 220 هزار تومان به فروش می‌رسد.

راز آسمان پایتخت

بیشتر بخوانید: 

ماسک صورت بایو آکوا مدل حلزون

این ماسک برای استفاده قبل از خواب است و دارای خاصیت سفیدکنندگی و روشن‎کنندگی قوی پوست است. کنترل چربی پوست، آبرسانی قوی و ضد چین و چروک بودن از سایر خاصیت‌های این ماسک است. این ماسک به خوبی پوست را آبرسانی می‌کند و به همین دلیل انتخاب مناسبی برای استفاده بر پوست خشک است. همچنین این ماسک ph پوست را تنظیم و متعادل می‌کند و یکی از پرکاربردترین محصولات آبرسان پوست است. این محصول در حجم 120 میلی‎لیتر به قیمت 229 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ماسک صورت ایچون بیوتی مدل گلد خاوریار

این ماسک یک محصول کاملا طبیعی است و در فرمولاسیون آن از عصاره خاویار و طلا استفاده شده است. مواد و ویتامین‌های موجود در این ماسک به سلامت و جوانی پوست کمک می‌کند و همچنین در طول زمان ترمیم سلول‌های آسیب‌دیده پوست می‌شود. ویتامین‎های آ و ای موجود در این ماسک باعث حفظ نشاط و طراوت پوست می‌شود و چربی و آلودگی را از سطح پوست پاکسازی می‌کند. این محصول در حجم 120 میلی‌لیتر به قیمت 190 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز