پرفروش ترین لپ تاپ گیمینگ گیگابایت در بازار + قیمت روز

لست سکند

شرکت گیگابایت یکی از شرکت‌های مشهور تایوانی در حوزه تولید سخت افزار کامپیوتر است. این شرکت علاوه بر لپ تاپ، یکی از تولیدکننده‌های اصلی مادربرد در جهان و تولید کننده محصولاتی چون کارت گرافیکی، کیس و منبع تغذیه است. همین موضوع سبب می شود که گیگابایت در تولید لپ تاپ‌های خود از سخت افزار اختصاصی و باکیفیت استفاده کند. در این میان لپ تاپ‌های گیمینگ گیگابایت به دلیل کیفیت و سرعت بالا و قیمت مناسب جزو لپ تاپ‌های محبوب در بازار هستند.

کاماپرس نیز در این گزارش با جستجو در سایت سبیت، پرفروش‌ترین لپ تا‌پ‌های گیمینگ گیگابایت را به همراه قیمت روز لپ تاپ بررسی و معرفی می‌کند.

لپ تاپ گیگابایت مدل G5 KF-ESEE313SD-A

لپ تاپ گیگابایت مدل G5 KF-ESEE313SD-A پرفروش‌ترین لپ تاپ گیمینگ گیگابایت در بازار است. این لپ تاپ قدرتمند که قیمتی حدود 54 میلیون تومان دارد، می‌تواند آخرین نمونه‌های بازی موجود در بازار را بدون کمترین مشکلی اجرا کند.

این لپ تاپ دارای پردازنده Corei5 و 32 گیگابایت رم است. هارد یک ترابایتی اس اس دی لپ تاپ و کارت گرافیکی 8 گیگابایتی جی فورس نیز تکمیل کننده سایر ویژگی‌های آن هستند. نکته مثبت این لپ تاپ، قابلیت ارتقای آن است و تقریبا تمام سخت افزار لپ تاپ می‌تواند تا 2 برابر افزایش پیدا کند.

راز آسمان پایتخت

لپ تاپ گیگابایت مدل G5 MF-E2EE333SD

اگر به دنبال یک لپ تاپ گیمینگ اقتصادی و مناسب از نظر قیمت هستید، مدل G5 MF-E2EE333SD می‌تواند گزینه اول خرید شما باشد. این لپ تاپ که در لحظه نگارش گزارش به قیمتی حدود 44 میلیون تومان به فروش می‌رسد نیز از پردازنده Corei5 بهره می‌برد. همچنین این محصول دارای 8 گیگابایت رم، 512 گیگابایت حافظه داخلی اس اس دی و 6 گیگابایت کارت گرافیکی جی فورس است.

اگرچه وزن این نوع از لپ تاپ‌ها اندکی بیشتر از 2 کیلوگرم است ولی این وزن برای لپ تاپ‌های گیمینگ زیاد محسوب نمی‌شود. صدای استریو، نور صفحه کلید و سخت افزار قابل ارتقا از دیگر مشخصات بارز این لپ تاپ است.

لپ تاپ گیگابایت مدل G5 KF-ESEE313SD

این مدل لپ تاپ گیمینگ گیگابایت تقریبا مدلی بین دو مدل معرفی شده قبلی است و به قیمتی حدود 52 میلیون تومان به فروش می‌رسد. طبیعی است که این لپ تاپ از سخت افزاری متوسط نسبت به دو مدل گرانقیمت و اقتصادی قبلی برخوردار باشد.

لپ تاپ گیگابایت مدل G5 KF-ESEE313SD دارای 16 گیگابایت رم، پردازنده Corei5، حافظه داخلی 512 گیگابایتی اس اس دی و کارت گرافیکی 8 گیگابایتی جی فورس است که همگی قابلیت ارتقا نیز دارند. این لپ تاپ دارای قابلیت افزایش طول عمر باطری است و این کار به کمک تکنولوژی MAX-Q انجام می‌شود.

لپ تاپ گیگابایت مدل G5 KF-ESEE313SD-C

لپ تاپ 60 میلیون تومانی گیگابایت مدل G5 KF-ESEE313SD-C را می‌توان قدرتمندترین و گران‌ترین لپ تاپ گیمینگ گیگابایت در بازار نامید. یکی از تفاوت‌های اصلی این مدل با دیگر مدل‌های قدرتمند معرفی شده، حافظه داخلی 2 ترابایتی آن است که در کمتر لپ تاپ موجود در بازار قابل مشاهده است.

این لپ تاپ همچنین دارای 64 گیگابایت رم، پردازنده Corei5 و کارت گرافیکی 8 گیگابایتی جی فورس است. از جمله فناوری‌های جدیدی که در این لپ تاپ استفاده شده است، می‌توان از فناوری NVIDIA Ada Lovelace نام برد که با استفاده از هوش مصنوعی، باعث افزایش باورنکردنی عملکرد دستگاه می‌شود.

لپ تاپ گیگابایت مدل G5 KF-E2EE333SD-M

لپ تاپ گیگابایت مدل G5 KF-E2EE333SD-M یکی دیگر از مدل‌های ارزان قیمت گیمینگ گیگابایت در بازار است که به قیمتی حدود 45 میلیون تومان به فروش می‌رسد. این لپ تاپ دارای 16 گیگابایت رم، پردازنده Corei5، حافظه داخلی 512 گیگابایتی اس اس دی و کارت گرافیکی 6 گیگابایتی جی فورس است که همگی قابل ارتقا هستند.

اسپیکر استریو برای بهترین شبیه‌سازی صدا در بازی‌ها، نور صفحه کلید و استفاده از هوش مصنوعی برای افزایش کیفیت عملکرد در بازی‌ها نیز از دیگر ویژگی‌های این مدل لپ تاپ است. به طوریکه استفاده از فناوری DLSS 3 باعث جهش عملکردی در بازی‌ها و کارهای گرافیکی شده است.

درباره فروشگاه اینترنتی سبیت

سبیت زیرمجموعه شرکت هوشمند سیستم فرتاک است و عرضه لپ تاپ، کامپیوتر و لوازم الکترونیکی را از سال 1382 آغاز کرده است. این شرکت در سال 1395 نیز واردی دنیای فروش آنلاین شده و فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده است. همکاری مستقیم و فروش برندهای معروف جهان از جمله ایسوس، ایسر، لنوو و اچ پی از اهداف و فعالیت‌های سبیت است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روز برندهای مختلف لپ تاپ و مقایسه مدل‌های مختلف هر برند، به سایت اینترنتی این مجموعه به آدرس https://cebit.ir  مراجعه کنید و یا در صورت نیاز به مشورت با کارشناسان سبیت، با شماره 4300035-021 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز