پرفروش ترین ادکلن‌ های زنانه برای دختران جوان + قیمت

لست سکند

در جهان عطرسازی عطرهای مناسب زن‌های جوان رایحه‌های دل‌فریبی دارند که طراوت و شادابی جوانی را به افراد منتقل می‌کنند. گروه بویایی میوه‌ای گلی یکی بین زنان جوان بسیار محبوب و پرطرفدار است و وانیل معمولا یکی از اعضا ثابت در این عطرها محسوب می‎شود. بسیاری از خانم‌های جوان ممکن است نتوانند عطر مناسب سلیقه‌ خود را انتخاب کنند. در چنین شرایطی فروشگاه‌های اینترنتی با فراهم کردن امکان معرفی و بررسی ویژگی‌ها هر عطر و گروه‌های بویایی، افراد را در داشتن بهترین انتخاب راهنمایی می‌کنند.

کاماپرس در ادامه به معرفی پنج مدل از بهترین عطرهای مناسب زنان جوان می‌پردازد:

ادو پرفیوم زنانه مری گلد مارک ژوزف

ادو پرفیوم ماری گلد مارک ژوزف با رایحه‌ای شیرین و ملایم تولید شده که برای استفاده در تمام فصول سال مناسب است. این عطر در گروه بویایی شپیر میوه‌ای دسته‎‌بندی می‌شود و رایحه آن شور و نشاط القا می‌کند. نت‌های ابتدایی این محصول با رایحه تمشک، گلابی و ترنج آغاز می‌شود. بعد از گذشت مدت زمانی نت‌های میانی با رایحه گلی پرالین، گل صد تومانی و یاس جایگزین می‌شوند. در آخر نت‌های پایانی با رایحه نعناع هندی، عنبر سفید و مشک ماندگار می‌شوند. این محصول در حجم 100 میلی‌لیتر و با بسته‌بندی گیرا و جذاب به قیمت 731 هزار تومان عرضه می‌شود.

ادوپرفیوم زنانه روبی دریم سنت

این ادو پرفیوم توسط برند ایرانی دریم سنت در سال 2023 تولید شده است دارای رایحه گلی، شرقی چوبی است. این عطر دارای رایحه مرموز و هیجان‌انگیز است رد بو بسیار خوبی دارد. این عطر دارای رایحه تلخ  و شیرین است و نشاط جوانی را القا می‌کند. این عطر دارای نت‌هایی از زعفران، سدر ویرجینایی، هدیون و آمبروکسان است و برای استفاده خانم‌های جوان انتخاب مناسبی است. این ادو پرفیوم به قیممت 237 هزار تومان قابل تهیه است.

بیشتر بخوانید:

راز آسمان پایتخت

ادو پرفیوم زنانه واچ مارتین میکالف

این ادو پرفیوم توسط برند فرانسوی ام کالیف تولید می‌شود که در سال 2002 وارد بازار شده است. رایحه این عطری سفری بین شرق و غرب و افسانه‌ها و آداب و رسوم را تداعی می‌کند و در گروه بویایی گلی ادویه‌ای طبقه‌بندی می‌شود. این عطر با رایحه‌ای گرم و شیرین است و انتخاب مناسبی برای استفاده در فصول سرد سال است. نت‌های ابتدایی با رایحه نارنگی ماندارین، آلو و هلو آغاز می‌شود. در ادامه نت‌های میانی با رایحه بهار نارنج، یاس، گل یلانگ یلانگ و گل مریم پدیدار می‌شوند. در آخر نت‌های پاینی با رایحه شیرین و دلنشین مشک و وانیل ماندگار می‌شوند. این عطر در حجم 100 میلی‌لیتر به قینت هفت میلیون و 20 هزار تومان به فروش می‌رسد.‎

ادو پرفیوم زنانه اسکای گرنویل

این ادو پرفیوم از برند ایرانی گرنویل است و در سال 2021 وارد بازار شده است. رایحه تلخ و خنک منحصر به فرد این عطر طراوت و شادابی منتقل می‌کند و در گروه بویایی گلی دسته‌بندی می‌شود. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه یاس آغاز می‌شود. در ادامه نت‌های میامی با رایحه گل رنگون پدیدار می‌شوند و در آخر نت‌های پایانی با رایحه گل مریم ماندگار می‌شوند. این عطر در حجم 100 میلی‌لیتر به قیمت 755 هزار تومان به فروش می‌رسد.

ادو پرفیوم زنانه آورا بالسینا

این ادو پرفیوم در گروه بویایی گلی چاپیری دسته‌بندی می‌شود و دارای رایحه‌ای خنک و شیرین است. این عطر کنجکاوی اطرافیان را بر می‌انگیزد و خاطرات خوشی را تداعی می‌کند. نت‌های ابتدایی این عطر با رایحه برگاموت و نرولی پدیدار می‌شوند. بعد از گذشت مدت زمانی نت‌های میانی با رایحه روغن نعناع هندی، عنبر و مالتول احساس می‎شوند. در آخر نت‌های پایانی با رایحه گل فریزیا، گل یاسمن و گل پرتقال ماندگار می‌شوند. این عطر به قیمت 960 هزار تومان به فروش می‌رسد.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز