پرفروش ترین سرم های اوردینری

لست سکند

رسیدگی به پوست از موارد حائز اهمیت برای بیشتر افراد است که باید با استفاده از محصولات تخصصی و سازگار پوستی انجام شود. انواع سرم، ماسک، کرم و محصولات دیگر در بازار موجود است که به درخشان و زیباتر شدن پوست کمک زیادی می‌کند، اما همه این موارد شناخته شده و کاربردی نیستند. انواع سرم اوردینری از جمله محصولات تخصصی است که برای بهتر شدن پوست بسیار کاربرد دارد.

کاماپرس در این گزارش ضمن معرفی انواع سرم اوردینری، سه مورد از پرفروش‌ترین آنها را بررسی کرده است.

مزایای محصولات برند اوردینری

رسیدگی به پوست و مو زمانی نتیجه می­دهد که فرد از بهترین محصولات و برندهای برتر مانند اوردینری استفاده کند. این برند، یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین برندهای فعال در حوزه محصولات مراقبتی پوست و مو است که شرکت کانادایی دسیم در سال 2016 محصولات این برند را به زیباجویان پوست و مو معرفی کرد. هم اکنون انواع کرم، ماسک‌های صورت، لایه بردارها، سرم‌های صورت، شامپو بدن و انواع سرم اوردینری در بازار موجود است. تنوع محصولات پوست و موی این برند بسیار زیاد است و افراد باید متناسب با نیاز خود از محصولات این برند استفاده کنند.

سرم نیاسینامید 10% و زینک 1% اوردینری ضدجوش

کسانی که مایل به محو یا کم رنگ شدن جای جوش، تیرگی و لکه‌های پوستی خود هستند، می‌توانند سرم نیاسینامید اوردینری را امتحان کنند. این سرم صورت اوردینری ترشح چربی پوست را کنترل کرده و به همین دلیل در کاهش جوش‌های پوستی مفید است. این سرم به دلیل وجود زینک، خاصیت دارویی هم دارد و باعث بهبود بیش از پیش پوست می‌شود. این سرم مانع از التهاب، کاهش باکتری‌های سطح پوست و همچنین کاهش منافذ باز پوستی و خطوط ریز می‌شود. پی اچ این سرم بین 5.5 تا 6.5 بوده و به همین دلیل برای انواع پوست مناسب به نظر می‌رسد.

قیمت این سرم که در حجم 30 و 60 میلی لیتر عرضه می­شود، 750 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

سرم هیالورونیک اسید و B5 اوردینری اصل

افرادی که به دنبال محصولی برای رطوبت رسانی قوی و کمک به حفظ رطوبت درون پوست خود هستند، بهتر است از هیالورونیک اسید و B5 اوردینری استفاده کنند. این برند به منظور آبرسانی عمیق پوست از سه نوع هیالورونیک اسید در اندازه‌های مولکولی مختلف استفاده کرده است. اضافه شدن B5 به این ترکیب نیز باعث شده که فرآیند آبرسانی پوست با عمق بیشتری انجام شود. علاوه بر آبرسانی عمیق، این سرم به صاف‌تر، نرم‌تر و سالم‌تر شدن پوست کمک می‌کند. این محصول دارای پی اچی بین 6.5 تا 7.5 بوده و به همین دلیل برای انواع پوست مناسب است. این سرم فاقد الکل، چربی، گلوتن و سیلیکون بوده و به منظور استفاده در روتین صبح و عصر مناسب به نظر می‌رسد.

قیمت این سرم که در حجم 30 و 60 میلی لیتر عرضه می­شود، 760 هزار تومان است.

سرم پوست - کاماپرس

تونر گلیکولیک اسید اوردینری

تونر گلیکولیک اسید اوردینری، یکی از محصولات مناسب برای لایه برداری ملایم پوست و کمک به صاف و یکدست کردن بافت و رنگ پوست است. این محصول حاوی ریشه جنسینگ، آلوئه ورا و مقدار زیادی از آمینواسیدهای مغذی است که باعث محافظت پوست، افزایش قدرت کشسانی آن و همچنین آبرسانی سطح و عمق پوست می‌شود. این تونر تمامی ناهمواری پوست را از بین برده و از سطح آن به صورت جزئی لایه برداری می‌کند. پی اچ این محصول بین 3.5 تا 3.7 است و به همین دلیل همه افراد امکان استفاده از آن را دارند.

قیمت این سرم که در حجم 240 میلی لیتر عرضه می­شود، یک میلیون و 130 هزار تومان است.

سرم اوردینری اصل و معتبر از کجا خریداری کنیم؟

افرادی که مایل به خرید این سرم‌ها یا انواع دیگر سرم اوردینری هستند، باید به فروشگاه سوراو مراجعه کنند. این فروشگاه که در استان آذربایجان غربی، شهرستان سردشت قرار دارد، انواع محصولات پوست و مو از برندهای معتبر جهان را به صورت مستقیم یا با واسطه به دست مشتریان حقیقی می‌رساند. همچنین مشتریان این امکان را دارند که محصولات این مجموعه را به صورت اینترنتی خریداری کنند. برای آسودگی خاطر مشتریان، تمامی محصولات موجود در این فروشگاه با تضمین و گارانتی 100درصدی به فروش می‌رسد.

علاقه­‌مندان برای آگاهی از قیمت و ویژگی‌های محصولات این مجموعه می­توانند به وبسایت https://suraw.com مراجعه کنند یا با شماره تلفن همراه 09145020186 تماس بگیرند.

انتهای پیام

مرتبط با : سوراو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز