پرفروش‌ ترین ماشین لباسشویی های بازار + قیمت

تورهای مسافرتی لحظه آخر

ماشین لباسشویی ، یکی از اقلام ضروری و جدایی ناپذیر هر خانه‌ای محسوب می‌شود. این وسیله با توجه به شرایط زندگی امروزی و مشغله‌های افراد، یکی از وسایل پرکاربرد در نظافت خانه محسوب می‌شود.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، امروزه ماشین لباسشویی‌ ها در انواع گوناگون و با آپشن‌های متفاوتی با توجه به اهمیت آن‌ها در استفاده روزمره در بازار عرضه می‌شوند. بنابراین خرید ماشین لباسشویی نیز باید با دقت و با توجه به نوع نیازهای هر خانه صورت بگیرد.

کاماپرس در ادامه پرفروش ترین ماشین لباسشویی های بازار را معرفی می‌کند.

در بازار لوازم خانگی: 

راز آسمان پایتخت

ماشین لباسشویی آبسال مدل REN5207

قیمت: 5 میلیون و 616 هزار تومان

این مدل یکی از مدل‌های پرفروش بازار است که با قیمت مناسب و اقتصادی به فروش می‌رسد. ظرفیت این ماشین لباسشویی 5 کیلوگرم بوده و با ابعاد کوچک و جمع جور برای خانواده‌های کم جمعیت و آشپزخانه‌های کوچک انتخاب مناسبی است. این مدل دارای تنظیمات ساده و بدون پیچیدگی و قابل استفاده برای همه افراد است. همچنین با توجه به رتبه A+ انرژی در آن، در صرفه جویی برق و آب بسیار موثر است.

از ویژگی‌های این ماشین لباسشویی می‌توان به ۱۵ برنامه شستشو، مانند شستشوی سریع در  ۱۹ دقیقه، شروع شستشو با تأخیر، سیستم آبکشی، دیگ از جنس کامپوزیت که باعث جلوگیری از آسیب دیدن لباس‌ها می‌شود و سیستم عیب‌یاب هوشمند اشاره کرد.

ماشین لباسشویی پاکشوما مدل PWF -1564AJ

قیمت: 2 میلیون و 995 هزار تومان

این مدل پاکشوما یکی دیگر از پرفروش های بازار است که دارای ظرفیت 15 کیلوگرم و از نوع در از بالا است. این ماشین لباسشویی دارای 3 برنامه شست و شو متناسب با نوع و جنس انواع لباس‌ها است. از ویژگی‌های این مدل نیز امکان اضافه کردن لباس در حین شست‌وشو، برچسب انرژی A،. پرزگیر و هدایت‌ کننده آب، قابلیت تنظیم زمان همزمان، دو موتور قدرتمند شست‌وشو و خشک‌کن است.

ماشین لباسشویی آبسال مدل REN7012

قیمت: 6 میلیون و 760 هزار تومان

این مدل آبسال، دارای ظرفیت 7 کیلوگرمی، با سرعت چرخش موتور 1200 دور دقیقه است. ضمن این‌که، این مدل، یکی از ماشین لباسشویی های به‌صرفه و اقتصادی در بازار است که با رتبه انرژی A+++ در صرفه جویی آب و برق بسیار موثر است. از دیگر ویژگی‌های این مدل می‌توان به دارای طراحی زیبا، برنامه‌های متنوع و به روز برای شستشوی انواع لباس، برنامه شستشوی سریع 19 دقیقه‌ای، سیستم ایمنی قفل کودک، امکان انتخاب تاخیر در شروع برنامه تا 12 ساعت، سیستم عیب یابی خودکار و اعلان خرابی روی صفحه نمایش و  دیگ کامپوزیت مقاوم در برابر پوسیدگی اشاره کرد.

ماشین لباسشویی ایکس ویژن مدل TG72-BW/BS

قیمت: 9 میلیون و 80 هزار تومان

این محصول، یکی دیگر از مدل‌های پرفروش بازار است که دارای قیمت بیشتری به نسبت سایر مدل‌ها است. این مدل یکی از انواع ماشین لباسشویی‌های بی صدا و بدون لرزش با ظرفیت 7 کیلوگرم است. رتبه مصرف انرژی این مدل +++A بوده و در صرفه جویی در مصرف آب و برق بسیار قوی عمل می‌کند. از ویژگی‌های این مدل، سرعت چرخش 1200 دور در دقیقه‌، 16 برنامه شستشو، سیستم‌های دارای درام كریستالی جهت مراقبت از الیاف لباس، امكان اضافه كردن لباس در هنگام شستشو، برنامه شستشوی سریع 15 دقیقه‌ای و سیستم جلوگیری از کنترل داغ شدن بیش از حد است.

ماشین لباسشویی آبسال مدل REN6210

قیمت: 6 میلیون تومان

این مدل با ظرفیت 6 کیلوگرم، گزینه مناسبی برای خانواده‌های کم جمعیت بوده و سرعت چرخش موتور آن 1000 دور در دقیقه است. این محصول آبسال نیز دارای امکانات متعددی چون برنامه‌های متنوع شستشو، سیستم ضد چروک و سیستم عیب‌یاب هوشمند برای صرفه‌جویی در وقت و هزینه است. همچنین رتبه انرژی این دستگاه +A بوده و با کمترین مصرف آب و برق به شستشوی لباس‌ها می‌پردازد.

لست سکند
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز