پرفروش ترین تردمیل بازار برای شروع ورزش از سال جدید

تورهای مسافرتی لحظه آخر

بسیاری از مردم کارهای مورد علاقه و مهم‌ خود را برای سال جدید برنامه‌ریزی می‌کنند. ورزش یکی از این کارها است که معمولا شروع آن به روزهای آغازین سال موکول می‌شود.

کاماپرس در این گزارش به معرفی 5 مدل از پرفروش‌ترین تردمیل بازار برای کسانی که علاقمند به شروع ورزش از سال جدید هستند، پرداخته است.

 

1 – تردمیل ال اس فیتنس مدل تک کاره 6028S

در بین تردمیل‌های تک کاره، تردمیل ال اس فیتنس مدل تک کاره 6028S پرفروش‌ترین تردیمیل بازار است. این دستگاه ورزشی دارای موتور DC بوده و یک تردمیل خانگی محسوب می‌شود. تحمل وزن تردمیل تا 110 کیلوگرم است و شما می‌توانید میزان دویدن خود را تا حدود 14.8 کیلومتر بر ساعت شبیه‌سازی کنید.

جنس تسمه تردمیل‌ ال اس فیتنس مدل تک کاره 6028S از نوع خاصی از پلاستیک است و این وسیله در کل وزنی حدود 53 کیوگرم دارد. قیمت این تردمیل در بازار حدود 27 میلیون و 500 هزار تومان است.

راز آسمان پایتخت

2 – تردمیل ال اس فیتنس مدل چند کاره 6028DS

این تردمیل مدل چند کاره تردمیل قبلی است و علاوه بر دویدن، انجام سایر حرکت‌های ورزشی نیز با تردمیل ال اس فیتنس مدل چند کاره 6028DS ممکن است. علاوه بر این در این تردمیل خانگی امکان محاسبه و مشاهده مساحت، سرعت، ضربان قلب، مسافت طی شده  و میزان کالری سوزانده شده وجود دارد.

قابلیت جمع شدن، دوام بالا، گیره ایمنی و دارا بودن پورت‌های یو اس بی و aux از دیگر مشخصات این تردمیل است.  تردمیل ال اس فیتنس مدل چند کاره 6028DS  به قیمتی حدود 30 میلیون و 500 هزار تومان به بازار عرضه شده است.

تردمیل ال اس فیتنس مدل چند کاره 6028DS  

3 – تردمیل تاپ فیت مدل 02

تردمیل تاپ فیت مدل 02 یکی از پرفروش‌ترین و قوی‌ترین تردمیل‌های موجود در بازار است. این تردمیل قابلیت تحمل وزن تا 130 کیلوگرم را دارا بوده و دارای موتور بزرگتر و بهتر نسبت به دو مدل قبل است. تردمیل تاپ فیت می‌تواند شرایط دویدن در شیب 15 درجه را نیز برای شما شبیه سازی کند و دارای تنظیم سرعت 1 تا 18 کیلومتر بر ساعت است.

تردمیل تاپ فیت مدل 02 دارای ضربه گیر SDS است که باعث به صفر رسیدن انتقال صدا به طبقات پایین می‌شود. قیمت این تردمیل حدود 65 میلیون تومان است.

تردمیل تاپ فیت مدل 02

4 – تردمیل جی ایکس مدل 900

این تردمیل یکی از دستگاه‌های ورزشی محبوب و ارزان قیمت بازار است. این تردمیل جی ایکس قابلیت تحمل وزن تا 110 کیلوگرم را دارد و حداکثر سرعت دویدن روی آن 12 کیلومتر بر ساعت است. این تردمیل نسبت به مدل‌های باشگاهی کوچک‌تر و جمع و جورتر است. همین موضوع جی ایکس را به عنوان یک تردمیل ایده‌آل برای خانه معرفی می‌کند.

قیمت تردمیل جی ایکس مدل 900 در بازار حدود 30 میلیون تومان است.

تردمیل جی ایکس مدل 900

5 – تردمیل بی اچ مدل F2W dual G6473U

این تردمیل محصول کشور اسپانیا است و یکی از باکیفیت‌ترین مدل‌های تردمیل موجود در بازار محسوب می‌شود. تردمیل بی اچ مدل F2W dual G6473U از چندین تکنولوژی مهم بهره می‌برد که چند مورد از آن‌ها برای اقتصادی کردن ورزش، کاستن هزینه برق و راندمان بالاتر هنگام کار دستگاه طراحی شده است.

تسمه این تردمیل از جنس مخصوص ساخته شده است که ضمن دوام بالا از انتقال الکترسیته ساکن نیز جلوگیری می‌کند. این تردمیل قیمتی حدود 79 میلیون تومان دارد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز