راهنمای خرید بهترین جاروبرقی بازار با کمتر از 4.5 میلیون تومان

تور لحظه آخری-کاماپرس

جاروبرقی یکی از لوازم ضروری و پرکاربرد هر خانه‌ای محسوب می‌شود که با توجه به اهمیت استفاده آن در نظافت خانه، بهتر است خرید آن با حساسیت و دقت بیشتری صورت بگیرد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار لوازم خانگی، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، با توجه به اهمیت جاروبرقی و استفاده روزانه از آن در خانه و محل کار، توجه به مواردی چون قدرت موتور جاروبرقی، نوع جاروبرقی، طول سیم و تعداد سری‌های مکش جاروبرقی ضروری است. در حال حاضر جاروبرقی‌های متنوع مانندکیسه‌دار، بدون کیسه، سطلی یا رباتیک در برندها و قیمت‌های گوناگون در بازار وجود دارد.

اخبار مهم امروز:

کاماپرس در ادامه به معرفی برخی از پرفروش‌ترین جاروبرقی‌های بازار می‌پردازد.

راز آسمان پایتخت

جاروبرقی پارس خزر مدل توربو 2000

قیمت: 2 میلیون و 400 هزار تومان

این مدل که یکی از جاروبرقی‌های کیسه دار این شرکت است، دارای مخزنی با ظرفیت 6 لیتر بود توان مصرفی 2000 وات است. این دستگاه از پاکت‌های کاغذی و یک‌بار مصرف استفاده می‌کند که بعد از پر شدن باید تعویض شوند. همچنین این دستگاه از سیم بلندی در حدود 6.7 متر و قابلیت تنظیم مکش بهره می‌برد. این جاروبرقی مجهز به سیستم دمنده برای زدودن گرد و غبار و سیستم ایمنی برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد موتور است.

جاروبرقی پارس خزر مدل VC-2200W

قیمت: 2 میلیون و 750 هزار تومان

این مدل یک جاروبرقی کیسه‌دار با طراحی ساده و کلاسیک و در رنگبندی‌های متنوع است. این جاروبرقی دارای مخزن هشت لیتری و تخلیه کیسه کاملا بهداشتی است. این مدل از لوله تلسکوپی قابل تنظیم متناسب با قد برخوردار بوده و با دارا بودن دکمه مکش بر روی بدنه آن قابلیت تنظیم قدرت مکش در حالت کم و زیاد را دارد.

جاروبرقی دوو مدل DVC-LH22R

قیمت: 4 میلیون تومان

این مدل از نوع جاروبرقی‌های کیسه دار با قدرت 2100 وات است و توان مکشی قابل تنظیم 650 وات  است. این دستگاه دارای فیلتر گرد و غبار برای هوای خروجی آن بوده و از یک کابل 8 متری بهره می‌برد. این محصول دارای سیم جمع کن خودکار و 8 مرحله فیلتراسیون است.

از دیگر ویژگی‌های آن می‌توان به نشانگر دیجیتالی پر بودن کیسه زباله، لوله تلسکوپی قابل تنظیم، گیره نگه دارنده ملحقات، برس مبل، برس پرده و گوشه پاک کن اشاره کرد.

جاروبرقی پارس خزر مدل 2500WB

قیمت: 4 میلیون و 500 هزارتومان

این جاروبرقی با دارا بودن یک سیستم بسیار قوی مکش، یکی از گزینه‌های مناسب خرید جاروبرقی محسوب می‌شود. این دستگاه دارای آپشن‌ها و ویژگی‌های متعددی چون فیلتر کیسه‌ی ضد آلرژی قابل شستشو با گیره پلاستیکی مجهز به اسفنج در دهانه ورودی پاکت، لوله‌ی خرطومی با روکش کنفی و نشانگر الکترونیکی برای نمایش پر شدن کیسه آشغال است. ضمن این‌که توان مصرفی این جاروبرقی بین 2000 تا 2500 وات است.

این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز