پیش فروش تارا دستی تا پنجشنبه ادامه دارد

لست سکند

یازدهمین طرح پیش فروش ایران خودرو، با هدف کنترل اختلاف قیمت خودرو از بازار تا کارخانه و حذف واسطه‌گری‌ها، از سه شنبه 3 اسفند شروع و تا پنج‌شنبه 5 اسفند ادامه دارد.

برای دسترسی سریع‌تر به اخبار داغ بازار خودرو، اینستاگرام کاماپرس را دنبال کنید. از اینجا وارد شوید.

به گزارش کاماپرس، ایران خودرو در یازدهمین طرح پیش فروش خود، که از امروز، سه شنبه، سوم اسفند شروع شده و تا پایان پنجشنبه ادامه دارد، به عرضه 8 محصول خود می‌پردازد.

بیشتر بخوانید:

یکی از خودروهای عرضه شده در این طرح، خودرو تارا دستی و البته تارا اتومات است که به ترتیب، با قیمت‌های 127 میلیون و 100 هزار تومان و 166 میلیون تومان وقابل پیش خرید است. گفتنی است مهلت تحویل تارا اتومات دی تا اسفند 1401 و مهات تحویل تارا دستی اسفند سال آینده است.

راز آسمان پایتخت

از دیگر محصولات عرضه شده در این طرح، دنا پلاس توربو شارژ اتومات است که با قیمت 158 میلیون و 977 هزار تومان و موعد تحویل دی تا اسفند 1401 به فروش می‌رسد. همچنین نسخه توربور شارژ دستی همین خودرو، با قیمت 142 میلیون و 924 هزار تومان عرضه می‌شود و مهلت تحویل آن، بهمن و اسفند سال آینده است.

خودرو راناپلاس و راناپلاس با سقف شیشه‌ای نیز، به ترتیب با قیمت 85 میلیون و 644 هزار تومان و 91 میلیون و 49 هزار تومان و مهلت تحویل اسفند 1401 عرضه می‌شوند.

از دیگر محصولات موجود در این طرح، سورن پلاس با قیمت 97 میلیون تومان و مهلت تحویل دی تا اسفند 1401 و همچنین پژو 207 دستی سقف شیشه‌ای، با قیمت 94 میلیون و 223 هزار تومان و مهلت تحویل اسفند 1401 است.

مرتبط با : ایران خودرو
این مقاله رو با بقیه به اشتراک بذار:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

کرمان موتور شیراز