پرفروش ترین آب مرکبات ‌گیر پارس‌خزر + قیمت آذر 1402

آب مرکبات سرشار از مواد مغذی است که به سلامت بدن کمک می‌کند. با دستگاه آب مرکبات گیری هم آماده سازی غذا آسان می‌شود و هم می‌توانید از طعم طبیعی مرکبات در رژیم غذایی خود لذت ببرید. پارس خزر به عنوان بزرگ ترین تولید کننده لوازم خانگی برقی کوچک در ایران آب مرکبات‌‌گیری هایی با جنس پلاستیک بادوام و ظاهری ساده و کاربردی و دارای علامت استاندارد را به بازار عرضه کرده است.

کاماپرس در این گزارش پرفروش‌ترین آب مرکبات‌گیر پارس‌خزر را معرفی و بررسی می‌کند:

1_آب مرکبات گیر پارس‌خزر مدل CITRUS

ظرفیت مخزن این دستگاه 0.4 لیتر است. طول سیم این محصول 1.2 متر بوده که در کف محصول جمع می‌شود. قطعات این دستگاه از جمله صافی و مخروط قابل شست‌شو در ماشین ظرفشویی هستند. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابلیت شروع به کار خودکار و چرخش موتور در دو جهت برای آبگیری بهتر اشاره کرد. توان برقی این دستگاه 20 وات بوده و بدنه آن از جنس پلاستیک است.

قیمت این محصول در لحظه تهیه این گزارش 883 هزارتومان است.

راز آسمان پایتخت

 2_آب مرکبات گیر پارس‌خزر مدل Lemonad

این دستگاه طرفیت مخزن یک لیتری دارد. طول سیم این محصول 0.8 سانتی‌متر است. قسمت های جدا شده این دستگاه قابل شست‌شو در ماشین ظرفشویی هستند. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به مخروط اضافه و چرخش دوطرفه موتور برای آبگیری بهتر اشاره کرد. مخزن این دستگاه شفاف بوده که می‌توانید مقدار آب گرفته شده را ببینید و مقدار پالپ دلخواه که از صافی رد می‌شود را تنظیم کنید. این محصول در کنار درپوش ضد گرد و غبار پایه ضد لغزش دارد تا در حین کار دستگاه جا به جا نشود. توان برقی این دستگاه 20 وات بوده و بدنه آن از جنس پلاستیک است.

قیمت این محصول 1 میلیون و 75 هزارتومان است.

3_آب مرکبات گیری پارس‌خزر مدل PULP

ظرفیت مخزن این دستگاه 0.6 لیتری است. طول سیم این محصول 1.2 متر است که در کف محصول جمع می‌شود. لوازم جانبی این دستگاه را می‌توانید در ماشین ظرفشویی بشورید. از ویژگی‌های این محصول می‌توان به قابلیت شروع به کار خودکار و چرخش از دوطرف برای آبگیری بهتر اشاره کرد. مخزن شفاف این دستگاه باعث می‌شود بتوانید مقدار آب گرفته شده را ببینید و مقدار پالپ دلخواه را تنظیم کنید. این محصول سه پایه پلاستیکی ضد لغزش و درپوش مقاوم در برابر گرد و غبار دارد. توان برقی این دستگاه 20 وات بوده و بدنه پلاستیکی آن با ابعاد و وزن کم فضای زیادی در آشپزخانه اشغال نمی‌کند.

قیمت این محصول 1 میلیون و 420 هزارتومان است.

انتهای پیام

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز