راهنمای خرید تلویزیون 65 اینچی ؛ به جای 94 میلیون تومان فقط 20 میلیون تومان بپردازید!

لست سکند

تلویزیون وسیله‌ای جدانشدنی از زندگی امروز است که بسیاری افراد فراغت خود را با تماشای آن می‌گذرانند. این روزها تلویزیون های موجود در بازار تنوع بسیار زیاد و کارایی‌های متفاوتی دارند که بر همین اساس قیمت‌شان تعیین می‌شود. اما غیر از بودجه‌ای که برای خرید تلویزیون در نظر دارید، اولین نکته اندازه تلویزیون است که باید برای متراژ فضا مناسب باشد. مثلا همانطور که یک تلویزیون کوچک برای فضایی بزرگ نامناسب ایت، تلویزیون خیلی بزرگ هم برای ابعاد بسیار کوچک مناسب نیست.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، فاصله مناسب از تلویزیون 40 تا 50 اینچی حدود 1.5 متر، فاصله تا تلویزیون 50 تا 60 اینچی حدود 2 متر، فاصله مناسب با تلویزیون 60 تا 70 اینچی 2.5 متر و فاصله با تلویزیون 70 تا 85 اینچی باید حدود 3.5 متر باشد. اگر خانه‌ای فضای آن متوسط رو به بالا یا نسبتا بزرگ باشد می‌توان از تلویزیون 65 اینچ برای این خانه استفاده کرد تا فاصله مناسب بین تلویزیون و افراد تماشاگر کاملا رعایت شود.

در بازار لوازم خانگی:

در حال حاضر تلویزیون‌های 65 اینچی بازار از برندهای خارجی قیمت بسیار بالایی دارند تا جایی که تلویزیون 65 اینچ سامسونگ قیمتی حدود 94 میلیون تومان، تلویزیون 65 اینچ الجی 70 میلیون تومان، تلویزیون 65 اینچ دوو 68 میلیون تومان و تلویزیون 65 اینچ سونی 35 میلیون تومان به فروش می‌رسند.

راز آسمان پایتخت

اما برخی از تلویزیون‌های 65 اینچی هم هستند که زیر 20 میلیون تومان قیمت دارند و می‌توانند با قیمتی بسیار پایین تر شما را به تلویزیون 65 اینچی دلخواه‌تان برسانند!

تلویزیون هوشمند ام جی اس مدل جی 65 یو بی 7000 دبلیو

قیمت: 19 میلیون و 999 هزارتومان

این تلویزیون 65 اینچی کیفیت اولترا اچ‌دی4کا و قابلیت اچ‌دی‌آر دارد. این محصول  به دو بلندگو تجهیز شده که هرکدام توانی برابر با 18 وات دارد و توان خروجی کلی صدای آن‌ها 16 وات است. این مدل به استاندارد صوتی دالبی دیجیتال پلاس تجهیز شده و رابط هوشمند اندروید9 بر آن سوار شده است.

پردازنده این مدل ام جی اس هشت هسته‌ای است که درگاه یو‌اس‌بی، درگاه اچ‌دی‌ام‌آی، وایفای، پورت شبکه، ورودی آنتن، ریموت کنترل و … را می‌توان از امکانات آن نام برد. از قابلیت‌های  این تلویزیون می‌توان به کنترل سایر لوازم صوتی با کنترل تلویزیون، جابه‌جایی زمان تصویر در حال پخش از شبکه‌ها، ضبط بر روی حافظه خارجی، تبدیل گوشی هوشمند به موس، ارتقاء رزولیشن در تلویزیون و … اشاره کرد.

تلویزیون هوشمند سام الکترونیک مدل 65 تی‌یو 6500

قیمت ایمالز: 19 میلیون و 990 هزارتومان

تلویزیون ال‌ای‌دی 65 اینچی سام الکترونیک با صفحه‌ای فلت دارای رزولوشن 3840*2160 پیکسل است که کیفیتی معادل اولترا اچ‌دی 4کا دارد. این محصول سیستم پخش صدای دالبی دارد و از رابط هوشمند اندروید بهره می‌برد. از امکانات این تلویزیون قیمت مناسب می‌توان ضبط تصاویر، 2 عدد درگاه یو‌اس‌بی، 3عدد درگاه اچ‌دی‌ام‌آی، وایفای، ورودی آنتن، خروجی هدفون، قابلیت اتصال به دیوار و … را نام برد.

تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل جی‌تی‌وی-65 ال‌یو 721 اس

قیمت: 19 میلیون و 890 هزارتومان

این تلویزیون 65 اینچی که متناسب متراژهای نسبتا بزرگ است کیفیت تصویری اولترا اچ‌دی-4کا دارد. این محصول به سیسم صوتی 2 کاناله مجهز شده که توان خروجی آن 20 وات، تعداد بلندگوها 2 عدد و توان هر بلندگو 10 وات است همچنین از فرمت‌های صوتی ام‌پی3، آآسی، پی‌سی‌ام و … پشتیبانی می‌کند.

این محصول به رابط هوشمند اندروید9 مجهز شده و پردازنده‌ 4هسته‌ای دارد. از سری قابلیت‌های آن می‌توان به مرورگر اینترنت، بازی، تیونر دی‌ویبی-تی2، کنترل جادویی، نمایش صفحه موبایل روی تلویزیون، درگاه یو‌اس‌بی، درگاه اچ‌دی‌ام‌آی، وایفای، اچ‌دی‌آر10،حافظه داخلی 16گیگابابت و … اشاره کرد. گفتنی است که نوع خروجی صدای دیجیتال این تلویزیون اپتیکال است و از بلوتوث نیز پشتیبانی می‌کند.

تلویزیون هوشمند جی پلاس مدل 65 ال‌یو 722 اس

قیمت ایمالز: 19 میلیون و 340 هزارتومان

این تلویزیون ال‌ای‌دی 65 اینچی صفحه فلت با رزولوشن 3840*2160 دارد که از کیفیتی معادل اولترا اچ‌دی 4کا بهره برده است. نوع سیستم صوتی این محصول 2 کاناله با توان خروجی 20 وات است که از فرمت‌هایی همچون ام‌پی3، ای‌ای‌سی و … پشتیبانی می‌کند. این محصول به اندروید 9 مجهز شده و پردازنده 4 هسته‌ای دارد. از دیگر قابلیت‌های این تلویزیون به صرفه می‌توان به اتصال به اینترنت، بازی، گیرنده دیجیتال، درگاه یواس‌بی، وایفای، نرم‌افزار ای‌شیر، کنترل جادویی، اتصال به موبایل، درگاه اچ‌دی‌ام‌آی، اتصال به بلوتوث و… اشاره کرد.

مرتبط با : جی پلاسسام الکترونیک
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز