پرفروش ترین لپ تاپ سری لژیون لنوو + قیمت روز

لست سکند

شرکت لنوو به عنوان یکی از اصلی‌ترین تولیدکننده‌های لپ تاپ در جهان، محصولات خود را در سری‌های مختلف و با ویژگی‌های خاص هر سری روانه بازار می‌کند. در این میان لپ تاپ‌های سری لژیون این برند جزو لپ تاپ‌های رده بالای موجود در بازار محسوب می‌شوند. اگرچه این سری از لپ تاپ‌های لنوو قیمت بالاتری نسبت به سری‌های IdeaPad دارند اما از نظر سرعت، قدرت و سخت افزار در رده بالاتری قرار می‌گیرند.

کاماپرس نیز در این گزارش با جستجو در سایت سبیت، پرفروش‌ترین لپ تا‌پ‌های سری لژیون لنوو را به همراه قیمت روز لپ تاپ بررسی و معرفی می‌کند.

لپ تاپ 17.3 اینچی لژیون

در بین لپ تاپ های 17.3 اینچی موجود در بازار که زیاد هم نیستند، لپ تاپ لژیون 5 لنوو مدل LEGION 5 17ITH6H-WA یک محصول قدرتمند و در عین حال ارزان قیمت نسبت به سایر مدل‌های لژیون است. این لپ تاپ دارای پردازنده قدرتمند Corei7، رم 16 گیگابایت، هارد یک ترابایت اس اس دی و کارت گرافیکی 6 گیگابایتی جی فورس است.

اگرچه این لپ تاپ 3 کیلوگرمی چندان مناسب حمل نیست اما برای تمامی موارد از جمله کارهای گرافیکی، استفاده حرفه‌ای و بازی مناسب است. باتری این لپ تاپ نیز قابلیت ذخیره انرژی برای 2 تا 4 ساعت را دارد. لپ تاپ لژیون 5 لنوو مدل LEGION 5 17ITH6H-WA هم اکنون به قیمتی حدود 52 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

لپ تاپ لژیون 5 پرو لنوو مدل LEGION 5 PRO 16IAH7H-C

در میان مدل‌های مختلف ارائه شده لژیون، مدل‌های لژیون پرو از قیمت بالاتر و سخت افزار بهتری برخوردار هستند. بر همین اساس لپ تاپ 72 میلیون تومان LEGION 5 PRO 16IAH7H-C نیز یک لپ تاپ کاملا حرفه‌ای برای هر نوع استفاده‌ای محسوب می‌شود. این لپ تاپ دارای پردازنده قدرتمند Corei7، رم 32 گیگابایت، هارد یک ترابایت اس اس دی و کارت گرافیکی 8 گیگابایتی جی فورس است.

این محصول یکی از مدل‌های گیمینگ لنوو است و به نظر می‌رسد جوابگوی تمام بازی‌های روز باشد. این مدل 2.5 کیلویی وزن پایین‌تری نسبت به محصول قبلی دارد و برای کسانی که مدام در حال حمل لپ تاپ خود هستند نیز مناسب‌تر است.

قدرتمندترین لپ تاپ 15.6 اینچی لژیون

در صورتی که شما نیاز به یک لپ تاپ سبک تر برای حمل آسان‌تر دارید ولی دوست دارید که آخرین سرعت و قدرت سخت افزاری را نیز در کنار آن داشته باشید، لپ تاپ 15.6 اینچی لژیون 5 لنوو مدل LEGION 5 15 IAH7H-CI RGB محصولی است که واقعا به آن نیاز دارید. این لپ تاپ کوچک اما قدرتمند هم اکنون به قیمتی حدود 87 میلیون و 500 هزار تومان به فروش می‌رسد. این محصول یرسرعت لنوو دارای دارای پردازنده قدرتمند Corei7، رم 64 گیگابایت، هارد یک ترابایت اس اس دی و کارت گرافیکی 8 گیگابایتی جی فورس است.

یکی از دلایل وزن بالای مدل‌های لژیون نسبت به سایر مدل‌ها را باید بدنه فلزی و محکم این لپ تاپ‌ها عنوان کرد. این لپ تاپ مناسب بازی، کارهای گرافیکی، مالتی مدیا و استفاده‌های حرفه‌ای و مهندسی است.

لپ تاپ 17.3 اینچی لژیون 5 لنوو مدل LEGION 5 17ITH6H-WC

این مدل لپ تاپ یکی دیگر از محصولات 17 لنوو با صفحه نمایش بزرگ است و در لحظه نگارش این گزارش به قیمتی حدود 58 میلیون و 400 هزار تومان به فروش می‌رسد.  طراحی زیبا و خاص این لپ تاپ و رنگ‌بندی تیره آن اولین چیزی است که در محصول قابل مشاهده است.

لپ تاپ 17.3 اینچی لژیون 5 لنوو مدل LEGION 5 17ITH6H-WC دارای سخت افزار بهتری نسبت به دیگر مدل معرفی شده 17.3 اینچی لنوو است ولی وزن این مدل 2.4 کیلوگرم و پایین تر از آن محصول است. پردازنده Corei7، رم 32 گیگابایتی، هارد 2 ترابایتی اس اس دی و کارت گرافیکی 6 گیگابایتی جی فورس سخت افزار اصلی این لپ تاپ را تشکیل می‌دهند.

لپ تاپ 16 اینچی لژیون 5 پرو لنوو مدل LEGION 5 PRO 16IAH7H-CA

لپ تاپ 16 اینچی لژیون 5 پرو لنوو مدل LEGION 5 PRO 16IAH7H-CA که به قیمتی حدود 78 میلیون تومان به فروش می‌رسد، یکی از محصولات حرفه‌ای سری لژیون محسوب می‌شود. پردازنده Corei7، رم 64 گیگابایتی، هارد یک ترابایتی اس اس دی و کارت گرافیکی 8 گیگابایتی جی فورس تشکیل دهنده این لپ تاپ هستند.

این محصول برای استفاده حرفه‌ای و بازی مناسب بوده و وزنی حدود 2.5 کیلوگرم دارد. نور آبی صفحه کلید نیز بر زیبایی این محصول افزوده است.

خرید لپ تاپ از فروشگاه اینترنتی سبیت

سبیت زیرمجموعه شرکت هوشمند سیستم فرتاک است و عرضه لپ تاپ، کامپیوتر و لوازم الکترونیکی را از سال 1382 آغاز کرده است. این شرکت در سال 1395 نیز واردی دنیای فروش آنلاین شده و فروشگاه اینترنتی خود را راه اندازی کرده است. همکاری مستقیم و فروش برندهای معروف جهان از جمله ایسوس، ایسر، لنوو و اچ پی از اهداف و فعالیت‌های سبیت است.

شما می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد قیمت روز برندهای مختلف لپ تاپ و مقایسه مدل‌های مختلف هر برند، به سایت اینترنتی این مجموعه مراجعه کنید و یا در صورت نیاز به مشورت با کارشناسان سبیت، با شماره 4300035-021 تماس بگیرید.

انتهای پیام

مرتبط با : سبیت
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز